تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۴۲۰۵۴۳
از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

کتاب «تکنیک های چاپ فلز» منتشر شد

۰
کتاب «تکنیک های چاپ فلز» منتشر شد
کبنا ؛
کتاب «تکنیک های چاپ فلز»، آموزش تخصصی چاپ دستی از سوی  واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تهیه و چاپ شد.
به گزارش کبنا، مسئول واحد هنری های تجسمی حوزه هنری در این باره گفت: این کتاب با هدف  آموزش تخصصی چاپ دستی و تکنیک های چاپ فلز ویژه هنرمندان و هنر جویان  رشته های تجسمی که مایل به  یادگیری این شاخه ازهنرمی باشند اما شرایط حضوردر کلاس های تخصصی چاپ را ندارند تدوین و در تیراژ1000 جلد به چاپ رسیده است.
عبدالرسول شریفی  تصریح کرد: این کتاب محصول تجربه  بیش از 30 سال آموزش هنر چاپ فلز توسط استاد احمد وکیلی و آنالی وکیلی  با مقدمه ای به  قلم دکترهمایون سلیمی ازاساتیدمشهور هنرنقاشی وچاپ کشورمی باشد.
 شریفی بیان داشت:این کتاب در 12 بخش 102صفحه  شامل مقدمه ای از چاپ دستی و تاریخچه آن،اصطلاحات رایج در چاپ ،تکنیکهای مختلف چاپ فلز،تجزیه و تحلیل و شیوه های چاپ از یک لوح و همچنین تجربیات شخصی مولف در تدریس چاپ فلز توسط انتشارات آنا پناه منتشر شده است.  
وی افزود:  این کتاب به سفارش واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تهیه و چاپ شده است و در فرصت مناسبی پس مهارویروس  کرونا رونمایی خواهدشد.
شریفی اضافه کرد: انتظار می رود با ورود این کتاب به عنوان یکی ازموثرترین منابع بومی هنر چاپ فلز درکشور به بازار منبع معتبری  برای استفاده و رفع نیازدانشجویان هنر در این زمینه باشد.
احمد وکیلی متولد سال ۱۳۴۰ ،فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع فوق لیسانس است.وی در رشته چاپ دستی کارگاه‌های آموزشی متعدد و مفیدی را در مراکز هنری ازجمله موزه هنرهای معاصر تهران برگزار کرده که با توجه به تجربیات و آثار متعدد وی در این زمینه می¬توان او را از تاثیرگذارترین هنرمندان معاصر در این حوزه در ایران دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1