تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۵۰۱۱

دستاورد سفر معاون رئیس جمهور برای بانوان کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟

۱
۲
دستاورد سفر  معاون رئیس جمهور برای بانوان کهگیلویه و بویراحمد چه بود؟
کبنا ؛در سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ساخت ۲ پارک و یک بازارچه فروش محصولات ویژه بانوان در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.
به گزارش کبنا نیوز، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جمع بانوان اقشار مختلف این استان گفت: در این سفر مصوب شد ٢ پارک بانوان ساخته و با توافق وزارت نفت سوله های کارآفرینی و بازارچه های فروش راه اندازی شود.
خزعلی با تاکید بر لزوم تمرکز بر بازار فروش محصولات تولیدی توسط بانوان افزود: در همین راستا بازارچه های دائمی برای زنان کارآفرین و به طور خاص سرپرست خانوار ایجاد می کنیم.
خزعلی یادآور شد: امتیازات ویژه ای برای ازدواج دهه شصتی ها مدنظر قرار گرفته است.
وی به رویداد فراملی خانواده و فرهنگ عامه اشاره کرد ادامه داد: همزمان با روز خانواده این رویداد در ۹ کارگروه آغاز شده است که امیدوارم بانوان در این رویداد شرکت و از مزایای آن بهره مند شوند.
خزعلی به مصوبات اجرا شده دور گذشته رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: ساخت و تجهیز چند مدرسه و خوابگاه ها و تامین اشتغالزایی بانوان بی سرپرست از جمله مهمترین طرح های اجرا شده سفر دور اول هیات دولت به این‌ استان بود.
کیفیت بخشی به اجرای برنامه های تربیتی در سطح مدارس، خود کشی نوجوانان زیر ۱۸ سال، توانمند سازی زنان بیمه زنان عشایر، بررسی سالانه وضعیت جسمی بانوان به صورت‌ سالانه، ایجادسالن های ورزشی، راه اندازی مهدکودک برای فرزندان زنان شاغل و راه اندازی تفرج گاه و کافی شاپ ها برای دختران، ارائه تسهیلات برای زنان کارآفرین، عضویت نماینده زنان در مجامع تصميم گیری اقتصادی و تهیه مواد اولیه توسعه صنایع دستی و تولید کنندگان، نبود آزمایشگاه ژنتیک و مراکز مشاوره از مهمترین مشکلات و درخواست‌های بانوان در این جلسه بود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد از چند روستای محروم در دیشموک و میمند سی سخت بازدید کرد و همچنین در همایش تخصصی بانوان، با مشکلات و معضلات بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد آشنا شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون هیچ کاری نمی کند
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1