تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۵۴۱۱۵
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

امام جمعه یاسوج: می‌گویند یک جایی پارتی بازی شد اما برخورد نشده اگر نشده شما از کجا فهمیدید

۰
امام جمعه یاسوج:  می‌گویند یک جایی پارتی بازی شد اما برخورد نشده اگر نشده شما از کجا فهمیدید
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: قصد دشمنان، آسیب رساندن به انقلاب اسلامی با رسانه‌ها و خبر‌های جعلی و دروغ‌پردازی است اما نظام عقلایی ایران به خوبی از این شرایط عبور می‌کند.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج افزود: حضور مردم استان در موقعیت‌های حساس تحسین برانگیز است و باید به این بصیرت و و وقت‌شناسی درود فرستاد.
وی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی در بارگاه امامزاده شاه چراغ شیراز اظهار داشت: در شهرستان بهمئی بیش از ۳۰ هزار نفر برای بدرقه شهدای ترور به میدان آمدند اما هیچ تصویری از این جمعیت انبوه در رسانه‌های معاند فارسی زبان پخش نکردند که به دلیل دشمنی آنان با این ملت است.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: این در حالی است که اگر در محله‌ای ۱۰۰ نفر انسان فریب خورده تجمع کنند رسانه‌های آمریکایی، بی‌بی سی و دیگر رسانه‌های معاند آنان را مردم ایران می‌خوانند و می‌گویند در ایران تظاهرات سراسری شده است.
وی با اشاره به اقدامات مخرب آشوبگران در برخی شهر‌های کشور گفت: اینکه چند نفر خیابانی را می‌بندند و به مردم فحاشی می‌کنند یا به خودروی نیروی انتظامی آسیب می‌زنند، جوان طلبه را شهید می‌کنند بسیجی را آتش بزنند ریشه در تفکر داعش و ایجاد رعب و وحشت دارد.
آیت الله حسینی اظهار داشت: این افراد مستبد و داعش صفت اگر جایی حاکم شوند همه را قتل عام می‌کنند و ذره‌ای برای تفکر و انتقاد فضای آزاد نخواهند گذاشت.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع دو شهید حادثه تروریستی شیراز گفت: از همه مردم سپاسگزارم و به این همه بصیرت مردم که دشمنی‌های استکبار و استعمار را درک می‌کنید و در موقعیت‌های حساس پای کار هستند درود می‌فرستم.
وی ادامه داد: در همین یاسوج با تعدادی افرادی که فریب خورده بودند صحبت کردیم می‌گفتند ما با نظام تقابلی نداریم و فقط فریب دشمن را خوردیم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم گفت: به عنوان امام جمعه مرتب از پشت این تریبون مشکلات را می‌گویم در سایر شهر‌های استان هم همین طور است و مشکلات را می‌گویم و خواستار رفع آن‌ها هستیم شما این صحبت‌های ما پیرامون مشکلات را می‌شنوید رسانه‌ها هم انعکاس می‌دهند.
آیت‌الله حسینی ادامه داد: می‌گویند یک جایی پارتی بازی شد اما برخورد نشده اگر برخورد نشده شما از کجا فهمیدید که پارتی بازی شده پس برخورد صورت گرفته که شما متوجه شدید.
وی به اقدامات اغتشاشگران اشاره و عنوان کرد: چهار نفر خیابانی را می‌بندند و مردم را وادار می‌کنند که برقصند یا ماشین نیروی انتظامی را سنگ باران می‌کنند جوان طلبه را شهید می‌کنند بسیجی را آتش بزنند این‌ها دیکتاتور و تفکر آن‌ها آمریکایی داعشی و آل سعود است.
وی بیان کرد: چنین افرادی اگر جایی حاکم شوند همه را قتل عام می‌کنند این‌ها معتقد به ناموس نیستند حتی خود بنی صدر خائن گفته بود که ناموس برای غرب معنایی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1