تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۶۸۲۵۰
کبنا گزارش می‌دهد

تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین (+ تصاویر و فیلم )

۵
کبنا ؛مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در میدان هفت‌تیر این شهر، جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه فلسطین را محکوم کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در میدان هفت‌تیر این شهر، جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم غزه فلسطین را محکوم کردند.
مردمان شهر‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در حالی که پرچم‌ فلسطین و پلاکارد‌هایی با شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در دست‌شان حمل می‌کردند با تجمع در مناطق مختلف شهری و روستایی جنایت‌های شب گذشته رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
در یاسوج مرکز این استان مردان و زنان، پیر و جوان، بزرگ و کوچک با حمل پرچم فلسطین و شعارهایی مانند؛ «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواستار دخالت کشور‌های جهان برای توقف این جنایت‌ها شدند و همچنین انزجار قلبی خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.
   
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در حاشیه تجمع مردم کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقدام ددمنشأنه رژیم کودک کش صهیونیستی در نسل کشی مردم بی‌دفاع غزه به همه مردم دنیا ارتباط دارد و امروز همه مردم دنیا به عنوان انسان عزاداران شده‌اند و انسانیت و شرأفت عزادار شده است.
وی افزود: اندوه دنیا را فرا گرفته است، رئیس جمهور نابخرد آمریکا و سران کشور‌های جنایتکار توسط رژیم صهیونیستی دست به نسل کشی زده‌اند که این کار تمام بشریت را تهدید می‌کند. می‌طلبد همه مردم دنیا قیام کنند و اجازه ندهند این روند پیش برود.
تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون مردم غزه قتل عام می‌شوند و چنانچه دشمنان بشریت پیروز شوند این نسل کشی در دنیا استمرار پیدا خواهد کرد. امروز همه دشمنان بشریت در یک طرف ماجرا جمع شده‌اند.
احمدزاده تأکید کرد: همه دنیا باید علیه جنایتکاران دست به اقدام عملی کنند و نسل کشی و کشتار مردم بی‌دفاع در غزه را محکوم کنند.
وی تصریح کرد: آب و غذا را بر مردم می‌بندند و اجازه نمی‌دهند به بیماران دارو برسد این موارد کار‌های ضد بشریت است و تمام مجامع حقوقی در دنیا وظیفه دارند با این پدیده جدید مقابله کنند و انسانیت را از دست این جنایتکاران نجات دهند.
    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما در بالای قله هستیم و تنها چند قدم مانده است این قدم‌ها را راسخ و محکم برداریم. دشمن در حال نابودی است و افکار عمومی جهان علیه ان است.
احمدزاده بیان کرد: اکنون همه دنیا علیه اسرائیل و آمریکاست و همه مردم دنیا یک مطالبه دارند و آن هم حفظ انسانیت است.
تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین

افول آمریکا از همه زمان‌ها نزدیک‌تر است
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا_ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور_
در این تجمع با بیان اینکه افول آمریکا از همه زمان‌ها نزدیک‌تر است، گفت: به زودی اسلام همه قله‌ها را فتح خواهد کرد و نابودی اسرائیل نقطه آغاز این فتح الفتوح است.
وی به جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه اشاره کرد و ابراز داشت: این جنایات جنگی با مشورت آمریکا انجام می‌شود.
اسماعیل نیا با تأکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ و‌ام الفساد است، ابراز داشت: این جنایت‌ها از گور آمریکا بر میخیزد.
معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دستان روی ماشه جبهه مقاومت به عمل درآمده و این تروریست‌ها هدف موشک‌های جبهه مقاومت قرار خواهند گرفت.
اسماعیلی نیا ابراز داشت: اسرائیل در برابر حماس سرتاپا در محاصره به عجز و ناتوانی افتاده است.
وی ابراز داشت: خون پاک مظلومانی که شب گذشته بر زمین ریخته شد، سیلی می‌شود که ضمن اتحاد امت اسلامی، رژیم غاصب را به اعماق دریا خواهد فرستاد.
اسماعیل نیا تصریح کرد: شکست و ریشه کنی غده سرطانی رژیم غاصب اسرائیل امروزه بیش از هر زمانی در دسترس است.
    

تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین

تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین
     
تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین

تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین

تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین

تجمع مردم یاسوج در حمایت از فلسطین


   
    
   
  تجمع اساتید، طلاب، فضلا و مبلغان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه و حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین امروز در یاسوج برگزار می‌شود.
این اجتماع امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام یاسوج برگزار می‌شود، سخنران این اجتماع حجة‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور است.
شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به سه هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا شهردار وبچه های شهرداری باتمام قدرت اعلام آمادگی کردن
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1