تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۲۲۵
با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

برگزاری دوره آموزشی بهبود فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد / تقدیر مسئول وزارتی از شریف‌پور

۱
۰
برگزاری دوره آموزشی بهبود فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد / تقدیر مسئول وزارتی از شریف‌پور
کبنا ؛دوره آموزشی وبیناری روند اخذ مجوزها به منظور بهبود فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این دوره بر الکترونیکی کردن اخذ مجوزها تاکید کرد.
 به گزارش کبنا، بنا به پیشنهاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی وبیناری در خصوص روند اخذ مجوزها با حضور دکتر سیاح رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی و کارشناسان  و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 شریف پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره این دوره آموزشی به اهمیت بالا و ویژه صدور مجوزها در بهبود فضای کسب و کار اشاره و بر الکترونیکی نمودن اخذ مجوزها تاکید کرد و این موضوع را بسیار موثر در راستای بهبود فضای کسب و کار دانست.
به گزارش کبنا، در این جلسه «سیاح» رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی بخاطر پیشنهاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد برای برگزاری جلسه قدردانی کرد.
برگزاری جلسه کمیته استانی بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 در استان کهگیلویه وبویراحمد
به گزارش کبنا، در راستای هماهنگی و تبادل‌نظر درخصوص نحوه اجرای دستورالعمل اجرایی بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، کمیته استانی تبصره مذکور، با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
شریف پور مدیرکل امور ا قتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 بانک‌ها و دستگاههای اجرایی باید هرچه سریعتر نسبت به جذب حداکثری اعتبارات مذکور اقدام نمایند. 
وی بیان داشت: تاثیرات مهم سهمیه‌ی سال 1401 تا حدود زیادی منوط به جذب اعتبارات سال 1400 می‌باشد.
 شریف پور بیان اظهار داشت: بانک‌ها و دستگاههای اجرایی در استان باید با همت و تلاش شبانه روزی در راستای جذب حداکثری اعتبارات تصبره 18 قانون بودجه گام بردارند. 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات مربوط به عدم جذب تبصره 18 شناسایی شده و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان این کار قرار می‌گیرد و همچنین نسخه‌ای از آن در اختیاز معاونت سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
کرو به والله به دارایی به قهقرا می رود دارایی تجربه حرف اول را میزند ان هم در زمینه مالی باید تخصص لازم را داشته باشی/روشنفکر فاتحه ات برای همیشه خوانده شد
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1