کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح شد

نامه‌ی رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گچساران خطاب به رئیس جمهور؛ مدیران فشل، بادکنکی و گنجشک صفت را کنار بگذارید

22 آذر 1401 ساعت 22:54

سید قدرت الله بیعت اصل_ رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان گچساران_ در نامه‌ی سرگشاده خطاب به رئیسی، رئیس جمهور ایران از انتصاب مدیران ناکارآمد و ضعیف انتقاد کرد و نوشت: قبل از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام یک تیم قوی و تأثیرناپذیر از نزدیک صدای مردم خسته از تبعیض، قوم گرایی، و توجه ویژه به نورچشمی‌ها و بکارگیری بعضی از مدیران گنجشک صفت، یا مامور دولت قبل و بادکنکی را در دستور کار قرار دهید.


سید قدرت الله بیعت اصل_ رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان گچساران_ در نامه‌ی سرگشاده خطاب به رئیسی، رئیس جمهور ایران از انتصاب مدیران ناکارآمد و ضعیف انتقاد کرد و نوشت: قبل از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام یک تیم قوی و تأثیرناپذیر از نزدیک صدای مردم خسته از تبعیض، قوم گرایی، و توجه ویژه به نورچشمی‌ها و بکارگیری بعضی از مدیران گنجشک صفت، یا مامور دولت قبل و بادکنکی را در دستور کار قرار دهید.
به گزارش کبنانیوز: نامه‌ی سید قدرت الله بیعت اصل به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمان الرحیم
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران: سلام علیکم
سفر‌ آتی جنابعالی را به استان کهگیلویه و بویراحمد زرخیز اما مظلوم و محروم، را به فال نیک می‌گیرم. ان شاء الله سفر فوق مشکل گشا باشد نه تشریفاتی، و پشت در‌ب‌های بسته البته با آن‌ ایمان راسخ و قدرت انقلابی، روحیه جهادی و خداترسی که در وجود جنابعالی مشهود و ملموس و هویداست‌ امیدوارم تحولاتی بزرگ بر اساس عدالت و تفکر جهادی در راستای گام دوم انقلاب نشأت گرفته از منویات و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اندیشه ناب حضرت امام خمینی(ره) و شعار‌های انتخابات در دستور کار باشد. مدیران فشل را کنار بگذارید، و اقتصاد بیمار را سر و سامان دهید، حضرتعالی شخصیتی مردمی و علمدار و بیرق‌دار مبارزه با فساد، بی‌عدالتی، ظلم، قوم‌گرایی می‌باشید. علی رغم اینکه کماکان به خاطر شرایط بد، اقتصادی، و معیشت مردم و ضعف بعضی مدیران، کشوری، استانی و شهرستانی مورد نقد مخالفین و گلایه شدید دوستان می‌باشیم. اما، محکم در میدان، حاضر و سرباز اسلام و انقلاب، و مدافع ارزش‌ها هستیم به لطف امام عصر و توکل برخداوند قادر متعال از گردنه‌های پر پیح وخم، و ناهموار عبورخواهیم کرد.
اما می‌طلبد با هوشیاری کامل مواظب اختاپوسان سیاست و نیرنگ معاندین، مخالفین، و طلحه و زبیرصفتان باشید. با تیزبینی، اشرافیت میدانی، بکارگیری و انتصاب نیرو‌های دلسوز با روحیه جهادی و انقلابی ضمن چاره‌اندیشی، سازماندهی و برنامه‌ریزی، معایب و نواقص و ایرادات و موانعی که در روند بهبود کار و اقتصادخلل ایجاد کرده‌اند را اصلاح ترمیم و مرتفع نمایید. البته هرکس در این مسیر مسامحه، کوتاهی و غفلت و بی‌توجهی کند، روز قیامت در مقابل شهدا و امام راحل (ره) سر افکنده خواهد بود و چنانچه وضعیت کنونی مدیریت، مهار و کنترل نشود بدون شک مردود شدگان و مخالفین، کوته‌فکران غربگرا با ترفند، خدعه و سم‌پاشی و تشویش اذهان و سیاه‌نمائی و مظلوم نمایی و تحریک افراد عرصه را بر دولت تنگ‌تر و سخت‌تر خواهند کرد و دودش به چشم ملت ایران اسلامی خواهد رفت. علی‌رغم تحریم‌ها، فتنه‌گری‌ها و سنگ‌اندازی‌ها با تدابیر مقام معظم رهبری، و تلاش‌های مجدانه، جنابعالی گام‌های مفید و بزرگی در ابعاد مختلف انجام و دشمن را عصبانی و مایوس و کیدشان برملا گردید است. اما در شرایط موجود انتطار ما‌ها بیش از این و منتظر تحولات اساسی هستیم.
جناب آقای رئیس جمهور، متأسفانه بعضی از مدیران دولت قبل جلودار و بیرق‌دار و در مرکز تصمیم‌گیری نرم اهداف خویش را دنبال می‌کنند این را بدان آن‌ها نمک دوستانشان خوردن و نمکدان نمی‌شکنند و در مسیر پیش روبه نحو مطلوب گام برنخواهند داشت و در خفا سنگ‌اندازی می‌کنند.
بعضی از مدیران انتصابی شبیه یک پیمانکار، گا‌هاً تصمیم دارند همه چیز را به اسم خود و بادمجان دور قاب‌چین یا‌ فامیل و مرفهین بی‌درد مصادره کنند. این گونه اقدامات و حرکات در دولت کریمه به مصلحت نمی‌باشد و درد آور است و برای آینده سمی، کشنده، و عواقب خطرناکی بدنبال خواهد داشت و در اغتشاشات اخیر در سطح کلان یکی از اهداف، پنهان، دشمنان انقلاب دامن زدن به قومیت گرایی بود ماه‌هاست برای وحدت، بهبود کار، شایسته سالاری و عدالت محوری سکوت کرده‌ایم. اکنون بخاطر ضعف عملکرد بعضی مدیران که مجاهدت‌ها و تلاش‌های مستمر جنابعالی را تحت شعاع قرار داده است.
اسه صبرمان لبریز شده است و حال برخود فرض دانستم که صدای مردم مظلوم اما مقتدر دیارم باشم، یکی دیگر از موانع و ایرادات موجود بکارگیری آفتاب ندیده‌ها و کسانی که تفکر دولت فعلی را قبول ندارند یا به رسمیت نمی‌شناسند و یا اگر هم بشناسند الگویشان در تصمیم‌گیری‌ها قمپوزصفتان و فرصت طلبان و منافع طلبان هستند.
در بحث انتصاب مدیران باید گفت؛ فشار‌ها، سفارشات، تهدیدها و دخالت‌های بعضی از کارگزاران دیگر قوا برای اهداف خود، گاها باعث عدم بکارگیری نخبگان و متخصصین و شایستگان و در مقابل بکارگیری مدیران سلیقه‌ای و بادکنکی شده است و کار را برای دولت سخت و باعث ابتر ماندن برنامه‌های دولت گردیده است،
جمله پایانی پیشنهاد دارم قبل ازسفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام یک تیم قوی و تأثیرناپذیر از نزدیک صدای مردم خسته از تبعیض، قوم‌گرایی و توجه ویژه به نورچشمی‌ها و بکارگیری بعضی از مدیران گنجشک صفت، یا مامور دولت قبل و بادکنکی را در دستور کار قرار دهید.
بخاطر موارد ذکر شده و مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، عدم اشتغال جوانان مظلوم و افسرده و عملکرد غیر قابل قبول بعضی مدیران بادکنکی بعنوان رئیس ستاد جنابعالی از مردم دیارم عذرخواهی می‌کنم از محضرحضرتعالی و تیم سفر‌های استانی درخواست دارم بعنوان یک شهروند، جانباز و سفیرصلح در سفر پیشرو ۵ دقیقه درحضور حضرتعالی صدای مردم دیارم باشم.
در مقام حرف برلب مهر خاموشی زدن
تیغ را زیر سپر در جنگ پنهان کردن است
والسلام

سید قدرت الله بیعت اصل


کد مطلب: 455633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455633/نامه-ی-رئیس-ستاد-انتخاباتی-رئیسی-گچساران-خطاب-جمهور-مدیران-فشل-بادکنکی-گنجشک-صفت-کنار-بگذارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1