تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۴۶۵۹۹
در گفت و گوی «طاهر پاداش» عضو شورای شهر دهدشت با کبنا مطرح شد

اعترافات عضو شورای شهر دهدشت؛ شهرداری دهدشت 150 نیروی مازاد دارد / ماهانه یک میلیارد و 800 میلیون تومان مفت به افراد بیکار می‌دهیم

۷
۲
اعترافات عضو شورای شهر دهدشت؛ شهرداری دهدشت 150 نیروی مازاد دارد / ماهانه یک میلیارد و 800 میلیون تومان مفت به افراد بیکار می‌دهیم
کبنا ؛مشارکت اهمیت والایی دارد، مشارکت شهروندان در جامعه می‌تواند به بهبود مدیریت شهری کمک کند لذا در راستای فرهنگسازی برای مشارکت مردمی باید تلاش کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت، برای افزایش ظرفیت مشارکت‌پذیری باید از خانواده آغاز کرد، اما آموزش و ایجاد ظرفیت در سطح جامعه نیز بسیار مهم است. بنابراین در ابتدا نیاز است این ظرفیت در شهردار و کارشناسانی که در امور شهری دخیل هستند، ایجاد شود.
طاهر پاداش یکی از اعضای شورای شهر دهدشت از نبود مسئولیت‌پذیری شهروندان به ویژه در خصوص زباله نریختن در جداول و همچنین کم کاری رسانه‌ها در فرهنگسازی انتقاد کرد.
 طاهر پاداش عضو شوای شهر دهدشت در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: 99 درصد مشکل، خود مردم هستند، شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد، شهروندان همکاری نمی‌کنند، جداول توسط مغازه داران، رستوران داران و حتی شهروند عادی پر از زباله و نخاله ساختمانی می‌شود.
وی بیان کرد: بنا بر گزارش مردمی جداول را پاکسازی می‌کنیم به یک روز نکشیده مجدداً مغازه دار و.... زباله‌ها را داخل جداول می‌ریزند، انتظار می‌رود شما خبرنگاران مردم را هم به چالش بکشید، همانگونه که شورا را نقد می‌کنید و ما هم کم کاری‌ها را می‌پذیریم.
پاداش گفت: از شما خبرنگار منتقد می‌خواهم گزارش میدانی بزنید و فرهنگسازی کنید، مردم را به چالش بکشید چون شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد، اگر کسی همسرش قهر می‌کند یا فرزندش به مدرسه نمی‌رود می گویند مقصر شورای شهر است.!
 این عضوشورای شهر دهدشت ادامه داد: شهرداری دهدشت با مازاد نیرو مواجه است، 150 نیرو اضافی است و ماهانه یک میلیارد و 800 میلیون تومان مفت به افراد بیکار می‌دهیم که با افزایش 57 درصدی پایه حقوق اداره کار در سال 1401 به 3 میلیارد تومان هم می‌رسد که دیگر چیزی برای توسعه نمی‌ماند، گر قرار است درآمد زایی کنیم باید هزینه‌ها را کم کنیم، معضلات زیاد است باید از نزدیک بیایید ببینید ما چه مصیبتی می‌کشیم.!
پاداش از محافظه کاری خبرنگاران گلایه کرد و گفت: به شرفم قسم، پیش از ما جداول کثیف‌تر بودند ولی کسی خبر نمی‌زد، پارک مرکزی شهر روشنایی نداشت خبر نمی‌زدند، الان هم شهر را دو قسمت کردیم و به وسیله دو پیمانکار کار نظافت شروع شده است و بهتر هم خواهد شد.
 وی در پایان این را هم گفت: هر شهری تا زمانی که در شهرداری آن دست کجی یا کم کاری باشد توسعه و برکت ندارد، باید شخصی بیاید که زد و بند و ریخت و پاش، بنر بردن، لامپ بردن و...را از شهر داری دهدشت جمع کند و مراحل قانونی صورت گیرد، در حوزه بنر سامان دهی کردیم فعلاً و گفتیم هر کسی تخلفی کرد رسانه‌ای می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نمبارک وای گفتگو
Iran, Islamic Republic of
در کجا دست کجی نیست؟
حسین تانگو
Romania
پاداشه چهار عدد پول مفت است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب پالاش ،، شما بعد از دو سه دور حضور در انتخابات بالاخره به هر صورت ممکن (( بماند)) تونستید ورود کنید به شورای ششم...اومدین همین رو بگین فقط

مرد چون سخن نگفته باشد .....بله برادر شما که تا کنون کلامی بر زبان نیاورده بودین همون به که سکوت کنید...
با این ادبیات کوچه بازاری شما مایوس بودیم...مایوس تر شدیم

از ماست که برماست
Iran, Islamic Republic of
با حرفش که مغازه داران جداول پر می‌کنند موافقم بارها دیدم ک مغازه‌داران آشغال می‌ریزند تو جداول
بنظر من شهروند با از دادستانی حکم پلمپ گرفت حداقل برا مغازه‌ای متخلف اونم بمدت یک ماه
ناشناس
Romania
باسلام 43سال گذشته مردم و خارجی ها مقصر شناخته شده پس کار مسوولان در 43سال گذشته چه بوده وقتی بعلت نبودن امکانات رفاهی و بهداشتی و درمانی و اشتغال و اقتصادی و گرانی و تورم وبیکاری فقر نبود در آمد برای شهرداری شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن حالا چندین ماه شهرستان بدون شهردار است هیئت نظارت صلاحیت عده‌ای تایید نمی کند مشکل مردم است یا شواری اسلامی ضعیف
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درد بزرگ جراح حاذق میخواهد شهردار دهدشت برای جمع کردن این بساط باید جوان،دانا نترس،شجاع وشفاف باشد.فردی که صندلی و پست برایش ارزشی نداشته باشد خواه متخصص شهرسازی باشد یا دیپلم ادبیات یا .... مهم انقلابی عمل کردن است. شخصی که برای به چالش کشیدن ابایی نداشته باشد.
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

ریچارد نفیو، نویسنده کتاب «هنر تحریم‌ها» در مقاله‌ای برای نشریه فارن‌افرز، نسخه خود برای ...
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
1