تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۳۲۰۷۶
فرزند مرد یک میلیون درختـی ایران، باکوله باری از تجربه نامزد شورای شهر یاسوج شد!.

جوان مستعد چیتابی، باکوله باری از تجربه به همراه پدر یک میلیون درختی خود در فرمانداری بویراحمدبرای شورای شهریاسوج ثبت نام کرد!.

۵
جوان مستعد چیتابی، باکوله باری از تجربه به همراه پدر یک میلیون درختی خود در فرمانداری بویراحمدبرای شورای شهریاسوج ثبت نام کرد!.
کبنا ؛پسر معلم طبیعت ایران"جوان برومندچیتابی"کاندیدای شورای شهر دوره ششم سال ۱۴۰۰ یاسوج شد
به گزارش "کِبنا" ازچیتاب محمدرضا آريا،فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران ،عضو و کارشناس سازمان نظام مهندسی استان، نفر اول و عضو شورای شهر چیتاب در دوره پنجم ، ناظر پروژه های آب و فاضلاب استان، کارشناس مهندسی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، از حامیان اصلی طبیعت و فرزند محمدحسین آریا، معلم بازنشسته ساکن شهر چیتاب که به‌واسطه فعالیت‌های محیط‌زیستی‌ و زندگی‌اش که وقف سرسبزی و احیا طبیعت ایران نموده او را «معلم طبیعت ایران» و «مرد یک‌میلیون درختی» لقب داده‌اند که در سال98 هم بعنوان چهره برگزیده ملی ایران هم انتخاب گردید، همراه پدرش با مراجعه به فرمانداری شهرستان بویراحمد جهت تایید ثبت نام نهایی، کاندیداتوری خود درشورای شهر یاسوج سال ۱۴۰۰را اعلام نمود. معلم طبیعت ایران دراین باره میگوید: اگر همت همگانی به خرج دهیم و با افتخار و ارج نهادن به تولید و توان داخلی درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم به این مردم حق شناس و قدر دان خدمت کنیم دلبستن به وعده وعید های پوچ غربی بی ارزش تر از خودشان خواهند شد. وی افزود:با توجه به شناخت ،تخصص، تجربه، انرژی و اهمیت به طبیعت و محیط زیست که در پسرم میبینم افتخار میکنم که بتواند بعنوان خادم مردم ودرسایه بیعت با خون شهداجهت پیشرفت شهرمان گامی بردارد. محمدرضا آریا کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج هم در رابطه تصمیم ثبت نام در شورای شهر یاسوج  با ارائه بخشی از برنامه های خویش جهت حضور در انتخابات عنوان کرد: همیشه خدمت به مردم و ارتقا چیدمان و مدیریت شهرم بالاترین دغدغه ام بوده و هست و کسی که بخواهد خود را به عنوان نماینده مردم بداند باید با وظایف شورای شهر اعم از بررسی و شناخت کمبودها ، نيازها و نارساييهای اجتماعی ، فرهنگی ،شهرسازی، آموزشی ، بهداشتی ، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابيه و تهيه طرحهاو پيشنهادهاي اصلاحي و راه حلهای كاربردی در اين زمينه‌هاجهت برنامه‌ريزی مناسب و استفاده از خرد جمعی تا حصول نتیجه گام بردارد . آریا عنوان کرد: نگاهها و اقدامات سلیقه ای بدون استفاده از نظرات تخصصی و کارشناسی و همچنین اقدامات منفعت گرایانه و جانبدارانه سیاسی جناحی برخی مدیران میتواند آسیب و لطمه های جبران ناپذیری به ارتقا و پیشرفت یک شهر وارد نمایدکه با توجه به بافت قبیله ای و عشیره ای در این استان رنگ و نمود بیشتری دارد. وی تصریح کرد: ضمن سپاس از زحمات همه عزیزانی که در این خصوص متحمل تلاشها و زحماتی گردیده اند ، اعتقاد دارم که جایگاه واقعی شهری که گذرگاه و از مراکز ترانزیت شمال به جنوب کشور میباشد و عنوانِ طبیعت ایران را یدک میکشد بسیار فراتر از شرایط فعلی میباشد و باید در راستای ارتقا این مهم گام برداریم . در پایان این مهندس جوان و نواندیش افزود: امیدوارم که همه ما بتوانیم فارغ از هر گونه تعصب های کورکورانه و تخریب و بی احترامی به اشخاص، احزاب و اقوام با انتخاب کاندیداهای اصلح جهت داشتن شهری زیبا و شایسته شان و منزلت شهروندان عزیزمان گام برداریم.
پایان خبر
اسماعیل رسام٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
1