تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۵۴۲۶۱
کبنا گزارش می دهد؛

عذرخواهی عضو شورای شهر یاسوج بخاطر معضل ترافیک

۶
۱
عذرخواهی عضو شورای شهر یاسوج بخاطر معضل ترافیک
کبنا ؛یکی از معضلاتی که این روزها در شهر یاسوج وجود دارد، ترافیک حاصل از جابجایی دانش آموزان است، امسال پس از طی دوره کرونایی، هنوز برای حمل و نقل دانش آموزان ساماندهی درستی صورت نگرفته و همین موجب اختلال در عبور و مرور در برخی از ساعت های روز شده است. نیاز است که مسئولان شهری برای این معضل هر چه زودتر فکری بیندیشند.
به گزارش کبنا، در همین رابطه عضو شورای شهر یاسوج با عذرخواهی از مردم به دلیل کوتاهی در روان سازی ترافیک، کمبود ناوگان جابجایی دانش آموزان را عامل اصلی گره ترافیکی یاسوج عنوان کرد.
احمدی کیش در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه والدین مجبورند به دلیل ضعف ناوگان جابجایی دانش اموزان از خودروی شخصی استفاده کنند گفت: به همین جهت درسه نوبت اول صبح، میانه روز و عصر ، اوج ترافیک شهر یاسوج است.
عذرخواهی عضو شورای شهر یاسوج به دلیل ترافیک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم به تجهیز شهر‌های استان به دوربین‌های پایش تصویری برای کاهش حوادث رانندگی اشاره کرد وگفت: با انعقاد تفاهم نامه‌ای میان شهرداری و مخابرات، شهرداری‌ها موظف شدند کار خرید دوربین‌ها را انجام دهند و مخابرات نیز آن‌ها را نصب کند که این مهم تنها در سی‌سخت در حال انجام است.
هاشمی‌مهر همچنین به تماس بسیاری از شهروندان به دفتر حوزه سیاسی استانداری مبنی بر قطعی آب و شکستگی لوله اشاره کرد و از شرکت آب و فاضلاب خواست مطالبات خواسته شده مردم در این زمینه را محقق کند.
در این کارگروه همچنین در خصوص ساماندهی سگ‌های ولگرد که در سطح شهر‌های استان در حال پرسه زنی و افزایش زاد و ولد هستند بحث و بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اسمان
Iran, Islamic Republic of
نیازی به عذرخواهی این عضوشورای شهر نیست ایشان باید شرمنده کارگران که توی سرما شکم بچه های خودشان را با دارو های گران قیمتی که حتی پول خریدش راهم ندارن از این ان قرض میگرن باشند ای عضوشورای شهر سری به جایگاه های سی انجی زدن ببین کارگرهای جایگاهای سی انجی چه برسرشان امده انها پشیمان هستن که چرا روز انتخابات حرفهاشون چیز دیگر بود که هرکدام از عضو شورا حتی کدملی هفت نثل کارگران را داشتن ولی الان خبر ندارن که ایا کارگری وجود دارد یانه حقوق انها چه شده انها چه گناهی کردن
حق گو
Iran, Islamic Republic of
چندین ساله، شهرداری بودجه تعریض خیابان جمهوری رو صرف کارهای دیگر میکند،چرا؟ مگر ترافیک آن را نمی بیند؟ کاری به دانش آموزان هم ندارد ، همیشه ترافیک دارد. بخصوص زمان مدارس . تابستان هم مسافران آبشار باعث ترافیک آن می شوند . تا کی مردم باید چوب ندانم کاری اعضای شورای شهر و شهرداری را بخورد .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام یکی از دلایل ترافیک دکه های قهوه‌ای سر چهارراه هستند متاسفانه هر کس هر طور دلش میخواد برا صرف قهوه پارک می‌کنه. و از دلایل دیگر بستن دور برگردان ها در طول مسیرهای طولانی هست اگه تعداد دور برگردان ها بیشتر باشه حجم ترافیک کمتر میشود.
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده علل اصلی مشکلات شهرداری ورود شما به شورای شهر بوده،و رواح قوم سالاری.و حمایت از شهردار .خدا به به اون کسی به شما رای داده..
درود بر سرزمینم
Iran, Islamic Republic of
خیابان های اصلی یاسوج مثله فرعی گوچه می مانه هنوز هم خوبه چن سال دیگه فاتحه شهر از ترافیکی خوانده هست
مجید
Iran, Islamic Republic of
در بیشتر چهارراه‌ها زیر گذر یا رو گذر مشکل را حل میکنه ولی هیچ مدیری به فکر نیست
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1