تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۰۹۹۳۹
پاسخ و جوابیه‌ی «مجید باقریان» و «سید ناصر رضایی» ادامه دار شد

رضایی: آقای باقریان جهالت‌تان نباید باعث ایراد سخنانی ناپخته و متوهمانه شود

۱۸
۰
رضایی: آقای باقریان جهالت‌تان نباید باعث ایراد سخنانی ناپخته و متوهمانه شود
کبنا ؛بعد از صحبت‌های «مجید باقریان» مدیرکل سابق تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] در باره خودکشی دو دختر در دیشموک و توزیع اعتبارات تشکل‌ها و عدم کار فرهنگی در این مناطق «سید ناصر رضایی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی به صحبت‌های باقریان واکنش نشان داد[کلیک کنید] که باقریان، رضایی را بی‌جواب نگذاشت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به نقد گرفت[کلیک کنید] و سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مجدداً به حرف‌های باقریان پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
جناب آقای باقریان؛
با سلام و با آرزوی طاعات و عبادات حضرتعالی؛ همیشه روش اینجانب در عدم ورود به حاشیه‌ها و پذیریش نقدها و رفع کاستی‌ها بوده است. اما به دلایلی که از قبل گفته شد. و به ویژه به دلیل ناپختگی و نامناسب بودن و غیر مستند بودن فرمایشات حضرتعالی و به سبب آن که ارزش خاصی برای افکار عمومی قائل هستم و به سبب دفاع از مجموعه‌های که از آن اسم برده شد که بخشی از نظام هستند. خود را موطف دانستیم که به گفته‌های حضرتعالی پاسخ مناسبی ارائه کنم.
متأسفانه صحبت‌های حضرتعالی سرشار از حرف‌های بی مغز ناپخته و مبتنی بر فرار به جلو و تخریب دیگران برای فرار از مخمصه‌ای است که خود به وجود آورده‌ای، می‌باشد. به همین دلیل نکاتی را در مورد مسائلی که مربوط به حیطه کاری اینجانب می‌باشد. به عرض هم استانی‌های عزیز می‌رسانم.
1-در رابطه با قرار داد بیش از 400 میلیون تومانی حضرتعالی جالب است که شما به اینجانب گفته‌اید، شفاف سازی کنم، یا للعجب، جنابعالی پول راگرفته اید، من باید پاسخگو باشم. تا یک سال گذشته موسسه به اسم خود حضرتعالی قرار داد منعقد می‌کرد و پول می‌گرفت. و بعد از آن بوده است که موسسه را به اسم فرزندت تغییر نام داده‌ای اما همچنان شخص جنابعالی پیگیر مسائل مالی و اداری این موسسه هستی.
راستی اگر قرار داد به جنابعالی ارتباط ندارد، پس چرا بیش از 10 نفر از افراد به دنبال احقاق حق خود از طریق دستگاه‌های مربوطه هستند.
البیته این قرار داد، رقمی بیش از این می‌باشد اما به دلیل آنکه حرف نامربوطی نزده باشیم کمترین میزان ممکن را گفتم.
2- جنابعالی برای آنکه کار خود را توجیه کنی به تشکل‌های دیگری در استان اشاره کردی، در حالی که اغلب این تشکل‌ها سنخیتی با ادعای حضرتعالی ندارند. و غالب تشکل‌های استان زحمت کش و بی ادعا هستند. اما جنابعالی حاضر نبودی برای خدمت به مردم استان با مبالغ اندک تفاهم نامه‌ای با شورای هماهنگی مواد مخدر داشته باشی.
جناب آقای باقریان کل اعتبار این شورا در حوزه تشکل‌ها در 5 سال گذشته به اندازه نصف قرارداد حضرتعالی در این دو سه ساله نبوده است.
همان گونه که در مصاحبه قبل هم گفته شد، در رابطه با اعتبارات شورای مواد مخدر حتی برای یک ریال از این اعتبارات، بنده اختیار تصمیم گیری و جابه جایی ندارم. و محل هزینه کرد همه این اعتبارات در ستاد مرکزی در تهران مشخص می‌شود و به دستگاه مربوطه و یا تشکل مورد نظر پرداخت می‌گردد.
به همین دلیل نه سازمان بازرسی و نه سایر سازمان‌های محترم ناظر که نیازی به اجازه گرفتن از من و شما ندارند، اینجانب آمادگی دارم همه اسناد موجود را حتی در اختیار جنابعالی برای مشاهده و بررسی قرار دهم.
3- حضرتعالی در باره خودروهای مصادره‌ای و مزایده‌ای در شورا فرموده بودید که شفاف سازی شود. در این رابطه کمیسیونی وجود دارد تحت عنوان کمیسیون فروش که یکی از شریف‌ترین انسان‌های این استان به عنوان معاون دادستان محترم و بزرگواران دیگری از اداره کل محترم اطلاعات، نیروی محترم انتظامی و سازمان اقتصاد و دارایی در کمیسیون شرف حضور دارند و بنده هم خدمتگذار کوچکی و یک عضو از این کمیسیون در خدمت سایر دوستان هستم. و تصمیم گیری اولیه برای مزایده و ارسال آنها به ستاد مرکزی بر اساس فرایند قانونی مشخص توسط این کمیسیون انجام می‌گیرد. و بعد از تأیید ستاد مرکزی به فروش می‌رسند.
جناب آقای باقریان در این مدت حتی اقوام درجه 5 بنده و هیچ مدیر استانی از این نوع ماشین‌ها حتی در فرایند قانونی بهره مند نشدند. جهالت حضرتعالی به موضوع نباید باعث ایراد سخنانی ناپخته و متوهمانه شود.
4 جناب آقای باقریان
جناب آقای استاندار بسیار فرهیخته‌تر و عالمانه‌تر از آن است که با درگوشی صحبت کردن بنده و سایر مدیران تصمیم گیری کند. و همان جلسه‌ای که حضرتعالی می‌فرمایید. بنده با جناب آقای استاندار حداقل 6 نفر فاصله داشتم. چرا برای آنکه مفری برای خود پیدا کنید دست به مغالطه و سفسطه بازی می‌زنید.
5 -جناب آقای باقریان
چه در جلسات و چه در مصاحبه‌ها و مسائل مختلف سعی در دامن زدن به جنگ زرگری اصولگرا و اصلاح طلب دارید، تا بتوانی از آن ماهی مقصود صید کنی. چرا هنوز به این باور نرسیده‌اید که مردم ما شریف‌تر و محترم‌تر از این چارچوب‌های کذایی هستند.
6- در رابطه با بحث استخدام، جناب آقای باقریان؛ بسیار متاسفم که با تنگ آمدن قافیه حرف‌های نامربوطتان زیاد شده است. در حوزه معاونت مخدر بیش از 10 سال است که هیچ استخدامی حتی نیروی خدماتی انجام نگرفته است و احیاناً کسانی که در این حوزه به شما اطلاعاتی می‌دهند. شما را دست انداخته‌اند. بیشتر حواستان را جمع کنید. همین یک ادعای کذب شما برای قضاوت مردم استان کافی است.
7-بیان کرده‌اید که دست از عدالت خواهی بر نمی‌دارید. وقتی در دو سه سال گذشته دو برابر 80 تشکل مواد مخدر در 5 سال مدیریتی اینجانب اعتبار گرفته‌اید. به نظر می‌رسد که بیان عدالت خواهی توسط شما بیشتر به یک طنز تلخ می‌نماید.
8- در رابطه با عملکرد حقیر در فرمانداری کهگیلویه و انتخابات مربوط به آن باید مردم شریف و اساتیدی همچون؛ لاهوتی، منطقیان و وحیدی نظر دهند نه کوتوله‌های سیاسی که روزی برای 10 دقیقه بیشتر سخنرانی کردن التماس می‌کردند. البته مصادیق و مطالب دیگری هم وجود که صلاح نیست در این بازه زمانی بیان شوند.
9- یکی از مشکلات حضرتعالی این است که خود را بدون داشتن هیچ گونه توانمندی پایه‌ای با برخی از بزرگان ملی و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهید، مقایسه کنید. به نظر می‌رسد که این وضعیت جولانگاه حضرتعالی نباشد. مردم شریف استان ما دید و نگاهشان بسیار فراتر و باز تر از جنابعالی و امثال جنابعالی است. و آبادانی و پیشرفت هر نقطه‌ای از استان را خوشحال کننده می‌دانند. هر چند که همه مدیران ارشد و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای همه نقاط استان تلاش می‌کنند و دل می‌سوزانند.
10- و اما مورد آخر جناب آقای باقریان برادر عزیزم؛
جنابعالی انسان خوبی هستی، ان شاء الله آینده خوبی در انتظار توست، به شرط آنکه از خودت و حرف‌هایت بیشتر صیانت کنی. و نخواهی شرایط، احساسات و تخریب دیگران را پلکان لغزنده ارتقا خود نمایی.
برادر عزیزم، قرار نیست همیشه من و تو مدیر باشیم و خوب و بد بودن استاندار را مدیر بودن من و تو مشخص نماید.
برادر عزیزم در این شب‌های قدر که خداوند فرصت مناسبی در اختیار همه ماها قرار داده است، استفاده کنیم. و به خودسازی بپردازیم و طلب حلالیت نمی‌آییم از دیگران. برای شما و خودم عاقبت بخیری آرزو می‌کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم مگه اینجا محل درج اختلافات ادمهاست که از این میگیری و میزنی از اون میگیری و میزنی .یعنی چی این خبرهای الکی و بی محتوا رو
سید محمد یوسف
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک ادم بی طرف که مطالب را مطالعه کردم. به نظر می رسد که جناب رضایی با ادله و منطق بهتری سخن گفته اند..
مردم
Iran, Islamic Republic of
برخی صحبت های اقای رضایی درسته
ولی نباید اینقدر. را کرد
از نظر بنده به عنوان یک شهروند حقیقتا استاندار کارامد نیست و....
احساس میشود استان رها شده است. ...
توادلب
Iran, Islamic Republic of
باقریان با ثبات و با سواد سیاسی است.
Iran, Islamic Republic of
درود براستاد رضایی عزیز،مدیردلسوز انصافا یکی از بهترین مدیران در سطح کلان کشوری است.ارادتمندامیرحسین معروف به برزین
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا مگه شما دو نفر بیکارید مدیر محترم سایت لطفا خبرهای این دو نفر را نزنید خبر جدید بزنید ما هر چه سایت شما را باز میکنیم خبر جدید ببینیم همش دعوای این دو نفره
اهورا
Iran, Islamic Republic of
رضایی داغونش کردی ولش کن نی چکار داری
صادق
Iran, Islamic Republic of
اصلا از... خوشم نمیاد.خداییش نمیدونم چرا ولی خیلی آدم نچسبیه.احستس میکنم صداقت نداره
علی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای رضایی در این ده سالی که مسئولیت را برعهده داری چه اقداماتی صورت گرفته البته در خوب حرف زدن شما هیچ شکی نیست .
علی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای رضایی در این ده سالی که مسئولیت را برعهده داری چه اقداماتی صورت گرفته البته در خوب حرف زدن شما هیچ شکی نیست .
حامد
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر شفاف سازی کبنا
و صد درود و رحمت بر جناب آقای رضایی که حق مطلب را با صداقت و صراحت بیان داشتند.
با این شرح تاریخ مصرف برخی خاتمه یافت.
حیدری
Iran, Islamic Republic of
انصافا جوابیه آقای رضایی مستدل، مستند و منطقی هست.
واقعا در این استان باید ریشه رفتار کسانی که با سیاست بازی دنبال ..خشکانده شود.
و دست منفعت طلبان برای همه رو شود.
امیر
Iran, Islamic Republic of
جناب باقریان بگو 400 میلیون که انگاری حداقل هم هست کجا هزینه شده که 80 موسسه باندازه شما نبوده و آیا این .حداقل اسامی مدیران و سهامداران موسسه را بگو تا مردم بدانند
علی
Iran, Islamic Republic of
آقا این اعتبار چرا فقط به ایشان داده شد و بقیه چی
حسن
Iran, Islamic Republic of
مه بیل و گلند زی که 400 میلیون اهسی . یو هم نتیجه منفعت طلبیی
...
Iran, Islamic Republic of
آقای باقریان با این صحبت ها میخواد خودشو مطرح کنه ویلا هیچی بارش نیست
همکار
Iran, Islamic Republic of
احسنت به جناب آقای رضایی . خوب جوابشو دادین . این سیستم . نگاهشون که می کنی می فهمی کلا هیچی بارشون نیست و در یک کلام . مثال جیب خالی پز عالی هستن .
Iran, Islamic Republic of
من کاری به این دعوای این دو نفر ندارم ولی حداقل میدانم که رضایی در دولت احمدی نژاد در ارشاد و فر مانداری پست گرفته بود حالا آیا آنزمان اصلاح طلب بود یا اکنون که در دولت تدبیر و امید موقعیت دارد آیا اصلاح طلب و اعتدالی شده است ؟!والله اعلم کلا به نظر میاد هر دو نفر جزو اصلاح طلبان بدلی باشند !
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1