تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۰۹۲۹۵
یادداشت سیاسی

خیانتی که تاجگردون به گچساران و باشت می‌کند!

۱۰
۱
خیانتی که تاجگردون به گچساران و باشت می‌کند!
کبنا ؛این یادداشت را نه می‌توان بهانه‌گیری خواند و نه نق زدن.
کلیات طرح اصلاح انتخابات و بحث استانی شدن انتخابات در مجلس تصویب شد و انتظار تأیید شورای نگهبان را می‌کشد.
اگر مافیای شورای نگهبان که تاجگردون از وجود آن اطلاع دارد و در دوره‌ای خود او هم برای احراز صلاحیت از آن سود برده است، تلاش کند این طرح تصویب شود و یا حداقل در چند استان آزمایشی برگزار شود استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استانهای پایلوت برای این طرح انتخاب می‌شود.
تاجگردون به شدت پشت ماجرای تصویب نهایی طرح انتخابات استانی است و استان گردی‌ها و مواضع بودجه‌ای دیگر شهرستانها را در همین مسیر پی گرفته است.
مخاطب اخبار این طرح را تماماً سیاسیون در بر می‌گیرند چرا که اکثر مردم در کنار آن بی تفاوت می‌گذرند و استانی یا شهرستانی بودن انتخابات را امری می‌دانند که به حالشان فرقی نخواهد داشت.
اما این طرح زمانی باید بی اهمیت باشد و مطالبه مردم شهری مانند گچساران یا یک حوزه انتخابی مثل گچساران و باشت نباشد که بتوانند با اهرم جمعیت و اقوام تاثیرگذار همیشه شانس داشتن نماینده در مجلس را بین شهرستانهای دیگر استان داشته باشند!
حوزه انتخابیه گچساران و باشت به دلیل کمی جمعیت نسبت به دیگر دو حوزه انتخابیه در استان، قطعاً در آینده و بعد از این انتخابات که تاجگردون احساس می‌کند در آن شانس پیروزی را دارد، نامزدی بومی در مجلس نخواهد داشت!
بنابراین طرح فوق، خیانتی نابخشودنی خواهد بود که تاجگردون در حق مردمان و نخبگان علمی و سیاسی شهرستانهای باشت و گچساران از چپ گرفته تا راست و اصولگرا و اصلاح طلب روا می‌دارد چرا که می‌داند اگر طرح فوق تصویب شود خود طبق مصوبه مجلس آخرین بار ردای نمایندگی را در صورت پیروزی به تن خواهد کرد و البته آخرین نماینده گچسارانی و باشتی!!!!
تاکید می‌کنیم در صورت تأیید انتخابات استانی شاید دوره آتی آخرین گچسارانی یا باشتی بهارستان را می‌بیند و شاید هم همین دوره جاری....
(این یادداشت از جمله یادداشت‌هایی است که در گروهی در فضای مجازی به نام «سروهای آزاد» منتشر شده است و کبنا نیوز آن را رد یا تأیید نمی‌کند.)
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
خوشبختی تاجگردون اینه که نویسنده این طرح مخالفش هست.. اول برو طرح استانی شدن انتخابات را بخون بعد بنویس...من خودم مخالف استانی شدن انتخابات هستم ولی طبق انتخابات استانی حتما نفر اول شهر گچساران به مجلس میرود..حتی اگر نفر دوم یاسوج ازش بیشتر رای بیاره...این بنده خدا فکر میکنه میان رای کل استان را میشمارند بعد سه نفر اول قبول میشوند و از نظر این اقا ممکنه هر سه نفر از یاسوج باشه...
محمود
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای کسانی که اطلاعات کافی در مورد این مسئله ندارن و با این دستاویز میخوان به تاجگردون حمله کنن.دوست عزیز هر حوزه انتخابیه نمایندشو داره اینجوری نیست که چون گچساران جمعیتش کمه نماینده نداشته باشه.کمی تفکر ارزوست
باشتی
United States
چه میگی برای خودت .منظور اینه مردم استان رای به باوی نمیدن .اگر انتخابات استانی شد تاجگردون نفر اخره .اینقدر تملق نکن .میشناسمت
Iran, Islamic Republic of
دلیلی نداره هر مطلبی رو دیدی هر جابی تو سایتت بزنی ...
Iran, Islamic Republic of
منتشرش می کنی
Iran, Islamic Republic of
این طور نیست که شما تحلیل کردید .اگر انتخابات استانی شود اعتلاف بین جریان های سیاسی شکل میگیرد واز هرمنطقه یک نفر نامزد حزب میشود واحزاب خودشان تصمیم میگیرند که چه کسانی باشد ان کسی که جناهی وبراساس تفکرش رای میده هر شهری که باشد رای میده واکثریت هم حقشان است که انتخاب کنند.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
که ایشان به قشقایی ها کردند هیچ کسی تا به حال نکرده است. کدوم قشقایی را مسئولیت بهش داده یا به کدام مورد بهاء داده است. بیدارشوید قشقایی ها!!!
Iran, Islamic Republic of
تحلیلی بسیار خنده دار
بنده خدا اگ استانی بشه تاجگردون همیشه تو مجلسه
کجا بهتر از مجلس برا ایشون
کهگیلویه بزرگ کامل از ایشون حمایت میکنه
گچساران و باشت هم پشتشه
دیگه چی میخواد؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من اهل دشت روم هستم بویراحمدی هستم ولی با تمام وجود به وجود تاجگردون افتخار میکنم به . وزوز میکند وعلیه تاج زرین خطه جنوب یعنی تاجگردون وز و وزمیکنند نباید باندازه پر مگسی هم بها داد
حمید
Romania
سروهای آزاد دچار توهم شدن منافعشان از بین رفته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1