کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

پذیرش و ورود مسافر در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

20 اسفند 1398 ساعت 14:38

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس دستور ویژه استاندار، همه مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: بر اساس دستور ویژه استاندار، همه مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
به ‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفائی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله و کنترل بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: طبق دستور وزارت‌خانه، هرگونه پذیریش مسافر در فضاهای ورزشی، مراکز اقامتی بدون مجوز، زائرسراها، مراکز اقامتی دولتی مانند مدارس و خوابگاه‌ها ممنوع است.
او با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره به مهمان‌نوازی در کشور معروف هستند، تصریح کرد: این تصمیم برای سلامتی هم‌وطنان‌مان گرفته شده است.
صفائی ادامه داد: بعد از نابودی کامل این ویروس در وقت مناسب با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها زمینه حضور مسافران و گردشگران را در استان فراهم می‌کنیم.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ایام نوروز برپایی هرگونه کمپ و چادر در فضاهای عمومی و نیز برگزاری هرگونه جشن و مراسم که موجب تجمع مردمی شود، ممنوع است.
صفائی گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا  کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر عدم پذیرش مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می‌شود از سفر به این استان خودداری کنند.


کد مطلب: 418675

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/418675/پذیرش-ورود-مسافر-کهگیلویه-بویراحمد-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1