کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی

خیانتی که تاجگردون به گچساران و باشت می‌کند!

13 ارديبهشت 1398 ساعت 14:35

حوزه انتخابیه گچساران و باشت به دلیل کمی جمعیت نسبت به دیگر دو حوزه انتخابیه در استان، قطعاً در آینده و بعد از این انتخابات که تاجگردون احساس می‌کند در آن شانس پیروزی را دارد، نامزدی بومی در مجلس نخواهد داشت!


این یادداشت را نه می‌توان بهانه‌گیری خواند و نه نق زدن.
کلیات طرح اصلاح انتخابات و بحث استانی شدن انتخابات در مجلس تصویب شد و انتظار تأیید شورای نگهبان را می‌کشد.
اگر مافیای شورای نگهبان که تاجگردون از وجود آن اطلاع دارد و در دوره‌ای خود او هم برای احراز صلاحیت از آن سود برده است، تلاش کند این طرح تصویب شود و یا حداقل در چند استان آزمایشی برگزار شود استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استانهای پایلوت برای این طرح انتخاب می‌شود.
تاجگردون به شدت پشت ماجرای تصویب نهایی طرح انتخابات استانی است و استان گردی‌ها و مواضع بودجه‌ای دیگر شهرستانها را در همین مسیر پی گرفته است.
مخاطب اخبار این طرح را تماماً سیاسیون در بر می‌گیرند چرا که اکثر مردم در کنار آن بی تفاوت می‌گذرند و استانی یا شهرستانی بودن انتخابات را امری می‌دانند که به حالشان فرقی نخواهد داشت.
اما این طرح زمانی باید بی اهمیت باشد و مطالبه مردم شهری مانند گچساران یا یک حوزه انتخابی مثل گچساران و باشت نباشد که بتوانند با اهرم جمعیت و اقوام تاثیرگذار همیشه شانس داشتن نماینده در مجلس را بین شهرستانهای دیگر استان داشته باشند!
حوزه انتخابیه گچساران و باشت به دلیل کمی جمعیت نسبت به دیگر دو حوزه انتخابیه در استان، قطعاً در آینده و بعد از این انتخابات که تاجگردون احساس می‌کند در آن شانس پیروزی را دارد، نامزدی بومی در مجلس نخواهد داشت!
بنابراین طرح فوق، خیانتی نابخشودنی خواهد بود که تاجگردون در حق مردمان و نخبگان علمی و سیاسی شهرستانهای باشت و گچساران از چپ گرفته تا راست و اصولگرا و اصلاح طلب روا می‌دارد چرا که می‌داند اگر طرح فوق تصویب شود خود طبق مصوبه مجلس آخرین بار ردای نمایندگی را در صورت پیروزی به تن خواهد کرد و البته آخرین نماینده گچسارانی و باشتی!!!!
تاکید می‌کنیم در صورت تأیید انتخابات استانی شاید دوره آتی آخرین گچسارانی یا باشتی بهارستان را می‌بیند و شاید هم همین دوره جاری....
(این یادداشت از جمله یادداشت‌هایی است که در گروهی در فضای مجازی به نام «سروهای آزاد» منتشر شده است و کبنانیوز آن را رد یا تأیید نمی‌کند.)


کد مطلب: 409295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409295/خیانتی-تاجگردون-گچساران-باشت-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1