تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۵۶۳۳
همزمان با شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح شد

نامه‌ی رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گچساران خطاب به رئیس جمهور؛ مدیران فشل، بادکنکی و گنجشک صفت را کنار بگذارید

۲۰
۱
نامه‌ی رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گچساران خطاب به رئیس جمهور؛ مدیران فشل، بادکنکی و گنجشک صفت را کنار بگذارید
کبنا ؛سید قدرت الله بیعت اصل_ رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان گچساران_ در نامه‌ی سرگشاده خطاب به رئیسی، رئیس جمهور ایران از انتصاب مدیران ناکارآمد و ضعیف انتقاد کرد و نوشت: قبل از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام یک تیم قوی و تأثیرناپذیر از نزدیک صدای مردم خسته از تبعیض، قوم گرایی، و توجه ویژه به نورچشمی‌ها و بکارگیری بعضی از مدیران گنجشک صفت، یا مامور دولت قبل و بادکنکی را در دستور کار قرار دهید.
به گزارش کبنا نیوز: نامه‌ی سید قدرت الله بیعت اصل به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمان الرحیم
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران: سلام علیکم
سفر‌ آتی جنابعالی را به استان کهگیلویه و بویراحمد زرخیز اما مظلوم و محروم، را به فال نیک می‌گیرم. ان شاء الله سفر فوق مشکل گشا باشد نه تشریفاتی، و پشت در‌ب‌های بسته البته با آن‌ ایمان راسخ و قدرت انقلابی، روحیه جهادی و خداترسی که در وجود جنابعالی مشهود و ملموس و هویداست‌ امیدوارم تحولاتی بزرگ بر اساس عدالت و تفکر جهادی در راستای گام دوم انقلاب نشأت گرفته از منویات و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اندیشه ناب حضرت امام خمینی(ره) و شعار‌های انتخابات در دستور کار باشد. مدیران فشل را کنار بگذارید، و اقتصاد بیمار را سر و سامان دهید، حضرتعالی شخصیتی مردمی و علمدار و بیرق‌دار مبارزه با فساد، بی‌عدالتی، ظلم، قوم‌گرایی می‌باشید. علی رغم اینکه کماکان به خاطر شرایط بد، اقتصادی، و معیشت مردم و ضعف بعضی مدیران، کشوری، استانی و شهرستانی مورد نقد مخالفین و گلایه شدید دوستان می‌باشیم. اما، محکم در میدان، حاضر و سرباز اسلام و انقلاب، و مدافع ارزش‌ها هستیم به لطف امام عصر و توکل برخداوند قادر متعال از گردنه‌های پر پیح وخم، و ناهموار عبورخواهیم کرد.
اما می‌طلبد با هوشیاری کامل مواظب اختاپوسان سیاست و نیرنگ معاندین، مخالفین، و طلحه و زبیرصفتان باشید. با تیزبینی، اشرافیت میدانی، بکارگیری و انتصاب نیرو‌های دلسوز با روحیه جهادی و انقلابی ضمن چاره‌اندیشی، سازماندهی و برنامه‌ریزی، معایب و نواقص و ایرادات و موانعی که در روند بهبود کار و اقتصادخلل ایجاد کرده‌اند را اصلاح ترمیم و مرتفع نمایید. البته هرکس در این مسیر مسامحه، کوتاهی و غفلت و بی‌توجهی کند، روز قیامت در مقابل شهدا و امام راحل (ره) سر افکنده خواهد بود و چنانچه وضعیت کنونی مدیریت، مهار و کنترل نشود بدون شک مردود شدگان و مخالفین، کوته‌فکران غربگرا با ترفند، خدعه و سم‌پاشی و تشویش اذهان و سیاه‌نمائی و مظلوم نمایی و تحریک افراد عرصه را بر دولت تنگ‌تر و سخت‌تر خواهند کرد و دودش به چشم ملت ایران اسلامی خواهد رفت. علی‌رغم تحریم‌ها، فتنه‌گری‌ها و سنگ‌اندازی‌ها با تدابیر مقام معظم رهبری، و تلاش‌های مجدانه، جنابعالی گام‌های مفید و بزرگی در ابعاد مختلف انجام و دشمن را عصبانی و مایوس و کیدشان برملا گردید است. اما در شرایط موجود انتطار ما‌ها بیش از این و منتظر تحولات اساسی هستیم.
جناب آقای رئیس جمهور، متأسفانه بعضی از مدیران دولت قبل جلودار و بیرق‌دار و در مرکز تصمیم‌گیری نرم اهداف خویش را دنبال می‌کنند این را بدان آن‌ها نمک دوستانشان خوردن و نمکدان نمی‌شکنند و در مسیر پیش روبه نحو مطلوب گام برنخواهند داشت و در خفا سنگ‌اندازی می‌کنند.
بعضی از مدیران انتصابی شبیه یک پیمانکار، گا‌هاً تصمیم دارند همه چیز را به اسم خود و بادمجان دور قاب‌چین یا‌ فامیل و مرفهین بی‌درد مصادره کنند. این گونه اقدامات و حرکات در دولت کریمه به مصلحت نمی‌باشد و درد آور است و برای آینده سمی، کشنده، و عواقب خطرناکی بدنبال خواهد داشت و در اغتشاشات اخیر در سطح کلان یکی از اهداف، پنهان، دشمنان انقلاب دامن زدن به قومیت گرایی بود ماه‌هاست برای وحدت، بهبود کار، شایسته سالاری و عدالت محوری سکوت کرده‌ایم. اکنون بخاطر ضعف عملکرد بعضی مدیران که مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر جنابعالی را تحت شعاع قرار داده است.
اسه صبرمان لبریز شده است و حال برخود فرض دانستم که صدای مردم مظلوم اما مقتدر دیارم باشم، یکی دیگر از موانع و ایرادات موجود بکارگیری آفتاب ندیده‌ها و کسانی که تفکر دولت فعلی را قبول ندارند یا به رسمیت نمی‌شناسند و یا اگر هم بشناسند الگویشان در تصمیم‌گیری‌ها قمپوزصفتان و فرصت طلبان و منافع طلبان هستند.
در بحث انتصاب مدیران باید گفت؛ فشار‌ها، سفارشات، تهدیدها و دخالت‌های بعضی از کارگزاران دیگر قوا برای اهداف خود، گاها باعث عدم بکارگیری نخبگان و متخصصین و شایستگان و در مقابل بکارگیری مدیران سلیقه‌ای و بادکنکی شده است و کار را برای دولت سخت و باعث ابتر ماندن برنامه‌های دولت گردیده است،
جمله پایانی پیشنهاد دارم قبل ازسفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام یک تیم قوی و تأثیرناپذیر از نزدیک صدای مردم خسته از تبعیض، قوم‌گرایی و توجه ویژه به نورچشمی‌ها و بکارگیری بعضی از مدیران گنجشک صفت، یا مامور دولت قبل و بادکنکی را در دستور کار قرار دهید.
بخاطر موارد ذکر شده و مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، عدم اشتغال جوانان مظلوم و افسرده و عملکرد غیر قابل قبول بعضی مدیران بادکنکی بعنوان رئیس ستاد جنابعالی از مردم دیارم عذرخواهی می‌کنم از محضرحضرتعالی و تیم سفر‌های استانی درخواست دارم بعنوان یک شهروند، جانباز و سفیرصلح در سفر پیشرو ۵ دقیقه درحضور حضرتعالی صدای مردم دیارم باشم.
در مقام حرف برلب مهر خاموشی زدن
تیغ را زیر سپر در جنگ پنهان کردن است
والسلام

سید قدرت الله بیعت اصل
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جالب بود
حله
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد وضعیت مدیران افتضاح است. آموزش و پرورش را ... به تباهی کشاند
همسفر
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیسی چرا صنعت معدن وتجارت استان کاملا تعطیل هستش دلیل آن انتخاب مدیران نالایق و ناتوان در انجام امور به قول دوستمان فشل هستش /حالا که حکم مدیر کلی برای اقای روزبهان زده شده برای زوزمه کاریش هم خیلی بهش بگید بکشه کنار تا مدیری لایق، دانا ،توانا بر مسند این اداره عریض و طویل بنشیند و اون را سر و سامان دهد منتظر اقدام عاجل از سوی مسئولین انقلابی هستیم
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال افراد دونبش در دانشگاه یاسوج‌ که قبلا ریس بودند الان معاون هستند نمایید
صدای مردم
Iran, Islamic Republic of
مدیران بادکنکی . فشل . گنجشک صفت منظورش ... هست درود بر سردار بیعت اصل دلسوز و خادم بی منت شهر و دیارم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فرماندار ضعیف و بازنشسته گچساران باید برکنار شود چون عملکرد ضعیف ایشان باعث شده مردم نسبت به دولت بدبین و ناامید شوند
France
انصافا ..
Iran, Islamic Republic of
آقای بیعت فکر نمی‌کنم شما دغدغه مردم را داشته باشی چون اگه داشتی در زمان مسئولیت شما در گچساران برادر عزیزتون و دختر خانم محترمه تون را در شرکت نفت گچساران به کار نمیگرفتی اگر دغدغه مردم را داری باید برادرت و دخترت مثل بقیه یا بیکار می‌بود یا در آزمون امتحان میداد و اگه قبول میشد در نفت بکار گیری میشد برادر شما ودختران چه تخصصی دارند بگو تا مردم بدونن لطفا!
United States
درسرتاسر ایران همینطور است استخدام نور چشمی بدون دردسر و گذشتن از هفت خوان رستم.بایک تلفن مشغول کار شدن ...این بی انصافی است بدبخت به ملت بی پارتی قیامت کیلویی چند...................
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
..:
۱. سید علی احمدزاده استاندار از سادات عنا
۲. سید افضل حسینی مدیر دفتر استاندار از سادات عنا
۳. سید صادق فخراحمد مدیر حراست استانداری از سادات عنا
۴‌. سید مهدی فخراحمد معاون آبفا استان از سادات عنا
۵.سید حمید حیدری مدیر آموزش و پرورش باشت از سادات عنا
۶. سید طاهر حسینی مدیر شبکه بهداشت گچساران از سادات عنا
۷.سید امیر آذرگون نماینده تام الاختیار نماینده در بهداشت ودرمان از سادات عنا
۸.سید نورالله هدایت مدیرکل فنی و حرفه ای استان از سادات عنا
۹.سید وهاب حسینی رئیس اداره تعاون‌روستایی گچساران از سادات عنا
۱۰.سید سبحان احمدی مسئول امور اداری بیمارستان بی بی حکیمه از سادات عنا
۱۱. سید امین‌ حسینی مسئول امور اداری شهرداری دوگنبدان از سادات عنا
۱۲. سید رضا احمدی مسئول امور اداری بیمارستان نرگسی گچساران از سادات عنا
۱۳. سید نوربخش احمدی رئیس مرکز امور عمومی شبکه بهداشت ودرمان باشت از سادات عنا
۱۴. سید عبدل عزیز حسینی مدیر داخلی بیمارستان نرگسی از سادات عنا
۱۵. سید جمشید حسینی خواه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری از سادات عنا
۱۶. سید رضا حسینی شهردار باشت از سادات عنا
۱۷. سید نوید حسینی مسئول فرهنگی شهرداری دوگنبدان از سادات عنا
۱۸. سعید صالحی بخشدار بوستان شهرستان باشت پسرعموی (شهرام صالحی ) شوهر خواهر استاندار
۱۹. سید امین احمدی مسئول امور مالی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت از سادات عنا
............
Iran, Islamic Republic of
مقصد خاک است
نادر
Iran, Islamic Republic of
ضمن تقدیر چ تشکر از جناب اقای سرهنگ بیعت اصل به خاطر مطالب ارزده و اموزندشون لطفا به عرض رئیس جمهور محترم و استاندار انقلابی برسانیدکه صنعت معدن وتجارت استان به خاطر همچنین مدیری به قول جناب سرهنگ فشل گونه تعطیل شده منتظر اقدامات جدی و عاجل مسئولان در خصوص تغییر این مدیر جهت برون رفت از وضعیت موجود هستیم
افضل
Netherlands
درود بر بیعت اصل جراح حاذق وسرطان شناس ماهر مسائل سیاسی و اجتماعی.
غده بدخیم وسرطان خاموش مدیریت استان ، مدیر فشل صنعت معدن و تجارت است.صمت استان را به کما برده است ،لطفا نسخه اش پیچیده شود.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط کمی از تخصص خودت بگو که دردی از مردم کم کنه هر چند دیگر درمانی وجود ندارد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
رانت بازی و سواستفاده .زبانزد عام و خاص است این مطالبی که مرقوم نمودی افکار عمومی از تو نمی پذیرد باید فرد مظلومی مانند من که هم از تو ودوستانت وهم از گروه مخالفت مورد ظلم واقع شده ام بنویسند برو درخانه آت بنشین میدان را به جوانان دهه هشتادی واگذارکن
Iran, Islamic Republic of
کاملا"درست گفته؛مشکل اساسی الان استان بحث تبعیض و قومیت گرایی توسط استاندار و نمایندگان است و این مساله باعث عدم به کارگیری نخبگان بر اساس شایستگی است و از آن طرف هم همین مساله قومگرایی توسط استاندار و نمایندگان، باعث حفظ مدیران دولت قبل که هیچ اعتقادی به سیاست های دولت ندارند،شده است و نیروهای متعهد و متخصص طرفدار دولت به شدت در این استان مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته اند.ضمنا"درست گفتند که هدف دشمن اختلاف بین قومیت هاست و این تبعیض ها و خویشاوندسالاری،می تواند به این موضوع دامن بزند.
انتخابات
Iran, Islamic Republic of
کاش زودتر دوره تصمیم گیری امثال شماها تمام بشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا که.......
رضا
Iran, Islamic Republic of
با این وضع دلار و سکه و خودرو که تو این یک سال راه انداختین واقعا چجوری روتون میشه از مدیران دولت قبل انتقاد کنید?پررویی نجومی
Canada
خدا وکیلی اگر حراست پتروشیمی ا بهت داده بودند باز هم دست به نامه نگاری میزدی چرا با ترفند توهین به دولتهای قبل دنبال نام و نان و نشان می باشید چرا از خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی جهت آمال و آرزوهای خود استفاده می کنید فردای قیامت چه پاسخی برای این داری
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1