تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۲۱۳۰۳
کبنا خبر می دهد؛

رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد گچساران منصوب شد

۱
رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد گچساران منصوب شد
کبنا ؛
مراسم تکريم و معارفه رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد فرماندهی انتظامي شهرستان گچساران (سرگرد علی عنبریان) درسالن اجتماعات کلانتری ۱۱ این ‌شهرستان با حضور فرمانده انتظامي شهرستان ،رياست حفا و جانشين عقيدتي سياسي و جمعی از معاونین شهرستان برگزار گرديد.
در این جلسه طی حکمی از سوی سردار فرماندهی محترم انتظامی استان سرگرد علی عنبریان به سمت رئیس کلانتری ۱۱ علی آباد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران منصوب گردید.
در حاشیه ی این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سیدمحمد موسوی با اهدای لوح تقدیر از زحمات بی شائبه ی سرهنگ دوم احمد محمودی در مدت  تصدي گري ایشان تقدیر و قدرداني نمود و در این جلسه حکم انتصاب سرگرد علی عنبریان نيز توسط سرهنگ ۲ فرهمند قرائت و توسط فرمانده انتظامی شهرستان تقدیم  وی گردید. و برای نامبرده آرزوی موفقیت و تلاش مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی عصر را خواهان و خواستار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در خاتمه اظهار کرد: کسانی که در این نظام مقدس دارای مسئولیت بوده‌اند باید این نکته را مدنظر داشته باشند که هنگام خدمت و چه در کسوت بازنشستگی ولایی بوده و بمانند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند بنابراین هرزمان که اراده باشد آماده خدمت به مردم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1