کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

برگزاری دوره آموزشی بهبود فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد / تقدیر مسئول وزارتی از شریف‌پور

31 ارديبهشت 1401 ساعت 17:10

دوره آموزشی وبیناری روند اخذ مجوزها به منظور بهبود فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این دوره بر الکترونیکی کردن اخذ مجوزها تاکید کرد.


دوره آموزشی وبیناری روند اخذ مجوزها به منظور بهبود فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. طاهر شریف‌پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این دوره بر الکترونیکی کردن اخذ مجوزها تاکید کرد.
 به گزارش کبنا، بنا به پیشنهاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی وبیناری در خصوص روند اخذ مجوزها با حضور دکتر سیاح رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی و کارشناسان  و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 شریف پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره این دوره آموزشی به اهمیت بالا و ویژه صدور مجوزها در بهبود فضای کسب و کار اشاره و بر الکترونیکی نمودن اخذ مجوزها تاکید کرد و این موضوع را بسیار موثر در راستای بهبود فضای کسب و کار دانست.
به گزارش کبنا، در این جلسه «سیاح» رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی بخاطر پیشنهاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد برای برگزاری جلسه قدردانی کرد.
برگزاری جلسه کمیته استانی بند (الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 در استان کهگیلویه وبویراحمد
به گزارش کبنا، در راستای هماهنگی و تبادل‌نظر درخصوص نحوه اجرای دستورالعمل اجرایی بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، کمیته استانی تبصره مذکور، با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
شریف پور مدیرکل امور ا قتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 بانک‌ها و دستگاههای اجرایی باید هرچه سریعتر نسبت به جذب حداکثری اعتبارات مذکور اقدام نمایند. 
وی بیان داشت: تاثیرات مهم سهمیه‌ی سال 1401 تا حدود زیادی منوط به جذب اعتبارات سال 1400 می‌باشد.
 شریف پور بیان اظهار داشت: بانک‌ها و دستگاههای اجرایی در استان باید با همت و تلاش شبانه روزی در راستای جذب حداکثری اعتبارات تصبره 18 قانون بودجه گام بردارند. 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشکلات مربوط به عدم جذب تبصره 18 شناسایی شده و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان این کار قرار می‌گیرد و همچنین نسخه‌ای از آن در اختیاز معاونت سیاستگذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.


کد مطلب: 448225

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448225/برگزاری-دوره-آموزشی-بهبود-فضای-کسب-کار-کهگیلویه-بویراحمد-تقدیر-مسئول-وزارتی-شریف-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1