کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ و جوابیه‌ی «مجید باقریان» و «سید ناصر رضایی» ادامه دار شد

رضایی: آقای باقریان جهالت‌تان نباید باعث ایراد سخنانی ناپخته و متوهمانه شود

7 خرداد 1398 ساعت 17:25

جناب آقای باقریان؛ بسیار متاسفم که با تنگ آمدن قافیه حرف‌های نامربوطتان زیاد شده است. در حوزه معاونت مخدر بیش از 10 سال است که هیچ استخدامی حتی نیروی خدماتی انجام نگرفته است و احیاناً کسانی که در این حوزه به شما اطلاعاتی می‌دهند. شما را دست انداخته‌اند. بیشتر حواستان را جمع کنید. همین یک ادعای کذب شما برای قضاوت مردم استان کافی است.


بعد از صحبت‌های «مجید باقریان» مدیرکل سابق تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] در باره خودکشی دو دختر در دیشموک و توزیع اعتبارات تشکل‌ها و عدم کار فرهنگی در این مناطق «سید ناصر رضایی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی به صحبت‌های باقریان واکنش نشان داد[کلیک کنید] که باقریان، رضایی را بی‌جواب نگذاشت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به نقد گرفت[کلیک کنید] و سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مجدداً به حرف‌های باقریان پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
جناب آقای باقریان؛
با سلام و با آرزوی طاعات و عبادات حضرتعالی؛ همیشه روش اینجانب در عدم ورود به حاشیه‌ها و پذیریش نقدها و رفع کاستی‌ها بوده است. اما به دلایلی که از قبل گفته شد. و به ویژه به دلیل ناپختگی و نامناسب بودن و غیر مستند بودن فرمایشات حضرتعالی و به سبب آن که ارزش خاصی برای افکار عمومی قائل هستم و به سبب دفاع از مجموعه‌های که از آن اسم برده شد که بخشی از نظام هستند. خود را موطف دانستیم که به گفته‌های حضرتعالی پاسخ مناسبی ارائه کنم.
متأسفانه صحبت‌های حضرتعالی سرشار از حرف‌های بی مغز ناپخته و مبتنی بر فرار به جلو و تخریب دیگران برای فرار از مخمصه‌ای است که خود به وجود آورده‌ای، می‌باشد. به همین دلیل نکاتی را در مورد مسائلی که مربوط به حیطه کاری اینجانب می‌باشد. به عرض هم استانی‌های عزیز می‌رسانم.
1-در رابطه با قرار داد بیش از 400 میلیون تومانی حضرتعالی جالب است که شما به اینجانب گفته‌اید، شفاف سازی کنم، یا للعجب، جنابعالی پول راگرفته اید، من باید پاسخگو باشم. تا یک سال گذشته موسسه به اسم خود حضرتعالی قرار داد منعقد می‌کرد و پول می‌گرفت. و بعد از آن بوده است که موسسه را به اسم فرزندت تغییر نام داده‌ای اما همچنان شخص جنابعالی پیگیر مسائل مالی و اداری این موسسه هستی.
راستی اگر قرار داد به جنابعالی ارتباط ندارد، پس چرا بیش از 10 نفر از افراد به دنبال احقاق حق خود از طریق دستگاه‌های مربوطه هستند.
البیته این قرار داد، رقمی بیش از این می‌باشد اما به دلیل آنکه حرف نامربوطی نزده باشیم کمترین میزان ممکن را گفتم.
2- جنابعالی برای آنکه کار خود را توجیه کنی به تشکل‌های دیگری در استان اشاره کردی، در حالی که اغلب این تشکل‌ها سنخیتی با ادعای حضرتعالی ندارند. و غالب تشکل‌های استان زحمت کش و بی ادعا هستند. اما جنابعالی حاضر نبودی برای خدمت به مردم استان با مبالغ اندک تفاهم نامه‌ای با شورای هماهنگی مواد مخدر داشته باشی.
جناب آقای باقریان کل اعتبار این شورا در حوزه تشکل‌ها در 5 سال گذشته به اندازه نصف قرارداد حضرتعالی در این دو سه ساله نبوده است.
همان گونه که در مصاحبه قبل هم گفته شد، در رابطه با اعتبارات شورای مواد مخدر حتی برای یک ریال از این اعتبارات، بنده اختیار تصمیم گیری و جابه جایی ندارم. و محل هزینه کرد همه این اعتبارات در ستاد مرکزی در تهران مشخص می‌شود و به دستگاه مربوطه و یا تشکل مورد نظر پرداخت می‌گردد.
به همین دلیل نه سازمان بازرسی و نه سایر سازمان‌های محترم ناظر که نیازی به اجازه گرفتن از من و شما ندارند، اینجانب آمادگی دارم همه اسناد موجود را حتی در اختیار جنابعالی برای مشاهده و بررسی قرار دهم.
3- حضرتعالی در باره خودروهای مصادره‌ای و مزایده‌ای در شورا فرموده بودید که شفاف سازی شود. در این رابطه کمیسیونی وجود دارد تحت عنوان کمیسیون فروش که یکی از شریف‌ترین انسان‌های این استان به عنوان معاون دادستان محترم و بزرگواران دیگری از اداره کل محترم اطلاعات، نیروی محترم انتظامی و سازمان اقتصاد و دارایی در کمیسیون شرف حضور دارند و بنده هم خدمتگذار کوچکی و یک عضو از این کمیسیون در خدمت سایر دوستان هستم. و تصمیم گیری اولیه برای مزایده و ارسال آنها به ستاد مرکزی بر اساس فرایند قانونی مشخص توسط این کمیسیون انجام می‌گیرد. و بعد از تأیید ستاد مرکزی به فروش می‌رسند.
جناب آقای باقریان در این مدت حتی اقوام درجه 5 بنده و هیچ مدیر استانی از این نوع ماشین‌ها حتی در فرایند قانونی بهره مند نشدند. جهالت حضرتعالی به موضوع نباید باعث ایراد سخنانی ناپخته و متوهمانه شود.
4 جناب آقای باقریان
جناب آقای استاندار بسیار فرهیخته‌تر و عالمانه‌تر از آن است که با درگوشی صحبت کردن بنده و سایر مدیران تصمیم گیری کند. و همان جلسه‌ای که حضرتعالی می‌فرمایید. بنده با جناب آقای استاندار حداقل 6 نفر فاصله داشتم. چرا برای آنکه مفری برای خود پیدا کنید دست به مغالطه و سفسطه بازی می‌زنید.
5 -جناب آقای باقریان
چه در جلسات و چه در مصاحبه‌ها و مسائل مختلف سعی در دامن زدن به جنگ زرگری اصولگرا و اصلاح طلب دارید، تا بتوانی از آن ماهی مقصود صید کنی. چرا هنوز به این باور نرسیده‌اید که مردم ما شریف‌تر و محترم‌تر از این چارچوب‌های کذایی هستند.
6- در رابطه با بحث استخدام، جناب آقای باقریان؛ بسیار متاسفم که با تنگ آمدن قافیه حرف‌های نامربوطتان زیاد شده است. در حوزه معاونت مخدر بیش از 10 سال است که هیچ استخدامی حتی نیروی خدماتی انجام نگرفته است و احیاناً کسانی که در این حوزه به شما اطلاعاتی می‌دهند. شما را دست انداخته‌اند. بیشتر حواستان را جمع کنید. همین یک ادعای کذب شما برای قضاوت مردم استان کافی است.
7-بیان کرده‌اید که دست از عدالت خواهی بر نمی‌دارید. وقتی در دو سه سال گذشته دو برابر 80 تشکل مواد مخدر در 5 سال مدیریتی اینجانب اعتبار گرفته‌اید. به نظر می‌رسد که بیان عدالت خواهی توسط شما بیشتر به یک طنز تلخ می‌نماید.
8- در رابطه با عملکرد حقیر در فرمانداری کهگیلویه و انتخابات مربوط به آن باید مردم شریف و اساتیدی همچون؛ لاهوتی، منطقیان و وحیدی نظر دهند نه کوتوله‌های سیاسی که روزی برای 10 دقیقه بیشتر سخنرانی کردن التماس می‌کردند. البته مصادیق و مطالب دیگری هم وجود که صلاح نیست در این بازه زمانی بیان شوند.
9- یکی از مشکلات حضرتعالی این است که خود را بدون داشتن هیچ گونه توانمندی پایه‌ای با برخی از بزرگان ملی و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهید، مقایسه کنید. به نظر می‌رسد که این وضعیت جولانگاه حضرتعالی نباشد. مردم شریف استان ما دید و نگاهشان بسیار فراتر و باز تر از جنابعالی و امثال جنابعالی است. و آبادانی و پیشرفت هر نقطه‌ای از استان را خوشحال کننده می‌دانند. هر چند که همه مدیران ارشد و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای همه نقاط استان تلاش می‌کنند و دل می‌سوزانند.
10- و اما مورد آخر جناب آقای باقریان برادر عزیزم؛
جنابعالی انسان خوبی هستی، ان شاء الله آینده خوبی در انتظار توست، به شرط آنکه از خودت و حرف‌هایت بیشتر صیانت کنی. و نخواهی شرایط، احساسات و تخریب دیگران را پلکان لغزنده ارتقا خود نمایی.
برادر عزیزم، قرار نیست همیشه من و تو مدیر باشیم و خوب و بد بودن استاندار را مدیر بودن من و تو مشخص نماید.
برادر عزیزم در این شب‌های قدر که خداوند فرصت مناسبی در اختیار همه ماها قرار داده است، استفاده کنیم. و به خودسازی بپردازیم و طلب حلالیت نمی‌آییم از دیگران. برای شما و خودم عاقبت بخیری آرزو می‌کنم.
 


کد مطلب: 409939

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409939/رضایی-آقای-باقریان-جهالت-تان-نباید-باعث-ایراد-سخنانی-ناپخته-متوهمانه-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1