کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تشکیل ستاد ایجاد اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد

27 ارديبهشت 1399 ساعت 2:39

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل یک ستاد برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی راکد در استان خبر داد.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل یک ستاد برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی راکد در استان خبر داد.
سردار حمید خرمدل اظهار کرد: در راستای عمل به شعار سال (جهش تولید) ستادی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل داده ایم و به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه های راکد استان هستیم تا در طول سال و به طورمستمر دغدغه اصلی خانواده در حوزه معیشت برطرف شود.
وی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته ویژه مقابله با آسیب های کرونا در استان اشاره کرد و گفت: بحث راه اندازی نقاهتگاه از جمله مسائل مهمی بود که باید مورد توجه قرار می گرفت زیرا اوایل به لحاظ روحی و روانی و بحرانی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بودیم.
سردار خرمدل ادامه داد: ما دو اردوگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را با کمک دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تجهیز کردیم و الان یکی از این اردوگاه ها در حال خدمت رسانی است و این موضوع باعث شد که بیمارستان های ما دچار بحران نشود.
وی اظهار دشت: ستادی در استان به ریاست و محوریت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و برخی مدیران کل استان به منظور خدمات رسانی به مردم تشکیل شد و قبل از فرمایشات مقام معظم رهبری اقداماتی در حوزه مقابله با کرونا و کمک به آسیب دیدگان ناشی از این ویروس صورت گرفته بود اما بعد از صحبت های معظم له در خصوص کمک های مومنانه یک اقدام جهادی و همه جانبه در استان شکل گرفت.
وی ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان کمتر برخوردار است و محرومیت مضاعفی نسبت به سایر مناطق دارد که  بحران کرونا باعث شد مردم ما خیلی آسیب ببینند.
سردار خرمدل با اشاره به اینکه 114 هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد که از ویروس کرونا آسیب دیده اند شناسایی و در سامانه ثبت شده اند گفت: تاکنون 50 هزار خانوار بسته معیشتی و کمک های مالی دریافت کرده اند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هفته آینده نیز 25 هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد و تا پایان ماه مبارک رمضان این کمک ها ادامه دارد.
وی بیان کرد: کمک های مومنانه با مشارکت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، نمایندگی آستان قدس رضوی، خیرین و هیات های مذهبی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه ها و نهادها با اتحاد و انسجام در سطح استان صورت گرفته است.
سردار خرم دل ابراز داشت: با اجرای طرح اطعام مومنانه در شب های قدر نیز حدود 25 هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار، حاشیه شهرها و روستاهای محروم استان توزیع می شود.
وی یادآور شد: با توجه به رویکردی که بین مسئولان و مردم هست و انسجام و همدلی که وجود دارد توانسته ایم بخشی از آلام مردم استان را کاهش دهیم.
اقداماتی که در شرایط کنونی برای کمک به مردم صورت می گیرد موقتی است و نمی تواند همه مشکلات مردم را برطرف کند و بعد از فرمایش مقام معظم رهبری می خواستیم اعلام کنیم که در کنار همدیگر هستیم.
فرهنگ و تمدن دینی ما با تمدن لیبرال و غرب متفاوت است و در ایام شیوع ویروس کرونا دیدیم که آنها امکانات یکدیگر را به سرقت می برند اما در کشور ما موجی از همدلی و کمک های مومنانه شکل گرفت و تا هنوز نیز ادامه دارد.


کد مطلب: 420948

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420948/تشکیل-ستاد-ایجاد-اشتغال-پایدار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1