تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۱۸۶۷۵
کبنا خبر می دهد؛

پذیرش و ورود مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

۰
پذیرش و ورود مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد
کبنا ؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: بر اساس دستور ویژه استاندار، همه مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
به ‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفائی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله و کنترل بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: طبق دستور وزارت‌خانه، هرگونه پذیریش مسافر در فضاهای ورزشی، مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه‌ها ممنوع است.
او با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره به مهمان‌نوازی در کشور معروف هستند، تصریح کرد: این تصمیم برای سلامتی هم‌وطنان‌مان گرفته شده است.
صفائی ادامه داد: بعد از نابودی کامل این ویروس در وقت مناسب با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها زمینه حضور مسافران و گردشگران را در استان فراهم می‌کنیم.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ایام نوروز برپایی هرگونه کمپ و چادر در فضاهای عمومی و نیز برگزاری هرگونه جشن و مراسم که موجب تجمع مردمی شود، ممنوع است.
صفائی گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا  کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می‌شود از سفر به این استان خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1