تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۶۵۷۹۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

شهردار باشت: هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر باشت

۳
۰
شهردار باشت: هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر باشت
کبنا ؛شهردار باشت گفت: با مساعدت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون در باشت هزینه شده است.
سید رضا حسینی در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار روزی از جنس عشق و قلم بوده و باید به یاد داشته باشیم که نوشتن را خدا آموزش داده و در قرآن نیز با آن قسم یاد کرده است.
وی بیان کرد: خبرنگاران دل به دریا می‌زنند تا آرامش را به افکار عمومی رسانده و صدای رسای آن‌ها به گوش مسئولان باشند.
شهردار باشت ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویای جامعه و پل ارتباطی مردم با مسئولین هستند.

حسینی عنوان کرد: خبرنگاران باید از سیاست زدگی دوری کرده که این از بینش سیاسی کاملاً جدا و متفاوت است و قلم خود را در راستای پیشرفت و توسعه جامعه و بیان خدمات نظام به کار برند.
وی گفت: خبرنگار واقعی کسی است که برای نشر خبر و حقایق تلاش می‌کند نه کسانی که با پیج‌های فیک خود برای تطمیع و غرض ورزی‌های شخصی اقداماتی را انجام می‌دهند خوشبختانه خبرنگاران ما از این قاعده مستثنا هستند.
شهردار باشت با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این شهرستان توسط شهرداری و شورای شهر خاطرنشان کرد: با مساعدت صورت گرفته بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون در باشت هزینه شده است.
حسینی بیان کرد: فاز نخست تابلو‌های مسیر نما، راهنمایی و انتظامی از ورودی تا خروجی شهر با ارزش ۳۰ میلیارد ریال عقد قرارداد و در حال ساخت است که بزودی نصب می‌شود.
وی افزود: به منظور تأمین آب فضای سبز منبع ۹۰ متر مکعب مخزن بتنی امسال در این شهرستان احداث شد.
شهردار باشت: هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر باشت
شهردار باشت ادامه داد: برای ساخت منبع تأمین آب فضای سبز این شهرستان بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تاکنون هزینه شده و با بهره‌برداری از این طرح آب فضای سبز۳۰ درصد از شهر باشت بصورت آبیاری سیستم‌های پیشرفته تأمین شد.
حسبنی اضافه کرد: طرح احداث کانال دفع آب‌های سطحی این شهرستان با اعتبار ۸۳ میلیارد ریال با هدف جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی و هدایت و دفع آب‌های سطحی هم اکنون در دست اجراست.
شهردار باشت اظهار کرد: این عملیات با هدف هدایت آب‌های سطحی مسیر و جلوگیری از تجمع نزولات آسمانی به طول ۲ کیلومتر در چند مسیر در مرحله اجراست.
حسینی، ارتفاع این طرح عمران شهری را ۱.۲ متر مربع عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: این طرح از چهارراه کتاب تا ورودی این شهر (ابتدای جاده روستای تل مویزی) اجرا خواهد شد و در صورت تخصیص اعتبارات مشکل دفع آب‌های سطحی شهر باشت برطرف خواهدشد
شهردار باشت تصریح کرد: فاز دوم این طرح در قالب لاین برگشت کانال‌های دفع آب‌های سطحی مرکز شهر به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار اجرا خواهد شد.
شهردار باشت: هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر باشت
حسینی با اشاره به اینکه بعد از اجرا و تکمیل این طرح، کانال‌های دفع آب‌های سطحی شهر باشت بصورت گریتینگ سر پوشیده خواهد شد، گفت: به منظور بهره‌گیری از سطح کانال‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده روی کانال‌های گلدان با گل و درختان بوته‌ای گذاشته خواهد شد.
شهردار باشت اظهار کرد: مشکل روشنایی بلوار‌های بلوار ۴۵ متری، بلوار شفاء، ایثارگران و جاده پارک تپه‌ای ملک آباد، سردار شهید درخشان در حوزه کمربندی در دولت سیزدهم در این شهرستان برطرف شد.
حسینی اضافه کرد: در این مدت همچنین آسفالت خیابان سردار شهید سید هدایت الله حسینی و شهدا و جاده ملک آباد و... با ۲۵هزار متر مربع انجام شد.
وی گفت: ساخت و نصب ۱۰۰ پل فلزی در معابر سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری باشت در این مدت بوده است.
شهردار باشت: هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی شهر باشت
شهردار باشت تصریح کرد: طرح کانال دفع آب‌های سطحی و سیلاب منطقه ملک آباد شهر باشت با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال سال گذشته اجرا شد.
حسینی ادامه داد: یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال و یک دستگاه ماشین حمل زباله به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون خریداری شد.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۰ میلیارد ریال گل و گیاه خریداری و در معابر عمومی این شهر از جمله بلوار‌ها، بوستان‌ها، پارک‌ها و فضا‌های سبز کاشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ها دو تا کوچه ۱۰۰ متری ۴۰ میلیارد هزینه برداشت.
!یه مدت که گذشت مشخص ایابو
باشت
Iran, Islamic Republic of
کرو مردک نگفته ۴۰ میلیارد آسفالت کردیم گفته کلا ۴۰ میلیارد هرینه وابیده که ۱۰ میلیارد همی دو تاماشینه
شهروند
Romania
جناب شهردار باشت بعد چطور پیمانکاری این چهل میلیارد تومان فقط به برادرای دو عضو شورا واگذار گردید.میشه بگین بر چه اساسی پیمانکاری ها رو فقط خود شما و اعضای شورای شهر باشت میتونن داشته باشند؟
از بازرسی محترم تقاضای ورود به این مساله را داریم.
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1