تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۴۱۴۳۴۴
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ساخت مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

۰
ساخت مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار ساخت مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی استان شد.
 وحید محمدی‌تبار در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و  توسعه که امروز (چهارشنبه ۸ آبان ماه ۹۸) به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد، از استاندار و اعضا شورای برنامه‌ریزی درخواست کرد مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های استان در یک سایت مجزا در حاشیه یاسوج طراحی و ایجاد شود.
وی گفت: در اکثر استان‌های مجاور این سایت قبلا ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته، در شهرکرد چهارمحال و بختیاری یک مجموعه ۳ یا ۴ هکتاری شامل سوله‌های مدیریت بحران، پد هلیکوپتری، انبارها، مهمان‌سرا و غیره ساخته شده و خدمات ارائه می‌دهند ولی در استان ما ساختمان مدیریت بحران در محوطه استانداری است و تقریبا کمتر از یک هشتم آن در اختیار مدیریت بحران استان قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در جلسات و بررسی‌هایی که با مرکز فوریت‌های پزشکی استان و اوژانس هوایی داشتیم،ساختمان‌های این مجموعه آسیب‌پذیر و دقیقا در مرکز ترافیکی شهر قرار دارد.
این مسوول خاطرنشان کرد: تقاضای ما از شورای برنامه‌ریزی و توسعه این است که زمین و اعتبار لازم جهت مطالعه و ساخت مجموعه سایت مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های استان با تجمیع سه واحد، اداره‌کل مدیریت بحران استان، دفتر پدافند غیرعامل استانداری و مرکز فوریت‌های پزشکی و اوژانس هوایی استان در دستور کار قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1