تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۱۳۳۸۵
در نشست با معتمدین و بزرگان منطقه دوراهی نورآباد مطرح شد

آتش انتخابات طایفه‌ای بر توسعه شهرستان ممسنی

۰
آتش انتخابات طایفه‌ای بر توسعه شهرستان ممسنی
کبنا ؛داود ایوبی، شامگاه سه‌شنبه در نشست با معتمدین و بزرگان منطقه دوراهی نورآباد افزود: روز انتخابات همه بزرگان با همدلی و هم‌افزایی تصمیم‌گیری کنند تا روند توسعه شهرستان ممسنی که متناسب با پتانسیل‌های طبیعی و انسانی آن نیست سرعت گیرد.
وی ادامه داد: مبادا تعداد متهمان انتخاباتی و هنجارشکنی‌های روز انتخابات برای زمان‌های طولانی مسئولان شهرستان و مردم آن را درگیر حاشیه کند.
رئیس شورای تأمین شهرستان ممسنی اظهار داشت: انتخابات طایفه‌ای نتیجه‌ای طایفه‌ای به دنبال خواهد داشت که نه‌تنها تحولی در توسعه شهرستان نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفت منابع و توسعه نامتوازن همه مناطق شهرستان خواهد شد.
فرماندار ممسنی ادامه داد: درحالی‌که درخشش فرزندان ممسنی در عرصه‌های علمی، ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی متبلور شده، حوادث روز انتخابات باعث سرافکندگی آن‌ها شده که همواره در مجامع عمومی شهرستانی با زبان گویا توسط آن‌ها بیان و نگرانی خود را اعلام می‌کنند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ممسنی و رستم با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در دوم اسفند ۹۸ بیان کرد: از تمام ابزارهای موجود شهرستانی و استانی در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی و پیشگیری از اتفاقات ناگوار در روز انتخابات استفاده‌شده که امیدوارم با همراهی همه‌جانبه مردم و به‌ویژه نخبگان، بزرگان و معتمدین در این دوره، انتخاباتی بدون حاشیه و درگیری شاهد باشیم.
در این جلسه اعضای شورای تأمین شهرستان ممسنی و نمایندگان مردم نظرات و پیشنهادهای خود را برای برگزاری انتخابات آرام و بدون حاشیه ارائه دادند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به انتخابات پیش رو و تأمین امنیت آن ازهرجهت گفت: مردم باید در این انتخابات شایسته‌سالاری را جایگزین طایفه‌گرایی کنند.
سرهنگ محمدهاشم قسام افزود: پلیس برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با همکاری اعضای شورای تأمین تا زمان برگزاری انتخابات در تمام مناطق شهرستان جلساتی را با ساکنین، بزرگان و معتمدین برگزار می‌کند تا با همکاری مردم شاهد یک انتخابات بدون مشکل باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1