تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۲۴۶۷۵
کبنا گزارش می‌دهد

کامبک نفتی ها کامل نشد / تساوی بازی نفت و گاز گچساران و شهرداری بم

۱
۰
کامبک نفتی ها کامل نشد / تساوی بازی نفت و گاز گچساران و شهرداری بم
کبنا ؛تیم نفت و گاز گچساران در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل شهرداری بم با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.
به گزارش کبنا، در این دیدار که جمعه شب در ورزشگاه شهدای نفت و گاز شهر دوگنبدان برگزار شد، ابتدا تیم نفت و گاز گچساران با گل دقیقه ۱۷ فرشید علیزاده از حریف پیش افتاد.
در دقیقه ۴۹ بازی احمدگمار بازیکن تیم شهرداری بم بازی را به تساوی کشاند.
در دقیقه ۷۵ بازی فرشید علیزاده از روی ضربه خود که از فاصله ۳۰ متری وارد دروازه حریف شد تا برای دومین  بار نفت و گاز گچساران از حریف پیش بیافتد.
در دقایق تلف شده نیمه دوم با گل اسماعیل زاهدیان بازی برای دومین بار به تساوی کشانده شد تا امتیازهای این بازی تقسیم شود.
هر ۲ تیم پیش از این بازی شانس صعود به مرحله پلی آف را از دست داده بودند و تنها برای حفظ جایگاه فعلی خود در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
نفت وگاز گچساران با این تساوی ۳۳ امتیازی شد و ضمن قرار گرفتن در رده هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.

شرح بازی
در شرایطی که دو تیم شهرداری بم و نفت وگاز گچساران که در میانه جدول قرار گرفته بودند و برای حضور در جمع مدعیان به هر سه امتیاز این دیدار نگاه ویژه‌ای داشتند با تمام توان و از ابتدا با انجام یک بازی هجومی مقابل هم صف آرایی کردند که ماحصل این تقابل سراسر زیبا و تماشایی رد وبدل شدن 4 گل بود که در پایان سهم هر دو تیم دو گل بود و بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافت.
 گلهای تیم نفت و گاز گچساران در این بازی توسط رضا قیالی و فرشید علیزاده کاپیتان خوش فکر و شوت زن و به زیبایی هرچه بیشتر به ثمر رسید.
 
تیم نفت و گاز گچساران در این بازی با ترکیب زیر وارد بازی شد؛
 علی خالصی – وحید ارمی – علی حدادی فر – فرشید علیزاده – رضا قیالی – امیر حسین کرمی نژاد – سجاد عبودیی – محمدرضا مظاهری – سید سعید حسینی – جواد نصیر – شهاب زندی
 تیم شهرداری بم بازی را بهتر آغاز کرد و با چندین حمله خوب سعی در گوشودن دروازه نفتی‌ها داشت و اما واکنش‌های خوب علی خالصی مانع حریف بود و در ادامه بازیکنان نفت به خودشان آمدند و با پی ریزی چند حمله خوب و صاحب موقعیت شدن در مقابل دروازه تیم میزبان با این وجود در گلزنی به این تیم راه به جای نبردند و تا اینکه در دقیقه 42 بر اثر برخورد درون محوطه نفتی‌ها داور به نشانه نقطه پنالتی در سوت خود دمید و علی وزیری پناه مهاجم گلزن تیم شهرداری بم پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نیمه اول را تیم میزبان پیروز به رختکن برود.
 در نیمه دوم تیم نفت گچساران تلاش زیادی برای پیشگیری از یک شکست خارج از خانه دیگر داشت اما باز هم این علی وزیری پناه فرصت طلب بود که با زدن گل دوم زهر خود را بطور کامل بر پیکره تیم میهمان وارد کرد تا ضمن دبل کردن در گلزنی در این بازی تیمش را هم در دقیقه 77 با نتیجه دو بر صفر پیش بیاندازد.
 اما این پایان کار نبود و درحالی که تیم میزبان در حال شادی وصف ناپذیر از گلها زده بودند و بنوعی بازی را تمام شده می‌دانستند، شاگردان یوسف نادریان که دوست نداشتند بدون امتیاز به خانه بازگردند در یک حرکت خوب از سمت راست و ارسال دقیق بین مدافعان تیم شهرداری بم رضا قیالی را صاحب فرصت گلزنی کردند و تنها دو دقیقه پساز گل حریف، این رضا قیالی بود که در دقیقه 79 اختلاف را به یک گل رساند و نفت را به بازی برگرداند.
 طولی نکشید که نفتی‌ها جریان بازی را کامل به دست گرفتند و در دقیقه 82 فرشید علیزاده با شلیک از راه دور خود دروازه تیم میزبان را هدف گرفت و شوت سرکش و دیدنی کاپیتان فرشید به تور دورازه حریف آرام گرفت تا تمام رشته‌های بمی‌ها در طول 5 دقیقه طوفانی پنبه شود و گل مساوی تیم نفت و گاز گچساران به ثمر رسید.
 در دقایق باقی مانده تیم شهرداری بم جلو کشید تا باز هم پیروزی را به اردو خود برگرداند اما در دو موقیعت ایده آل برای نفتی‌ها فرصت زدن گل سوم هم برای این تیم هموار شد که به نتیجه نرسید تا در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم این بازی زیبا و پر گل با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.
نفتی‌های گچساران ضمن متوقف کردن تیم شهرداری بم که در جدول با اختلاف امتیاز یک بالاتر از این تیم قرار داشت توانستند به چند بازی ناکامی در خارج از خانه خود پایان دهند و تساوی ارزشمندی بدست آورند و با روحیه بالا چشم به بازی عقب افتاده خود در هفته بعدی در گچساران مقابل نفت امیدیه داشته باشند.
 تیم نفت و گاز گچساران با کسب این مساوی و با 17 امتیاز در پایان روز نخست هفته سیزدهم در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.
 گفتنی است تیم نفت گچساران در بازی بعدی خود در خانه و در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف نفت امیدیه خواهد رفت تا با انجام این بازی عقب افتاده از هفته دهم نیم فصل اول را به اتمام برساند.
خلاصه بازی
براساس این گزارش؛ تیم نفت و گاز گچساران از ابتدا با ترکیب علی دیبانی زاده، وحید ارمی، علی حدادی فر، سجاد عبدویی، فرشید فکور نیک، فرشید علیزاده، سیدهادی موسوی، محمدرضا خاتم نژاد، احمد نصیری، ایمان رئیسی نسب و امیرحسین کرمی نژاد وارد زمین مسابقه شدند.
 گلهای نفت و گاز گچساران با دو شوت زیبای «فرشید علیزاده» کاپیتان به ثمر رسید، و گلهای شهرداری بم هم توسط «احمدگمار» و «اسماعیل زاهدیان» به ثمر رسیدند، نفتی‌ها با این تساوی 33 امتیازی شدند و سرانجام در رده هفتم جدول رده بندی گروه دوم رقابتهایی لیگ دسته دو کشور قرار گرفتند که باز هم رویای صعود به لیگ یک در این فصل تعبیر نشد.
این درحالی است تیم فوتبال چوکا تالش که هدایت آن برعهده فرشاد پیوس بود در هفته پایانی این رقابت‌ها با برتری یک بر صفر برابر شهرداری بندرعباس 49 امتیازی شده و با قرار گیری در صدر جدول گروه دوم به صورت مستقیم به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کرد.
 تیم فوتبال پاس همدان نیز با وجود برتری برابر سردار بوکان با توجه به اختلاف سه امتیازی با چوکا با قرار گیری در رتبه دوم جدول این گروه به مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور صعود کرد.
 نتایج بازی‌ها در هفته پایانی لیگ 2 و در گروه ب از این قرار است:
 
*چوکا تالش 2 - 1 شهرداری بندرعباس
*سردار بوکان 2 - 2 پاس همدان
*شهرداری ماهشهر 1 - 1 بعثت کرمانشاه
*ایرانجوان بوشهر 0 - 2 مس شهر بابک
*نفت امیدیه 2 - 1 شهدای بابلسر
*نفت و گاز گچساران 2 - 2 شهرداری بم
*شهدای رزکان کرج 0 - 2 ملی حفاری اهواز
 
 جدول رده بندی گروه دوم در پایان این فصل به شرح زیر است:
 
  https://static2.farakav.com/files/pictures/01521486.jpg

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های لیگ دسته دوم این فصل هشت پیروزی، نه تساوی کسب کرد و نتیجه ۹ بازی را به حریفان واگذار کرد.
این تیم درمسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۲۸ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۹ گل نیز از حریفان دریافت کرد.
در این دوره از رقابت‌ها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم با تیم‌هایی مانند پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسر مرادی
Iran, Islamic Republic of
بابا حداقل گزارش تون رو مثل آدم بنویسید///بازی رفت رو قاطی این بازی کردین مخاطب گیج شد///کمتر سوتی بدین حداقل اون شرح بازی رو بنویسین بازی فصل قبل و دیدار رفت؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1