تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۲۲
کد مطلب : ۴۶۵۴۲۸
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری:

حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد برای اولین‌بار از سفر ریاست جمهوری اعتبار دریافت می‌کند

۲
۰
حوزه زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد برای اولین‌بار از سفر ریاست جمهوری اعتبار دریافت می‌کند
کبنا ؛
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۹ میلیارد تومان در سفر دور دوم رئیس جمهور به حوزه زنان و خانواده در استان اختصاص داده شد.
عاطفه سادات مدبرنژاد در گفت و گو با پایگاه خبری کبنا نیوز اظهار کرد: سرکار خانم دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در دولت سیزدهم در این خصوص توجه ویژه به استان داشتند.
وی  بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ استان حوزه زنان و خانواده جزو حوزه هایی قرار گرفت که از سفر ریاست جمهوری اعتبار دریافت خواهند کرد.
مدبرنژاد تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت سه پارک بانوان در شهر های یاسوج، گچساران و دهدشت، ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت چهار بازارچه دائمی فروش محصولات زنان در شهرهای بویراحمد، گچساران، دهدشت و بهمئی، و ۵ میلیارد تومان برای ساخت سالن ورزشی بانوان اختصاص داده شد.
به گفته مدبرنژاد، ۴ میلیارد تومان برای حمایت از صندوق های خرد زنان روستایی و عشایری، ۱۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و راه اندازی مرکز جامع حمایت و توانمندسازی زنان استان، ۱۰ میلیارد تومان برای توانمندسازی و آموزش زنان روستایی و عشایری در سطح ۹ شهرستان اختصاص داده شد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای احداث شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست در نظر گرفته شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: البته به غیر از این اعتبارات طرح ها و پروژه های دیگری در بخش های اقتصادی و زیربنایی که جنبه عمومی دارد در حوزه بانوان نیز دیده شده است. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر این اعتبارات بر اساس بند ح تبصره ۹ بودجه ۱۴۰۲ باید یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان در حوزه زنان و خانواده هزینه شود.
مدبرنژاد بیان کرد: سند راهبردی حوزه زنان و خانواده استان به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است و توقع می رود برنامه هایی که اجرا می شوند بر اساس سند راهبردی حوزه زنان و با نظارت حوزه زنان و خانواده استانداری باشد.
وی با اشاره به بند ع تبصره ۹ افزود: در راستای اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لازم است دستگاه های اجرایی استان در خصوص راه اندازی اتاق مادر و کودک در اداره خود، اهتمام جدی داشته باشند تا زنان با فراغ بال بیشتری در محل کار حضور یابند البته که با جدیت پیگیر این موضوع خواهیم بود.
مدبرنژاد با اشاره به بازدیدهای معاون رئیس جمهور از روستاهای استان گفت: خانم دکتر خزعلی از روستاهای چاروسا بازدید کردند و در طولیان از یک کارگاه تولیدی بازدید کردند که در این کارگاه برای حدود 25 خانم اشتغال زایی شده است. 
وی افزود: از روستای میمند در شهرستان دنا بازدید کردند که عمده زنان این روستا به فعالیت های صنایع دستی مشغول هستند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استان گفت: دیدار با اقشار مختلف بانوان و شنیدن مشکلات و دغدغه های زنان استان از دیگر برنامه های سفر خانم دکتر خزعلی به استان بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شیدا
Iran, Islamic Republic of
افرین به شیر زن لر ...سرکار خانم دکتر مدبر نژاد
مرتضی حبیب پور
Russian Federation
سلام وخسته نباشیدسرکارخانم مدبرنژادوقدردانی به سبب تلاش های بی وقفانه انسان دوستانه شما...سپاس
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1