کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عدل هاشمی‌پور کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

من آمده‌ام این عزت را نابود کنم

15 آذر 1398 ساعت 12:35

عدل هاشمی‌پور کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: من آمده‌ام این عزت را نابود کنم


عدل هاشمی‌پور بعد از اینکه صبح امروز (15 آذر ماه 98) در فرمانداری کهگیلویه بزرگ به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ثبت نام کرد.
هاشمی‌پور گفت: آنهایی که می‌گویند، عزت کهگیلویه باید برگردد، خدا خیرشان دهد. من انها را دعا می‌کنم. عزت اگر زیر بهزیستی و کمیته امداد قرار دادن است. و نه کار به کارخانه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ و فلان محور و پروژه داشته باشیم و گدا پروری کنیم و دستمان دراز باشد. من آمده‌ام این عزت را نابود کنم.
عزت را در اشتغال، سد، کشاورزی و سد کلات و سد آبریز می‌بینم و اگر نمردم سد آبریز را با دست‌های خودم افتتاح کنم.
شما که می دانید. فکر من فکر اصولگرایی است و از طرفی دولت هم دولت تدبیر و امید است. من هم در استان مدیران کم نداریم.
عدل هاشمی پور با بیان اینکه تا الان اخلاق را رعایت کردم، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از استاندار، معاون سیاسی و فرمانداران حوزه انتخابیه و به خصوص فرمانداری کهگیلویه که بار سنگینی را برعهده داشتند و خوب هم مدیریت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
هاشمی پور از کاندیداها تشکر کرد و گفت: بدون حاشیه حضور داشتند.
همه باید یاد بگیریم با یک چشمان خوبی ببینم و با یک چشمان بدی‌هایمان را بگیریم. و ما در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.
بنده دنبال القاب، عناوین و روحیه اقتدارگرایی نیستم. من سیر مسئولیت هستم. از بن بست خارج کردن کهگیلویه بزرگ تلاش می‌کنم و برای به بهره‌برداری این پروژه‌ها تلاش مضاعف خواهیم داشت.
 هاشمی‌پور به موضوع سهمیه بندی بنزین گریزی زد و گفت: بنده به عنوان نائب رئیس کمیسیون انرژی، 6 جلسه در رابطه با افزایش قیمت بنزین برگزار شد و دولت مصمم بود. ما مخالفت کردیم که دولت مصر بود. مجلس وظیفه‌اش را در قبال مردم انجام داد. چونکه شرایط خوب نبود. و وضعیت اقتصادی مردم خوب نبود. اما ما دولت افزایش قیمت داد. مجلس به دنبال جبران این افزایش قیمت برای مردم هستند.

خبر تکمیل می‌شود.


کد مطلب: 415285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/415285/آمده-ام-این-عزت-نابود-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1