تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۳۸۲۵۳
کبنا گزارش می هد

ترکیب هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی گچساران مشخص شد

۱
۲
ترکیب هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی گچساران مشخص شد
کبنا ؛انتخابات اعضای هیات رئیس ششمین دوره شورای اسلامی بخش مرکزی گچساران با حضورفرج الله استلاحی بخشدار گچساران و کارشناسان بخشداری در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
 به گزارش کبنا نیوز، بر اساس آراء به دست آمده، حاج احمد باهوش بعنوان رئیس، قدرت الله ملک زاده نایب رئیس و آقایان فرهاد دلاورفر ، امید علی دانا و امین شفیعی بعنوان منشی انتخاب شدند.
بر اساس همین گزارش: به استناد ماده 4 آیین نامه داخلی شورای بخش آقایان؛ امید علی دانا و امین شفیعی بعنوان نماینده شورای اسلامی بخش مرکزی در شورای شهرستان گچساران تا پایان دوره تعیین شدند.
گفتنی است: حاج احمد باهوش یکی از چهره های نام آشنا و از باتجربه ترین و باسابقه ترین اعضای شورا روستا( چهاربیشه سفلی) برای بار چهارم  بعنوان رئیس شورای  بخش مرکزی گچساران انتخاب شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بابکلان
Iran, Islamic Republic of
هر وقت انتصابات جای انتخابات را بگیره دیگه بهتر از این هم نمیشه. در یک اقدام خلاف قانون و خلاف دمکراسی اعضای شورای بخش انتصاب بشوند باید در این شورا و بخشداری/ شورایی که باید توسط اکثریت نمایندگان شوراهای روستایی بخش مرکزی انتخاب بشه ولی طی یک روند و قانون من درآوردی که حاصل آن اعضای شورای بخش از هر دهستان یکنفر را بعنوان عضو شورای بخش معرفی میکنند نتیجه هم از قبل معلوم است. تازه از دهستان لیشتر دو نفر را انتخاب کرده اند و از دهستان و از دهستان امامزاده جعفر هم دو نفر و از دهستان بویراحمد گرمسیر یک نفر را انتخاب کرده اند و به دهستان باباکلان هیچ سهمی نرسیده است. در صورتی که اگر روند قانونی اجرا میشد و انتخابات برگزار میگردید قطعا نتیجه ای بر خلاف خواست آقایان بدست می آمد. از مسئولین امر خواستاری رسیدگی به این نوع انتصابات را داریم. و خواستار حق پایمال شده دهستان باباکلان هستیم
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1