تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۱۸۹۹۱
کبنا خبر می دهد؛

پرداخت مطالبات مراکز درمانی توسط سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

۰
پرداخت مطالبات مراکز درمانی توسط سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
سازمان تامین اجتماعی در همدلی و همیاری با کادر بهداشت و درمان استان، کلیه مطالبات مراکز طرف قرداد را پرداخت کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان گفت: این روزها که پزشکان و پرستاران  مراکز درمانی  رزمندگان و سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در سراسر کشور هستند و در این راستا با ایثار، جانفشانی و از خودگذشتگی از جان خود می گذرند تا نجاتبخش جان هموطنان باشند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز در اقدامی موثر و ارزشمند علی رغم کمبود اعتبارات جاری ، به منظور آنکه قدردان گوشه ای از زحمات این عزیزان باشد، نسبت به پرداخت مطالبات مراکز و موسسات دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور  اقدام نمود.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: کلیه مطالبات معوق و انباشت شده دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور مبنی بر اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ابتدای تیر ماه سال جاری 10000میلیارد تومان بوده است.
نورمحمدی گفت: در راستای تسویه مطالبات وزارت بهداشت از 98/4/4تا کنون (98/12/24) 12/593میلیارد تومان ، ظرف مدت ده روز اخیر 4/553 میلیارد تومان
(1/370میلیارد تومان نقدی و 5000هزار میلیارد تومان  اسناد خزانه به ارزش خالص 3/183 میلیارد تومان)بابت تسویه مطالبات معوق و هزینه کرد جاری ماهیانه این مدت پرداخت شده است.
نورمحمدی ابراز کرد: سایر پرداخت های فوق صددر صد مطالبات وزرارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شامل کلیه مطالبات دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت گردیده است.
 وی تصریح کرد: یعنی سازمان تامین اجتماعی تنها سازمانی است که نه تنها توانسته مطالبات سال 97  مراکز دانشگاهی را به طور کلی پرداخت نماید بلکه مطالبات سال 98  را هم در اقدامی جهادی تا دی ماه ۹۸ پرداخت کرده و در پرداخت مطالبات دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به روز است
روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز ابراز کرد: با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و برکت برای تمامی مردم جهان بویژه ملت شریف ایران و الخصوص  پزشکان ، پرستاران و کلیه کادر درمان که این روزها چشم امید مردم ایران بعد از خدا به دستان با کفایت این سلحشوران جبهه سلامت و بهداشت و درمان  کشور است 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1