تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۴۴۵۹۸
در خطبه های نماز جمعه ۲۲بهمن کبگیان مطرح شد

سید فرج الله پژمان: آنچه امروز به مردم فشار آورده ضعف نظارت مدیران بی عرضه و نالایقی ست که نظام را گدا جلوه می‌دهند

۲
۵
سید فرج الله پژمان: آنچه امروز به مردم فشار آورده ضعف نظارت مدیران بی عرضه و نالایقی ست که نظام را گدا جلوه می‌دهند
کبنا ؛ امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی۲۲ بهمن۱۴۰۰چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه احترام و اکرام پدر و مادر را از مصادیق تقوای الهی برشمرد و گفت: اطاعت از پدر و مادر در هر شرایطی، خدمت در نهایت ادب نسبت به آنان، از مقوله های تکریم والدین می‌باشد و باعث ازدیاد عمر و گشادگیِ رزق می گردد که احترام آنان در دنیا و خیرات بعد از مرگشان از رموز و کلید عاقبت به خیری می باشد.
به گزارش کبنا، سیدفرج الله پژمان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم بخش کبگیان و مسئولان اداری دهیاران در رژه خودروئی و ماشینی ۲۲بهمن امسال، خطاب به برخی از مسئولان غایب در این همایش گفت: مردم در کنار برخی مسئولان انقلابی بخشدار و دهیاران زحمتکش و شهردار شوراهای شهر و روستا با حضور سبزشان باز هم ثابت کردند که به آرمانهای انقلاب و خون شهدا پایبندند وی افرزود: عده ای از مدیرانی که برای پست و مقام سر میدهند اما در خدمت به مردم و پاسداشت ارزشهای انقلاب کوتاهی می کنند و اهمیت نمی دهند، باید عزل شوند و کنار بروند تا مسئول جهادی و خدمتگزاران صدیق متعهد به نظام در چرخه خدمت به ملت وارد شوند.
وی خطاب به حاظرین هم گفت: انقلاب اسلامی از مهمترین رخدادهای بی نظیر در زمینه آزادیخواهی، و استقلال طلبی بود که راه استکبار ستیزی و عزت خواهی را به جهانیان نشان داد.
سید فرج الله پژمان تصریح کرد: ۲۲بهمن روز پیروزی، عزت، سربلندی وآزادی ملت ماست که با خون چندهزار شهید بدست آمد و امروز همه آمدند و حماسه ای دگر آفریدند لذا اگر خواهان حفظ آنیم قبل از هرچیز باید با آسیب شناسی آفت های انقلاب را تبدیل به فرصت کنیم.
خطیب جمعه چالشهای بین المللی، منطقه ای و آسیب های داخلی را از جمله آفت های انقلاب برشمرد وگفت: کسانیکه اوضاع فعلی مملکت را در قدرت بازدارندگی فشارهای سیاسی واقتصادی آمریکا و غرب جلوه میدهند خوب میدانند نه آمریکا، نه هیچ کشوری دیگر قدرت رویاروئی با جمهوری اسلامی را ندارد لذا هر آنچه امروز بر گرده مردم بابصیرت و بیدار مافشار آورده است وجود برخی مدیران بی عرضه و نالایقی است که در پست های مدیرتی متعدد باسوء مدیریت و سوء نظارت این اوضاع را بوجود آورده اند.
وی با اشاره به وضعیت کنونی بخش کبگیان در برخورداری از امکانات، تعریف پرروژه ها و...خطاب به مسئولان گفت: ضمن تشکر از تلاشهای بی بدیل بخشدار پیگیر و انقلابی جهادی همیشه در صحنه باید بگویم جای تاسف و اندوه است برای بخشی که در۳۰کیلومتری مرکزاستان قرار دارد و در چله+۳ انقلاب حتی یک کلنگ زنی، افتتاحیه و تعریف پروژه ای ندارد.
امام جمعه کبگیان خطاب به مسئولان استانی خاطرنشان کرد: در امتداد دهگردشی مجموعه شورای اداری همراه با مردم در قالب دهه فجر امسال به هر روستایی که وارد می شدیم همگی از نبود امکانات، فرافکنی برخی مسئول و مدیران استانی، شهرستانی می نالیدند وبسیار ناراحت، دلواپس و نگران بودند.
وی افزود: به فرض مثال وقتی در روستای میان تنگان از توابع این بخش هنوز نتوانسته اند یک تیر برق و ترانس را جابجا کنند ولوله های أب شربشان زمان اوایل انقلاب هست، و ضعف اینترنت کاری کرده که دانش آموزان روستا از کوه و کمر برای نت دار شدن بالا می روند و جاده اصلی اتصال به سادات را از قلب روستا حذف کرده اند باید به این نوع مسئول چه بگوئیم؟.
خطیب جمعه خطاب به حاظرین و مدیران ناکارآمد تصریح کرد: برخی از مدیرانی که درسایه سفارشات و با حول ولا به پست مدیریت میرسند ولی موقع مطالبه گری مردم کاسه ندارم ندارم به دست می گیرند همان نالایقانی هستند که با ضعف مدیریت وعدم نظارت بنام ندارمـ باعث بدبینی عام به نظامند وبا این عمل هم به مردم فشار می آورند وهم دشمنان انقلاب را خوشحال می کنند ودر اذهان عمومی وجهانی نظام را گـدا جِلـوِه میدهند.
خطیب جمعه کبگیان باتشکر از زحمات پرسنل کادر درمان کبگیان، چیتاب در جبهه مبارزه با کرونا وتامین امنیت سلامت مردم هم گفت: ضمن تشکر از توجهات جناب دکتر یزدان پناه مدیر شهرستان بویراحمد به بخش کبگیان که الحق والانصاف مسئولی جهادی انقلابی کارآمد همچون آقای جهانگیر جاوید جهت خدمت در بهداشت درمان چیتاب گمارده اند، در اینجا از زحمات دکتر سلیمانی پزشک شهر چیتاب که انسانی متدین، متعهد بی ریا وقت شناس و کارآمد بودند نهایت تقدیر وتشکر را دارم.
وی ضمن تشکر از زحمات دکتر سلیمانی در قالب پزشک شهر چیتاب خاطرنشان کرد: از صمیم قلب در کانون توجهات مردمی مفتخریم که مسئولان خدومی همچون جــاوید و سلیمانیها داریم و برای دکتر عزیزمان در قاموس لباس مقدس سربازی آرزوی موفقیت بهروزی و سربلندی را داریم.
لازم به ذکر است در بین الصلاتین از طرف خانم حکیمه وثوقی مسئول آموزش و پرورش بخش کبگیان به دانش آموزان ممتاز مسابقات علمی و ورزشی که در قالب برنامه های آموزش و پرورش در دهه فجر امسال این بخش مقام های برتر کسب کرده بودند با اهداء جوایز و لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبـرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

چیتاب
Iran, Islamic Republic of
درودبرامام جمعه فاضل واندیشمندچیتاب
لطف اله پیرامون
Iran, Islamic Republic of
تقدیر از امام جمعه محترم بخش کبگیان جناب حجه السلام دکتر پژمان به جهت پی گیر یهای مصرانه مشکلات روستای میان تنگان و سپاس از عوامل کبنا نیوز به جهت به تصویر کشیدن انها
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1