تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۴۹۶
امام جمعه موقت یاسوج:

مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد

۱
۰
مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد
کبنا ؛
امام جمعه موقت یاسوج، با اشاره به مساله معیشت مردم گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در مراسم نماز جمعه این هفته در یاسوج گفت: وحدت مسلمانان شیعه با سایر مذاهب اسلامی، زمینه‌ای مهم برای ایجاد اتحاد و تعامل در جهان اسلام ایجاد می‌کند.
امام جمعه موقت یاسوج، همچنین به مساله معیشت مردم اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.
وی تشریح کرد: توان دولت و مجلس باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم متمرکز شود و دشمن باید از محدودسازی معیشت مردم منصرف شود.
حجت الاسلام حکمتی نیک تأکید کرد که در شرایط تحریم‌های چندین ساله، مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و از افزایش ناگهانی قیمت‌ها جلوگیری کنند.
امام جمعه موقت یاسوج به اهمیت راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این آیین مذهبی نقش مهمی در تقویت وحدت و همگرایی مسلمانان دارد و امروزه تأثیرات مثبتی در این زمینه داشته است.
حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار کرد: وحدت در جهان اسلام به عنوان یک مفهوم اساسی و حیاتی مطرح شده و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات معیشتی بهترین راه برای افزایش مشارکت آنان در انتخابات است.
حجت الاسلام حکمتی نیک به اهمیت انتخابات در فرآیند تصمیم‌گیری مردمی اشاره کرد و گفت: انتخابات فرصتی است که مردم می‌توانند نمایندگان خود را انتخاب کرده و مشارکت فعالی در امور کشور داشته باشند.
وی تأکید کرد که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مسئولان باید با مشارکت و همراهی مردم مسائل را حل کرده و به توجه ویژه‌ای به امور معیشتی مردم داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چشم
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
1