تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۴۲۱۷۸
علیرغم هشدارهای شدید رئیس جمهور، دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس انجام می‌گیرد

عواقب ناگوارِ اصرار بر انتصابات فامیلی توسط دولتمردان کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
عواقب ناگوارِ اصرار بر انتصابات فامیلی توسط دولتمردان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛متن ارسالی؛ طی هفته و روزهای گذشته و هفته جاری شاهد گلایه‌های از سوی نهادها، کارکنان ادارات و زیرمجموعه‌های اقتصادی مرتبط با حوزه‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، به تصمیمات مقامات ارشد استانی مبنی بر مسلط کردن و تحمیل افراد بی تجربه و غیرمرتبط با حوزه‌های اقتصادی و تولیدی به عنوان مدیر، بر ادارات و سازمان‌های ذیربط اقتصاد، تولید و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد و تحقیر پرسنل سازمان‌های تخصصی بودیم.
شروع این اعتراضات از تجمع تعدادی از کارکنان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در دفتر استانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم، و ابلاغ اعتراض شدید خود به تصمیمات مقامات ارشد استانی مبنی بر معرفی افراد غیرمرتبط، فاقد تخصص، فاقد هرگونه تجربه و سابقه کار در این ادارات و خارج از ادرات برای تصدی مدیریت سازمان‌ها و ادارات، آغاز شد.
اگرچه تذکرات و هشدارهای لازم و کافی از طرف دفتر وکلای مردم نسبت به عواقب این تصمیمات مشکل آفرین به حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری داده شد ولی متاسفانه این اعتراضات تاکنون بدون پاسخ ماند تا ابهامات این تصمیمات بدون منطق و فاقد توجیه را برای مردم بیش از پیش نماید
متاسفانه مذاکره حضوری نمایندگان معترضین نیز از طرف معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد فایده و نتیجه‌ای در بر نداشت.
بناچار، معترضان در روزهای بعدی، به انحاء مختلف از جمله بصورت ملاقات حضوری مراتب اعتراض خود از اتخاذ این تصمیم در مدیریت ارشد استان را به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نموده و قول پیگیری دریافت نمودند.
حال این سؤال اساسی مطرح است که با وجود اینکه بر هیچکس پوشیده نیست که این تصمیم مقامات استانی هیچ پایه معقول و منطقی ندارد بویژه در شرایط اقتصادی خاص که معیشت مردم تابع تصمیمات افراد و مدیران متخصص و کارآمد بوده و علی الخصوص در سالی که مقام معظم رهبری باعنوان «سال جهش تولید و رفع موانع تولید» نامگذاری نموده است، این اصرار به اجرای تصمیمات بی منطق و پر ضرر و پر خطر از طرف متولیان مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد با چه نیت و دیدگاهی صورت می‌گیرد.
همه آگاهان به مسائل سیاسی و اقتصادی می‌دانند این تصمیم نه تنها همسو با منویات مقام عظمای ولایت نیست بلکه شدیداً با این دیدگاه رهبری فرزانه زاویه دارد و با جهت‌گیری برنامه‌های ریاست محترم جمهوری نیز فاصله داشته و به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیست.
معترضان، بطور کلی این تصمیم را مغایر با رویکرد و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی می‌دانند. حال این سؤال پیش می‌آید که دلیل اصرار و پافشاری مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد بر انجام این تصمیم غیرمنطقی و غیرکارشناسی و به دور از شیوه‌های مدیریت کارآمد، چیست؟
آیا غیر از تاکید بر فامیل سالاری و خویشاوند سالاری است. معترضان انتظار دارند پاسخی مناسب از طرف استانداری و مقامات ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این معلومه گذشته اب میخوره
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدزاده چرا اینقدر پایبندی که پسرخاله آت بشه مدیر صمت چرا جناب احمد زاده مگه این انقلاب جای پسر خاله بازی هست
کارمند فلک زده
Romania
باسلام و تقدیر از روشنگری وتنویر رسانه‌ها بویژه سایت آگاهی بخش،شجاع ومستقل مبنا ،ملت رای به تغییر دادند،تغییر رویه ها وبدعت های ناپسند ،رای به حذف فامیل سالاری وباجتاق وپیر خاله بازی ،این اقدام شتابزده،احساسی وغیره کارشناسی استاندار جز یاس ودلسردی ملت ونابودی اعتماد عمومی و بی انگیزه کردن پرسنل وجامعه صنعتگران ،معدنکاران واصناف وبازاریان نتیجه دیگری ندارد ،جهت اطلاع خوانندگان عزیز وسایت آزاد اندیش کبنا. طی هفته گذشته دهها درخواست انتقالی به دیگر ادارات وخارج استان ازسوی کارمندان ارائه شده است .جناب اقای استاندار لطفا برای ملت بطور شفاف پاسخ دهید جز بخاطر فشار فامیلی چه انگیزه دیگری پشت این همه تاکید واصرار دارید؟بخدای عزوجل قحط الرجال نیست سازمان صمت استان دهها فرد مجرب کاردان باسابقه رزومه دار ودارای مدرک دکتری تخصصی دارد.والعاقبته للمتقین
محمد
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده نمی داند در این دولت جای پسر خاله بازی نیست
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1