تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۴۲۶۱۶۵
امام جمعه موقت گچساران:

نماینده مجلسی که دنا پلاس بگیرد، کجا دلش به حال مردم می‌سوزد

۱
۰
نماینده مجلسی که دنا پلاس بگیرد، کجا دلش به حال مردم می‌سوزد
کبنا ؛امام جمعه موقت گچساران گفت: این همه گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها، اما همچنان ۴۵ هزار تومان یارانه بعد از این همه سال همچان ثابت است و ببینید که وضعیت مردم چگونه شده است.

 به گزارش کبنا، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: بیماری کرونا بلایی است که این مدت دامنگیر بشریت شده که حتی نفس کشیدن هم سخت شده است و این بیماری یک درس بزرگ است که بشر باید آگاه شود و به خداوند پناه ببرد.
وی افزود: یکشنبه ۱۳ مهرماه  سالروز عزیمت حضرت امام (ره) از عراق به کویت و جلوگیری دولت کویت از ورود ایشان در سال ۱۳۵۷ است اما یک روز بعد هجرت امام (ره) از بغداد به پاریس شکل گرفت  و چند روز گذشته که امیر کویت از دنیا رفت؛ مقایسه کنیم امام بزرگوارمان را که از این کشور به آن کشور تبعید شدند و سالهاست که در کنار شهداء آرمیده است.
صفایی در ادامه اظهار کرد: رهبران دیگر کشورها هم آمدند و رفتند و یکی هم همین کشور کویت که حاضر نشدند در آن دوران حضرت امام (رة) را بپذیرند؛ اما امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی را ببینید و ذلت و خواری را برای دشمنان انقلاب اسلامی همچون صدام‌ها را بنگرید.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: ۱۶ مهر روزشهادت سردارحسین همدانی، شهید مدافع حرم در سال ۹۴ است که باید به تک تک مدافعان حرم درود فرستاد و از خانواده‌های معظم این شهیدان نیز قدردانی کرد.
وی گفت: آخر هفته اربعین حسینی را در پیش داریم، که حضرت امام فرمودند هرچه داریم از محرم و صفر است، دلدادگانی که این سال‌ها با عشق و علاقه به کربلا می‌رفتند اما متاسفانه این روزها بخاطر شیوع ویروس کرونا این امکان فراهم نشده است.
صفایی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم گفت: وضعیت معیشت مردم مخصوصاً در این ایام کرونا بسیار آسیب دیده است، مسئولین کی می‌خواهند به حال این مردم فکری بکنند، ببینید وضعیت را، وضعیت نان و غذای مردم و این همه فشارها و گرانی‌ها برای چیست؟
صفایی اظهار کرد: این همه گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها، اما همچنان ۴۵ هزار تومان یارانه بعد از این همه سال همچان ثابت است و ببینید که وضعیت  مردم چگونه شده است؟.
امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: مجلسی که در رأس کار قرار گرفته و خانه ملت باید باشد در حالی که مردم امید به این مجلس بسته بودند، اما در این ایام حرکت‌هایی از این نمایندگان دیده شد که قطع امید شد از این مجلس.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426165-2.jpg
وی افزود: نماینده مجلسی که خودرو دنا پلاس بگیرد آن هم با اقساط بسیار پایین دیگر کجا به حال این ملت دل می‌سوزاند، وقتی نماینده‌ای خودش در رفاه باشد و وام کلان دریافت کند!، که این ملت اگر بخواهند ۵ میلیون وام بگیرند پدرشان باید در بیاید، اما در مجلس انقلابی این گونه عمل می‌کنید؟!

صفایی گفت: مجلس اگر وامدار کسی شد دیگر نمی‌تواند حرف بزند و آزاده باشد و دیگر دهانش را بسته‌اند پس یک نماینده مجلس نباید کنار بیاید و نباید ملت را فدای منافع شخصی خودشان کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ذلیل مردم
Iran, Islamic Republic of
بسه دیگه 40 سال خوردید ویردید خون شهدا چه شد برا شما واقا زاده ها فقط خوب شد تمام این 40 سال 300 نفر باید هی بخورند خدا کنه.. زود برچیده بشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1