تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۰۶۷۵۸
مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب یاسوج افزایش یافت

۰
ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب یاسوج افزایش یافت
کبنا ؛مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد به حضور پرشور مردم در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این استقبال و خرید با توجه به مشکلات اقتصادی غیرقابل‌انتظار بود، ولی خوشبختانه حضور آن‌ها نشان‌دهنده بالندگی فکری و فرهنگی مردم استان است.
امین درخشان در جمع خبرنگاران به استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، تورم و نقدینگی مردم امسال استقبال بی‌نظیری از نمایشگاه کتاب استان دارند.
 وی بابیان اینکه وقتی مسئولان نمایشگاه در راهروی غرفه‌ها حضور پیدا می‌کنند شاهد حضور انبوه مردمی هستند، اظهار داشت: خوشبختانه خرید از غرفه‌ها مطلوب بوده و مردم استان نشان دادند که به مسئله کتاب توجه ویژه‌ای دارند.
 مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر اینکه مردم استان به توسعه و فرهنگ خود توجه ویژه دارند، اضافه کرد: حضور انبوه مردمی نشان از این دارد که آن‌ها با کتاب عجین و اهل مطالعه هستند.
 درخشان تصاویر حضور مردمی را نشانه علاقه آن‌ها به فرهنگ مطالعه و افزایش معلومات دانست و یادآور شد: این استقبال و خرید با توجه به مشکلات اقتصادی مردم غیرقابل‌انتظار بود، ولی خوشبختانه این حضور نشان‌دهنده بالندگی فکری و فرهنگی مردم استان است.
 مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم حتی قدرت خرید هم نداشته باشند ولی استقبال و حضور خوبی از خود نشان دادند و این نقطه مثبتی بود که در نمایشگاه امسال مشاهده شد.
 وی از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان تشکر کرد و گفت: اهالی رسانه علیرغم اینکه خود بخشی از نمایشگاه بودند، ولی روزانه اخبار بسیاری از روند برگزاری نمایشگاه و حضور مردم و مسئولان را در رسانه‌های خبری، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و نشریات خود منعکس کردند.
شایان‌ذکر است هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوم تا هشتم بهمن‌ماه جاری در دو نوبت صبح (ساعت ٩ تا ١٢ ظهر) و عصرها (ساعت ١٥ و ٣٠ تا ٢٠ شب) در محل مصلی امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه‌مندان است.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1