تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۱۵۲۸۵
عدل هاشمی‌پور کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

من آمده‌ام این عزت را نابود کنم

۱۷
۲
من آمده‌ام این عزت را نابود کنم
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور بعد از اینکه صبح امروز (15 آذر ماه 98) در فرمانداری کهگیلویه بزرگ به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرد.
هاشمی‌پور گفت: آنهایی که می‌گویند، عزت کهگیلویه باید برگردد، خدا خیرشان دهد. من انها را دعا می‌کنم. عزت اگر زیر بهزیستی و کمیته امداد قرار دادن است. و نه کار به کارخانه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ و فلان محور و پروژه داشته باشیم و گدا پروری کنیم و دستمان دراز باشد. من آمده‌ام این عزت را نابود کنم.
عزت را در اشتغال، سد، کشاورزی و سد کلات و سد آبریز می‌بینم و اگر نمردم سد آبریز را با دست‌های خودم افتتاح کنم.
شما که می دانید. فکر من فکر اصولگرایی است و از طرفی دولت هم دولت تدبیر و امید است. من هم در استان مدیران کم نداریم.
عدل هاشمی پور با بیان اینکه تا الان اخلاق را رعایت کردم، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از استاندار، معاون سیاسی و فرمانداران حوزه انتخابیه و به خصوص فرمانداری کهگیلویه که بار سنگینی را برعهده داشتند و خوب هم مدیریت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
هاشمی پور از کاندیداها تشکر کرد و گفت: بدون حاشیه حضور داشتند.
همه باید یاد بگیریم با یک چشمان خوبی ببینم و با یک چشمان بدی‌هایمان را بگیریم. و ما در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.
بنده دنبال القاب، عناوین و روحیه اقتدارگرایی نیستم. من سیر مسئولیت هستم. از بن بست خارج کردن کهگیلویه بزرگ تلاش می‌کنم و برای به بهره‌برداری این پروژه‌ها تلاش مضاعف خواهیم داشت.
 هاشمی‌پور به موضوع سهمیه بندی بنزین گریزی زد و گفت: بنده به عنوان نائب رئیس کمیسیون انرژی، 6 جلسه در رابطه با افزایش قیمت بنزین برگزار شد و دولت مصمم بود. ما مخالفت کردیم که دولت مصر بود. مجلس وظیفه‌اش را در قبال مردم انجام داد. چونکه شرایط خوب نبود. و وضعیت اقتصادی مردم خوب نبود. اما ما دولت افزایش قیمت داد. مجلس به دنبال جبران این افزایش قیمت برای مردم هستند.

خبر تکمیل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این میدان مرد با دانش میخواهد
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی پور در دوره نمایندگی شما هیچ عزت و افتخاری برای کهگیلویه باقی نماند مدیران بزرگمرد کهگیلویه بزرگ را از مرکز استان فراری دادند و شما خواب تشریف داشتید و دلتان به جذب دو تا سیمبان و دادن یه پیمان به فلان پیمونکار خوش بود.
واقعا با چه رویی و با چه کارنامه ای دوباره کاندید شدی؟!
Iran, Islamic Republic of
!شما بفرمائید این عزت پروژهای شما کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عبرت نگرفتی از شعارهای دوره ی گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم دیگه فریب نخواهند خورد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مدرک گرفتی...شهردار شدی ..مدیر عامل شدی...نماینده مجلس شدی...خداوند بهت عزت داد قدر ندانستی....بذار رفع مصونیت بشود از شما...کبنا عنایت لطفا و الا آخرین کامنت خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
اگر هم تونستی دو کیلومتر جاده ضرغام اباد به تنگ سمو را زیرسازی کنی.
اوسو
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بله شما نابودش کردی دیگه نابودتر از این؟!شما توی این دوره به اندازه یک فرماندار هم کارکردی نداشتی ۴سال گذراندی بشین.شما پتانسیل نمایندگی را نداری مردم هم به شما ثابت خواهند کرد
Romania
تو خودت عامل اصلی هستی
کهگلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درود برسردارسازندگی قلب ودل و وجودش دراختیارمردم کهگلویه بزرگ گذاشته وخواهد گذاشت امید داریم انشالا این مسویلیت همانند دورانجام خواهد گرفت ماجوانان نبازاقتصاد داریم نه سیاست درود برسرداراقتصادهاشمی پور....
نواب
Iran, Islamic Republic of
آفرین آفرین برشما شعار دادن خوبست ادامه بده به شعار دادن که شعار دادن سرمایه ماندگاری در مجلس هست
Iran, Islamic Republic of
چرا حقیقت را پنهان میکنید سردار سازندگی حاج عدل هاشمی پورهر حرفی زد عملی شد توی این چهار سال خیلی کار مفید کرده خوشبختانه هم خدا ازش راظی هست هم مردم لعنت خدا به آنهایی که حرف دروغ دنبالش میزنند
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت پناهت سردار سازندگی انشاالله که بازهم برنده میشه خیال همه راحت باشه
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط میتوان گفت شما در این چهار سال چه عملکردی داشتین؟؟؟!!!! که دلیلش فقط و فقط استفاده از ابزار و ماشین های سنگین شخصی خود و خاک برداری و خاک ریزی که دلیل اولش را میتوان از یک مهندس عمران پرسید که جوابش مشخص نبودن میزان کار و پاسگو نبود در قبال هزینه های سنگینی که شما برای طرح پتروشیمی کلاچو از دولت گرفتین . ایا کسی نیست از شما بپرسد اقای هاشمی پس کارخانه سیمان چی شد که با بزرگ نمایی میفرمایید فاز اول در حال کار است . حالا یک کلاغ چهل کلاغ که هیچ از شاخه جاده اصفهان میپرید روی سد ابریز . عملکرد اقای تاجگردون در همجواری شهرستان کهگلویه مشخص میکند که شما در هیچ زمینه ای حرفی برا گفتن ندارید . شما در پوشش جریانهای و اشخاص بزرگ خود را مطرح کرداید ولی از ابتدای کار تمام تلاش شما متمرکز بود است . که گوشه کنایهای مجریان شبکهای سراسری کشور از سرمایهای پنهان یک شخص در یک استان دور افتاده به گوش میرسد و حالا میخواهید عزت مردم کهگلویه را از بین ببرید اری ما به همین عزت ناچیز دل خوشیم نه به ماشینهای فرزندانتان شما که میتواند هزاران اشتغال در این دوران سخت برای ما رقم بزند .
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی شب و روز دنبال پیگیری کارهای عمرانی مردم بود باید چهار سال دیگه به مجلس برود تا کارهای نیمه تمام را تمام کند انهای که 20سال درمجلس بودند به اندازه یک درصد هاشمی کار نکردند.
Iran, Islamic Republic of
گزارش میدانی از شعارهای مرد عمل
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
Iran, Islamic Republic of
نه موحد نه عدل هاشمی و نه دیگر سیاست زده گان ، لیاقت مجلس را ندارند. بیداد میکنه
یک کلام
Iran, Islamic Republic of
یک جمله.هیچت نه مالییت.غیر گپ گپو ایزنیت.
Iran, Islamic Republic of
نه موحد چی به نه عدل نه بقیه ش خدا ما را نجات دهد.مگه مجبوریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1