تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۵۱۸۷۲
در دیدار سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار گچساران مطرح شد؛

دو وعده مخابراتی به گچسارانی ها

۱
۰
دو وعده مخابراتی به گچسارانی ها
کبنا ؛
سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت ارتباطی گچساران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش کبنا، سیدمحمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از از همراهی فرماندار گفت: در شهرستان گچساران ۳۷ سایت روستایی وجود دارد که ۱۵سایت آن به تکنولوژی پرسرعت مجهز هست و این سایت ها روستاهای همجوار خود را تحت پوشش قرار می دهند.
وی افزود؛ در شهر دوگنبدان ۲۹ سایت همراه وجود دارد که همه این سایت ها به اینترنت فول تکنولوژی مجهز می باشد، گرچه اپراتورهای دیگر نیز در این شهر ارایه خدمت می کند.
سید محمد هادی امیری خاطرنشان کرد: ۱۷ مرکز روستایی در این شهرستان وجود دارد که ۱۴ مرکز روستایی آن به adsl اینترنت پرسرعت خانگی مجهز می باشد و اهالی این روستاها می توانند از اینترنت پرسرعت با حداقل هزینه ممکن بهره مند شوند.
امیری به اجرای پروژه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری (FTTH) در شهر گچساران اشاره کرد و گفت: مخابرات این آمادگی را دارد که به کلیه سازمانها، ادارات ،شرکت ها، موسسات دولتی و خصوصی و مشترکین خود این سرویس ویژه را واگذار نماید.
در این دیدار روانبخش دیهیم فرماندار گچساران ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب مخابرات منطقه گفت: انصافاً عملکرد مجموعه مخابرات تاکنون بدون نقص بوده هر مطالبه و درخواستی که از ناحیه فرمانداری به مخابرات منعکس نموده به صورت مطلوب منتج به نتیجه شده است.
فرماندار گچساران به مشکلات ارتباطی و اینترنتی در شهرک گلستان و فردوسی شهر دوگنبدان اشاره کرد و گفت: در این دو محدود مشترکین همراه اول دارای مشکلاتی هست که امید می رود مخابرات منطقه نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.
روان بخش دیهیم در پایان به مشکلات ارتباطی روستاهای کمبل، اسپر و گناوه لری اشاره کرد و گفت: این سه روستا دارای مشکلات ارتباطی است و امید می رود مخابرات منطقه نهایت همکاری را جهت برقراری ارتباطی مطلوب در برنامه کاری خود قرار دهد.
بر اساس همین گزارش، سیدمحمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه بعد از مطالبه فرماندار گچساران، قول دادند در کمترین زمان ممکن با ایجاد دو سایت جدید در شهرک گلستان و فردوسی دوگنبدان مشکلات ارتباطی و اینترنتی آنها را مرتفع و روستاهای کمبل و اسپر نیز به تکنولوژی پرسرعت تجهیز شود و طی بازدید میدانی از روستای گناوه لری و سرقت روزانه کابل مخابراتی در این مسیر، مقدمات عملیات فیبر نوری خاکی در برنامه کاری مخابرات قرار می گیرد که بتوانیم ارتباطی امن و پایدار را برای روستای توریستی گناوه لری فراهم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

۹۹
Iran, Islamic Republic of
پس روستای مارین چه شد؟؟
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1