تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۱۵۴۴۰
قسم‌ها و آماده‌باش‌های نماینده کهگیلویه بزرگ؛

حق با کیست؟ موحد یا هاشمی‌پور

۳۳
۶
حق با کیست؟ موحد یا هاشمی‌پور
کبنا ؛سوگندهای عدل هاشمی پور در سال‌های اخیر او را به دردسر انداخته است تا جایی که مجبور شد از دفتر مقام معظم رهبری استفتا بگیرد. او در آخرین اظهار نظرهایش گفت: به ییغمبر (ص) قسم، فردی را نزد من فرستاده و گفته، آبروی من می‌رود، کنار بروید، من هم وزیری را برای شما [هاشمی پور] درست می‌کنم.
بعد از صحبت‌های «هاشمی‌پور» و انتشار آن در فضای مجازی واکنش‌های متعددی به آن صورت گرفت، سید محمد دلباز از فعالین اجتماعی کهگیلویه بزرگ در مطلبی کوتاه نوشت: «آقای عدل هاشمی پور قسم‌هایت دیگر مانند آماده باش های شما جواب نمی‌دهد. حرف‌های سره از ناسره برای مردم قابل تشخیص است. آقای موحد فردی کارکشته و سیاستمداری است و در این برهه زمانی که موج مردمی همچون سیل‌های خروشان به سمت او روان است. همچنین پیشنهادی واقعیت ندارد. از صحبت‌های حضرتعالی مشخص است که ترس و واهمه وجودت را فرا گرفته، مردم می‌دانند کسی که سال‌ها خدمت صادقانه به آنها کرده، حاضر به چنین معامله‌ای نیست. وعده وزیر که در حوزه اختیارات نماینده نیست، پوچ است.
وعده‌هایت در خصوص پتروشیمی، کارخانه سیمان و معدن فسفات چرام که موحد بنا کرده و الان خاک می‌خورند، چه شد؟ حال در چنین شرایطی که مردم خود خسته‌اند از حرف‌های توخالی سیاستمداران، اشتباه بزرگی دو باره انجام دادی، و این قسم‌ها در کت مردم نمی‌گنجد، عزت کهگیلویه بزرگ را از بین بردی.
«حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد» همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره گفت: همانطور که استحضار دارید یکی از کاندیداهای انتخاباتی در جمع هواداران خود ادعایی را مطرح فرموده‌اند که بنده به ایشان پیشنهاد وزارت داده‌ام که با پذیرش این پیشنهادات، ایشان از صحنه انتخابات کنار بروند و در ضمنِ این مطالب احتمالاً خواسته است به هواداران خود بگوید که من (موحد) شرایط خیلی بدی در انتخابات دارم. 
 وی با بیان اینکه در اینجا نکات مختلفی قابل گفتمان و اشاره است، اظهار داشت: خدا را شهادت می‌طلبم که شنیدن این مطالب واقعاً برای من بسیار نگران کننده بود و مایه تأسف.
 این نماینده باسابقه مجلس شورای اسلامی گفت: «عرض کنم که چنین مطالبی از اساس کذب محض و بدور از واقعیت است و بنده نه چنین پیشنهادی را داده‌ام و نه در چنین موقعیتی هستم که اساساً بتوانم چنین پیشنهادی را بدهم (با لبخند) و مضافاً براین، برای اینکه این واقعیت روشن و مشخص شود برای آحاد جامعه ما که این سوگند با بلاغ و سدادی که بیان شد واقعیت دارد و یا کذب است؟ 

در باره قسم دروغ اینجا بخوانید - عرش خدا از قسم دروغ به لرزه درمی‌آید

 موحد افزود: عرض می‌کنم به شما و همه اهالی رسانه و تقاصا دارم که از ایشان بخواهید آن کسی را که بنده فرستاده‌ام مشخص بفرمایند، اگر چنین وجود دارد، اگر واقعیت دارد، اگر وجود خارجی دارد که ندارد مشخص بفرمایند.
 نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: همین جا به شما و اهالی رسانه اختیار تام می‌دهم براساس ادعای ایشان از این آقایی که ادعا می‌فرمایند سؤال بفرمایید و بخواهید که این فردی که مورد ادعای ایشان و اشاره می‌فرمایند، کوچک‌ترین نکته‌ای دراین رابطه، کوچک‌ترین مطلبی در این رابطه از جانب بنده، بااشاره بنده، با پیغام بنده، با نشانه بنده ماموریتی داشت اشاره‌ای بنده کرده‌ام، مدرک و مستند این ادعا چیست؟
 موحد افزود: امروز جنابعالی استحضار دارید فضای مجازی کوچکترین حرکتی را مستنداتش به همراه دارد و این ادعا یا حضوری بوده و یا هم بوسیله تلفن بوده و براحتی هم می‌توان ثابت کرد. 
 وی گفت: لذا عرض بنده این 2 نکته است، اول اینکه، مطلب کذب و دوم هم اینکه اصحاب رسانه که مأموریتشان تبیین افکار عمومی است از جانب بنده، این وکالت و این اختیار تام را دارند پیگیری بکنند و شخص مورد ادعای ایشان را بخواهند و صحت و سقم مطلب را تبیین کنند تا مشخص شود این مطلب واقعیت دارد یا خلاف بوده و کذب که قطعاً خلاف بوده است.
 این کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده بنای ورود این موضوع را نداشتم و معتقد بودم فضای جامعه ما باید در این موقعیت و در این زمان بسمت فضای آرامش که مردم از آن استفاده درست بکنند برود اما چون در فضای عمومی بگونه ای پخش شد و همه جا، رسانه‌ها بنده را مورد سؤال قراردادند ناچار شدم اکنون پاسخ بدهم.
 موحد گفت: از همین جا نیز از دستگاههای نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و همه مراجع قانونی می‌خواهم هم این ادعا را و هم عرائض بنده و هم آن مطلبی را که ایشان ادعا کرده‌اند از جانب بنده این پیشنهاد شده است را بررسی کنند و اگر معلوم شد یک ذره در این جا صِدقی وجود دارد بنده تسلیم همه مبادی قانونی هستم.
وی افزود: بنده معتقد به اجرای قانون، اخلاق و دوری از خلاف گفتن و بیان واقعیت‌ها.
به گزارش، مسئولان همواره مورد رصد مردم و افکار عمومی هستند و یقیناً کلام، رفتار و عملکرد آنها زیر ذره‌بین مردم هستند و نمی‌توان حرفی زد و بعد پاسخگو هم نباشند. عدل هاشمی‌پور سوگند خورده که همچنین درخواستی از او شده و  بر اساس روایات و احادیث سوگند خوردن مورد نکوهش قرار گرفته است. امام صادق عليه السلام می‌فرمایند؛ «مَن حَلفَ على يَمينٍ و هُو يَعلمُ أنّهُ كاذِبٌ فقَد بارَزَ اللّه َ عزّ و جلّ. هركه سوگندى خورد و بداند كه دروغ مى گويد به جنگ خدا رفته است.» ( ثواب الأعمال : ۲۶۹/۱ ). هاشمی پور باید راست بودن حرف‌هایش را برای مردم روشن کند. او باید پاسخ دهد که آن فرد کی بوده و کی هست. موحد هم باید برای مردم ثابت کند که آیا همچنین پیشنهادی داده است یا خیر.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چقدر قدرت مهم است برایشان هم وسیله قرار می دهند. مردم کهگیلویه بزرگ هیچ کدام از این دو نفر نمی توانند حلال مشکلات شما باشند دنبال انسان های با صداقت و با تقوا و خداترس دارای مدارج علمی که بتواند اخلاق و انسانیت را در این مملکت زنده و محرومیت دهدشت را حذف کند باشید، !!!!!!!!شما درست انتخاب کنید!!!!!!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقا جان شما در مورد آقای موحد چیزی نمی دانید. اصلا می دانید موحد چه کسی است؟
F.R.T.S
Iran, Islamic Republic of
درود بر سناتور.
درود بر موحد.
Iran, Islamic Republic of
مگروزیذشدن دست نماینده است.بس کن
تحلیلگر
Iran, Islamic Republic of
طبق منابع موثق طرفداران خود هاشمی پور از ایشان خواستند که چون وضعیت آراء هاشمی پور به شدت در حال ریزش است آبرومندانه به موحد بپیوندد و از کاندیداتوری این دور صرف نظر کند دلیل آن هم روشن است مردم ایران بخصوص کهگیلویه بزرگ اصالتا به دو جناح (راست یا چپ-اصولگرا یا اصلاح طلب) گرایش دارند و در کاندیداهای ثبت نامی از هر دو جناح وجود دارد بنابراین دل(قلب) مردم به سمت جناح است و از به شدت هم ضربه خوردند و هم بی زارند بنابراین هویت مردم کهگیلویه و عزت آنها " آنها را به سمت کاندیدای استخواندار جناح می کشاند که جناب آقای هاشمی پور اعلام کردند من برای نابودی این عزت آمده ام و من نه راست هستم و نه چپ و من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب و این توهین به مردمی است که خود را یا اصولگرا می دانند یا اصلاح طلب و هویت خود را یا اصولگرا می دانند یا اصلاح طلب و به همین خاطر آنها را برنمی تابد که به هاشمی رای دهند و دنبال کاندیدایی هستند که با عقیده شان سازگار باشد و آقای هاشمی بدانند که در سیاست هر کس عصبانی شود قافیه را باخته است بنابراین با هارت و پورت نمی شود مردم را گول زد در انتخابات از راه صحیح و درست وارد شوید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
این آقای تحلیلگر درست می فرمایند چون نیروهای آقای هاشمی پور همان نیروهای 16 ساله و اصیل همراه موحد هستند(که خود هاشمی پور هم یکی از آنهاست) احتمالا قصد چرخیدن به سمت موحد را دارند و از سردار خواستند که با هم بچرخیم بنابراین موحد از این مسئله اصلا خبر ندارد و هاشمی پور فکر نیروهای اطراف خودش را مورد کنکاش و بازرسی قرار دهد و آزادی دهد به آنهایی که می خواهند به موحد بپیوندند و قول دهد که شرایط را بسنجد و تصمیم بگیرد و این نظریه داخلی نیروهای در ظاهر منتسب به خودش را به موحد نچسباند و به فرمایش حاج آقا بزرگواری جو طایفه ای و ایلی و قومی کهگیلویه بزرگ را به آشوب نکشاند......!!!!!!!!!!!!!!
عارف
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یاد اون موقع که میگفت اصلا کاندید مجلس نمیشه افتادم .بنده خدا چهار ساله
Iran, Islamic Republic of
حال و روز دهدشتو که میبینیم بیشتر به عدم صداقت شما پی میبریم فقط بفکر پر کردن جیب خود و اطرافیانتونید. کسی که شهرم رو به این حال و روز انداخت .
Iran, Islamic Republic of
کسی که تو سیاسته حرف راست نمیزنه خدا رحمت کنه کسی رو که روز اول گفته دین با سیاست منافات داره برید به وظایف دینیتون برسید دست از سر ما مردم درمانده بردارین هر کدومتون برید بدا بحال مردم و خوشا بحال زن و بچه هاتون
ج
Iran, Islamic Republic of
خدمت صادقانه ؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درودبر سناتور.
درود بر حاج محمد موحد .
برازنده کهگیلویه بزرگ فقط حاج موحد ...
احد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد عمل موحد
درویش
Iran, Islamic Republic of
با سلام.خدا شاهده باید از نزدیک نشست و سخنان عدل راشنید .
عدل
Iran, Islamic Republic of
واقعا متأسفم برای مردمی که میخان به عدل رأی بدن
چرا تا وقتی سناتور هست عدل رأی بدین
خودتونو گناه بار نکنید..
جواب
Iran, Islamic Republic of
تاسف که میخواهی به موحد رای بدهی 16 سال نماینده بود چکار کرد.
صداقت
Iran, Islamic Republic of
نگفتی تحلیلگر چهار دوره چه کسی در مجلس بود که کهگیلویه را به چنین روزی برد کدام طرح کدام پروژه کدام عزت حرفهایت فقط برای خودت ارزش دارد و مردم میخندن بدجور هم میخندن
دهدشت مرکزی
Iran, Islamic Republic of
سردار نماینده ماست وما خواهان ان هستیم فقط مارا عصبانی تر میکند و حرکت ما را بیشتر میکند
دهدشت غربی
Iran, Islamic Republic of
اگر سناتور در هر دوره به اندازه یک سوم سردار کار کرده بود مشکل کهگیلویه ان حل بود مردم تصمیم میگیرند
خواننده
Iran, Islamic Republic of
البته آقای / خودش هم کم قسم نخورد و به خودش بد و بیراه نگفت . در دوره های مختلف انتخابات مجلس بارها در حضور چندین نفر سوگند یاد می کرد که در انتخابات شرکت نمی کند و
بهار
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی پور یک دوره دیگه درمجلس باشد تاکارهای نیمه تمام خود رابه اتمام برسدواقعا پیگیر کارهای عمرانی حوزه انتخابیه خویش است.نمایندهمثل ایشان برای کهگیلویه نیامده مردی جهادی و انقلابی کار میکند. اما موحد 16 سال نماینده کهگیلویه بود برای مردم چه دستاوردی داشت .این 16 سال کمش بود .
علیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی
بخشایش -جانواریو
Iran, Islamic Republic of
از نظر من هر دو تاتون نیتریت روی هم یک مدرسه را اداره کنید
دشتموری
Iran, Islamic Republic of
مردم از دست همتون شاکی هستند.موحدبیست سال مجلس بودچه گلی به سرمان زدکه حالابزند.هاشمی هم که اینقدرشعارمیداد تواین چهارسال چقدر از مردم کهگیلویه را از منطقه فراری داد.کلا شخص دلسوزی نداشته ونداریم.همه ماروبه بازی گرفته اند.هوشیار باشید
Iran, Islamic Republic of
درود بر موحد دکتر بابایی برای پیروزی موحد کافی هست ان شاءالله
ساسان
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد دوره قبل رد صلاحیت شد.
احد
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا نداره.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای . در واپسین لحظات، به کامرانی زنگید و گفت جو خرابه شما به نفع ما کنار بروید و من امتیازات خوبی بهتون میدم.
آقای کامرانی هم گفت حتی اگر شکست هم بخورم این کارو نمیکنم و به مرام اصلاح طلبی خودم وفادارم.
از طرفی آقای کامرانی به ایشون گفتن قدرت برای شما چه لذتی داره که در طول این سالها حاضر به پذیرش کناره گیری ندارید همیشه شما سکان دار قدرت بودید، این دفعه شما به نفع ما کنار بروید و اجازه دهید اصلاحات نفس بکشد...
Iran, Islamic Republic of
هر چی سر ما میاد تقصیر خودمونه وقتی کسایی رو انتخاب میکنیم که فقط بفکر جیب و رفاه خودشون و خانواده شونن و همش زن و بچه هاشون رو به سفرهای خارجه ببرن و من و شما سنگشونو به سینه بزنیم این عاقبتمونه که جوونامون بیکار و معتاد شدن و ما دلخوشیمون اینه که داریم دنبال موحد و عدل می دویم
Iran, Islamic Republic of
تا کی تعصبات قومی و قبیله ای !!!!؟؟؟؟کی ما از این بی فرهنگی نجات پیدا میکنیم و به این افراد بی لیاقت که شهرمون و خودمون رو بخاک سیاه نشوندن رای بدیم هر کسی منفعتشو در خطر دید قسم هم میخوره حالا فرق نمیکنه موحد باشه یا هاشمی .بخدا اگه من جای این دو نفر بودم روم نمیشد بیام دهدشت که ویرونه ای شده.. البته با ماشینای ضد گلوله و شیشه های مات و نرمشون اصلا حالیشون نمیشه شهر به چه روزی افتاده
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بخدا هرکی بیاد فرقی بحال ما نمی کنه ما همیشه بدبخت هستیم .
مدرس
Iran, Islamic Republic of
هر دو نفر ضعیف هستند و کارنامه قابل دفاع ندارند یکی با 4 دوره و عدل هم یک دوره.البته تو کاندیدها ادم قدرتمندی نیست اگه افشانی یا کامل تقوی می امدن خوب بود
مهندس مکی زاده.چرام شهری بی پناه
Iran, Islamic Republic of
مگر 30 سال پیش دهدشت بیمارستان.اب خوردن......داشت.اینها ازکجا امدن که عملکرد نظام رابرای منافع شخصی زیرسوال می برید.عدل لیدر موحدبوداگه موحدضعیف بود،چراعدل بهش رای می داد.جوانگرایی کشکه.اصلاح طلبان،نه منفعت طلبان به موحد رای خواهند داد.پس چرامی گوییم گذشته،زمان خاتمی بهتربود
.
درودبرموحد.درودبرخاتمی
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید کلنگ پتروشیمی را اقای بزرگواری به زمین زدند نه اقای موحد در ضمن من زمین به پتروشیمی فروختم یا شما که از هیجا خبر نداری من واسه اقای موحد خیلی احترام قائلم اقای موحد در زیر ساخت های عمرانی استان خیلی ضعیفند .
شما میدونی اقای موحد / بزرگی به شهرستان کردند نمیدونید. بله اقای موحد با انحراف جاده دهدشت و پاتاوه و کنسل کردن سد کلات چه به صنعت کشاورزی و حمل نقل شهرستان کردند .اگه واسه پولی که داری از ایشون حمایت میکنی بیا تا من چندین برابر بهت بدم اما تو را خدا واسع منافع خودت خانواده خود بقیه مردم فدا نکن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1