تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۶۱۱۸۴
کبنا گزارش می‌دهد:

کاش بوق ممتد خودروها در ترافیک مسوولین را از خواب بیدار کند

۰
کاش بوق ممتد خودروها در ترافیک مسوولین را از خواب بیدار کند
کبنا ؛
با توجه به اهمیت مسئله ترافیک، کبنا نیوز این موضوع را بارها و از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد و به مسوولان این حوزه گوشزد کرد؛ اما متأسفانه گوش کسی بدهکار به این حرف‌ها نیست و امید است بوق ممتد خودروها در ترافیک مسوولان را ازخواب بیدار کند.
به گزارش کبنا، به‌گفته پژوهش‌گران ترافیک در مناطق شهری، تأثیرات زیانباری بر سلامت روان و تندرستی جامعه دارد. ترافیک علاوه بر آثار سوء جسمانی، تأثیرات آلودگی هوا و صوتی، باعث اختلالات عصبی- رفتاری، تحریک‌پذیری، اضطراب و حتی انزوای اجتماعی افراد شود و حتی می‌تواند منجر به اختلال عملکرد مغزی کودکان، ضعف رشد و تکامل، کاهش ضریب هوش و افت تحصیلی آنان شود. عدم توجه به آثار روان‌شناسی حمل و نقل، باعث اثرات زیانبار ترافیک در سلامت انسان‌ها می‌شود که متأسفانه به این مسائل توجهی نمی‌شود. 
با توجه به اهمیت مسئله ترافیک کبنا نیوز این موضوع را بارها و از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد و به مسوولان این حوزه گوشزد کرد؛ اما متأسفانه گوش کسی بدهکار به این حرف‌ها نیست و امید است بوق ممتد خودروها در ترافیک مسوولان مربوطه را ازخواب بیدار کند.
رئیس پلیس درباره این مشکل می‌گوید جاده‌ها و خیابان‌های شهری ظرفیت کافی را ندارد و اکنون که نزدیک به پایان سال تحصیلی هستیم رئیس اداره آموزش و پرورش می‌گوید؛ اگر برای مدارس سرویس ایاب و ذهاب فراهم بود درصد بسیاری از ترافیک شهری حل می‌شد؛ اما باید به ایشان گفت: علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد و امیدواریم سال تحصیلی آینده این مورد را در نظر داشته باشید. همچنین شهرداری بداند آن ساختمان‌های بزرگ دیروز که با پرداخت جریمه‌های ناچیز، پارکینگ را از نقشه حذف کردند و سر به فلک کشیدند باعث اصلی ترافیک‌های سنگین امروز هستند.
این وضعیت سنگین ترافیک که هر روز شاهد آن هستیم و روزبه‌روز بر آن افزوده می‌شود باعث می‌شود رانندگان قواعد رانندگی را رعایت نکنند و خودروی خود را در جاهای نامناسب پارک کنند و نظم شهری را برهم بزنند آن وقت برخی مسوولان که یا وضعیت شهر را نمی‌بینند و یا نمی‌خواهند ببیند و اگر هم می‌بینند فکر می‌کنند که مردم نمی بینند و نمی‌دانند و در بوق و کرنا شعار سر می‌دهند که شهر یاسوج پایتخت طبیعت است و از پتانسیل‌های گردشگری فراوانی برخوردار است؛ آقای مسوول؛ مسافر شهر یاسوج ماشینش را کجا پارک کند باقی مسائل به کنار؟!
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1