تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۳۴۵۲۲
در نشست با خبرنگاران مطرح شد

رئیس دادگستری شهرستان چرام:خرید و فروش رأی جرم است/رسانه ها در پیشگیری از جرم می توانند کمک کنند

۰
رئیس دادگستری شهرستان چرام:خرید و فروش رأی جرم است/رسانه ها در پیشگیری از جرم می توانند کمک کنند
کبنا ؛رئیس دادگستری چرام  اعلام کرد خرید و فروش رای جرم است.

به گزارش کبنا از چرام ؛نسست خبری رئیس دادگستری شهرستان چرام با اصحاب رسانه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ۱۴۰۰ برگزار شد.
احمدی پور رئیس دادگستری شهرستان چرام با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ موضوعات مهمی را در خصوص فضای مجازی مطرح و از خبرنگاران خواست که به مر قانون در بحبوبه برگزاری انتخابات و همچنین تبلیغات انتخاباتی توجه کرده و تلاش نمایند حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای مسجل نمایند و از تشویش اذهان عمومی پرهیز کنند.
 
احمدی پور ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه عنوان کرد:رسانه چشمان بیدار جامعه است و همواره کمک کار ما هستند و در پیشگیری از جرم بیشتر می توانند کمک کنند.
 
وی افزود: همه ما تکلیف خود را به نحو احسن انجام می دهیم و دوستان در بسیاری زمینه ها آگاه هستند و اشراف کامل به قوانین حوزه کاری خود دارند.
 
رئیس دادگستری شهرستان چرام به اهمیت دو انتخابات پیش رو اشاره کرد ,و بیان کرد:تلاش کنیم مطالب ما با صداقت و مورد رضای خدا باشد و احیانا اگر رعایت نگردید باید پاسخگو باشیم.
 
وی به اتفاقات مهم از جمله فلسطین و یمن اشاره کرد و گفت :ما در کانون توجه جهانی هستیم و باید هوشیار باشیم مطالب ما خوراک دشمنان ما را فراهم نکند و خدای ناکرده آب به آسیاب دشمن نریزیم.
 
احمدی پور با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در پیام رسانی اظهار کرد: یک تصویر می تواند دنیا را تکان دهد و اعمال غیر انسانی اسرائیل را مردم دنیا با همان یک تصویر محکوم کردند.
 
رئیس دادگستری چرام تاکید کرد مواردی که مردم را تشویق و ترغیب به تحریم انتخابات کند جرم محسوب می‌شود و اخلال در امر برگزاری انتخابات نیز جرم است و تشویش مردم به سیاه نمایی و خلاف واقع و اختلاف بین آحاد جامعه، توهین به اقوام و قبایل، انتشار قطعنامه و توهین به نظام و نهادهای نظارتی و مجری انتخابات، استفاده از دستگاه ها له و یا علیه افراد مجازات دارد.
 
احمدی پور بیان کرد ،:خرید و فروش رای جرم است و انتشار مطلب که باعث رعب و وحشت مردم شود در حین برگزاری انتخابات جرم محسوب می‌شود.
 
تقوی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در ابتدای این نشست نشست نکاتی را بیان کرد و گلایه مندی خودرا از بعضی ادارات که اقدام به شکایت از خبرنگاران می کنند عنوان کرد و از ریاست دادگستری تقاضا نمود همچون گذشته یاری رسان اصحاب رسانه باشند.
 
وی افزود :برخورد با خبرنگاران اینگونه پیش نرود که اخبار عادی نیز انتشار نیابد.
 
 
براساس این گزارش ؛در این نشست خبرنگاران به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص انتخابات پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1