تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : ۴۲۰۹۴۸
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تشکیل ستاد ایجاد اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد

۰
تشکیل ستاد ایجاد اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل یک ستاد برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی راکد در استان خبر داد.
سردار حمید خرمدل اظهار کرد: در راستای عمل به شعار سال (جهش تولید) ستادی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل داده ایم و به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه های راکد استان هستیم تا در طول سال و به طورمستمر دغدغه اصلی خانواده در حوزه معیشت برطرف شود.
وی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته ویژه مقابله با آسیب های کرونا در استان اشاره کرد و گفت: بحث راه اندازی نقاهتگاه از جمله مسائل مهمی بود که باید مورد توجه قرار می گرفت زیرا اوایل به لحاظ روحی و روانی و بحرانی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بودیم.
سردار خرمدل ادامه داد: ما دو اردوگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را با کمک دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تجهیز کردیم و الان یکی از این اردوگاه ها در حال خدمت رسانی است و این موضوع باعث شد که بیمارستان های ما دچار بحران نشود.
وی اظهار دشت: ستادی در استان به ریاست و محوریت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و برخی مدیران کل استان به منظور خدمات رسانی به مردم تشکیل شد و قبل از فرمایشات مقام معظم رهبری اقداماتی در حوزه مقابله با کرونا و کمک به آسیب دیدگان ناشی از این ویروس صورت گرفته بود اما بعد از صحبت های معظم له در خصوص کمک های مومنانه یک اقدام جهادی و همه جانبه در استان شکل گرفت.
وی ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان کمتر برخوردار است و محرومیت مضاعفی نسبت به سایر مناطق دارد که  بحران کرونا باعث شد مردم ما خیلی آسیب ببینند.
سردار خرمدل با اشاره به اینکه 114 هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد که از ویروس کرونا آسیب دیده اند شناسایی و در سامانه ثبت شده اند گفت: تاکنون 50 هزار خانوار بسته معیشتی و کمک های مالی دریافت کرده اند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هفته آینده نیز 25 هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد و تا پایان ماه مبارک رمضان این کمک ها ادامه دارد.
وی بیان کرد: کمک های مومنانه با مشارکت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، نمایندگی آستان قدس رضوی، خیرین و هیات های مذهبی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه ها و نهادها با اتحاد و انسجام در سطح استان صورت گرفته است.
سردار خرم دل ابراز داشت: با اجرای طرح اطعام مومنانه در شب های قدر نیز حدود 25 هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار، حاشیه شهرها و روستاهای محروم استان توزیع می شود.
وی یادآور شد: با توجه به رویکردی که بین مسئولان و مردم هست و انسجام و همدلی که وجود دارد توانسته ایم بخشی از آلام مردم استان را کاهش دهیم.
اقداماتی که در شرایط کنونی برای کمک به مردم صورت می گیرد موقتی است و نمی تواند همه مشکلات مردم را برطرف کند و بعد از فرمایش مقام معظم رهبری می خواستیم اعلام کنیم که در کنار همدیگر هستیم.
فرهنگ و تمدن دینی ما با تمدن لیبرال و غرب متفاوت است و در ایام شیوع ویروس کرونا دیدیم که آنها امکانات یکدیگر را به سرقت می برند اما در کشور ما موجی از همدلی و کمک های مومنانه شکل گرفت و تا هنوز نیز ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1