کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ساخت مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

9 آبان 1398 ساعت 1:24

 وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد: تقاضای ما از شورای برنامه‌ریزی و توسعه این است که زمین و اعتبار لازم جهت مطالعه و ساخت مجموعه سایت مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های استان با تجمیع سه واحد، اداره‌کل مدیریت بحران استان، دفتر پدافند غیرعامل استانداری و مرکز فوریت‌های پزشکی و اوژانس هوایی استان در دستور کار قرار بگیرد.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار ساخت مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی استان شد.
 وحید محمدی‌تبار در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و  توسعه که امروز (چهارشنبه ۸ آبان ماه ۹۸) به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد، از استاندار و اعضا شورای برنامه‌ریزی درخواست کرد مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های استان در یک سایت مجزا در حاشیه یاسوج طراحی و ایجاد شود.
وی گفت: در اکثر استان‌های مجاور این سایت قبلا ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته، در شهرکرد چهارمحال و بختیاری یک مجموعه ۳ یا ۴ هکتاری شامل سوله‌های مدیریت بحران، پد هلیکوپتری، انبارها، مهمان‌سرا و غیره ساخته شده و خدمات ارائه می‌دهند ولی در استان ما ساختمان مدیریت بحران در محوطه استانداری است و تقریبا کمتر از یک هشتم آن در اختیار مدیریت بحران استان قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در جلسات و بررسی‌هایی که با مرکز فوریت‌های پزشکی استان و اوژانس هوایی داشتیم،ساختمان‌های این مجموعه آسیب‌پذیر و دقیقا در مرکز ترافیکی شهر قرار دارد.
این مسوول خاطرنشان کرد: تقاضای ما از شورای برنامه‌ریزی و توسعه این است که زمین و اعتبار لازم جهت مطالعه و ساخت مجموعه سایت مرکز کنترل و مدیریت بحران و فوریت‌های استان با تجمیع سه واحد، اداره‌کل مدیریت بحران استان، دفتر پدافند غیرعامل استانداری و مرکز فوریت‌های پزشکی و اوژانس هوایی استان در دستور کار قرار بگیرد.


کد مطلب: 414344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/414344/ساخت-مرکز-مدیریت-بحران-فوریت-های-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1