تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۳۰۴۹۹
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

عملکرد خوب کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در طرح ایران قوی / تحت پوشش قرار گرفتن ۳۷۰ زوج نابارور

۰
عملکرد خوب کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در طرح ایران قوی
کبنا ؛مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به برگزاری طرح ایران قوی گفت: برگزیدگان ۲۲ بهمن معرفی می‌شوند.
به گزارش کبنا، علیرضا دولت‌آبادی در نشست خبری طرح ایران قوی گفت: سال گذشته طرح فهما در استان اجرا شد امسال با توجه به بیماری کرونا این طرح ادامه پیدا نکرد و طرح ملی ایران قوی جایگزین شد.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح از ۱۹ مهر  آغاز شده و ۲۲ بهمن به پایان می‌رسد، افزود: برگزیدگان این طرح ۲۲ بهمن  تجلیل می‌شود.
وی به شرایط برگزاری طرح ایران قوی اشاره کرد و گفت: این طرح در سه حوزه هنر، فرهنگ و کارآفرینی در حال برگزاری است. این طرح شامل ۱۲ رواق نور، دانش، همدلی، رسانه، سرود، فیلم و نمایش و کارآفرینی و هنرهای تجسمی است که در ۴۰ عنوان مسابقه رقابت برگزار می‌شود  و الگوی قوی برای برنامه‌ریزان است.
این مسئول با بیان اینکه در طرح ایران قوی عملکرد خوبی داشتیم، بیان کرد: ۵۱۰ کانون از استان در این طرح  مشارکت دارند،ضمن اینکه به کانون‌ اول ۱۰ میلیون، کانون‌ دوم ۵ میلیون و کانون‌ سوم ۳ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد.
دولت‌آبادی با بیان اینکه همه کانون‌های فرهنگی قرار است، الکترونیکی شوند، گفت: در حوزه صدور مجوز الکترونیکی کانون‌ها جزء استان‌های اول کشور هستیم و تاکنون ۷۵ درصد مجوز الکترونیکی صادر شده است.
وی در بخش دوم سخنان خود به برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه فجر اشاره کرد و گفت: قریب به ۱۲۰۰ برنامه در دهه فجر امسال برگزار کرده  و در دست انجام داریم، ضمن اینکه در جشنواره سرود آوای چکاوک با سپاه همکاری خوبی داشتیم.
این مسئول با بیان اینکه میزبان طرح سوگواره ایل هستیم، گفت:  سرودهای خیابانی روز ۲۲ بهمن در شهرهای یاسوج و گچساران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای تقویت کانون‌ها قرارگاه جهادی راه‌اندازی کردیم، گفت: کانون‌های مساجد در طرح ملی فرزندان غدیر با هدف شناسایی زنان و مردان نابارور مشارکت دارد‌، در این طرح تاکنون ۳۷۰ زوج انتخاب و مشمول کمک‌های بلاعوض تا ۱۰ میلیون تومان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
1