کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب یاسوج افزایش یافت

7 بهمن 1397 ساعت 15:22

هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوم تا هشتم بهمن‌ماه جاری در دو نوبت صبح (ساعت ٩ تا ١٢ ظهر) و عصرها (ساعت ١٥ و ٣٠ تا 21 شب) در محل مصلی امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه‌مندان است.


مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد به حضور پرشور مردم در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این استقبال و خرید با توجه به مشکلات اقتصادی غیرقابل‌انتظار بود، ولی خوشبختانه حضور آن‌ها نشان‌دهنده بالندگی فکری و فرهنگی مردم استان است.
امین درخشان در جمع خبرنگاران به استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، تورم و نقدینگی مردم امسال استقبال بی‌نظیری از نمایشگاه کتاب استان دارند.
 وی بابیان اینکه وقتی مسئولان نمایشگاه در راهروی غرفه‌ها حضور پیدا می‌کنند شاهد حضور انبوه مردمی هستند، اظهار داشت: خوشبختانه خرید از غرفه‌ها مطلوب بوده و مردم استان نشان دادند که به مسئله کتاب توجه ویژه‌ای دارند.
 مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر اینکه مردم استان به توسعه و فرهنگ خود توجه ویژه دارند، اضافه کرد: حضور انبوه مردمی نشان از این دارد که آن‌ها با کتاب عجین و اهل مطالعه هستند.
 درخشان تصاویر حضور مردمی را نشانه علاقه آن‌ها به فرهنگ مطالعه و افزایش معلومات دانست و یادآور شد: این استقبال و خرید با توجه به مشکلات اقتصادی مردم غیرقابل‌انتظار بود، ولی خوشبختانه این حضور نشان‌دهنده بالندگی فکری و فرهنگی مردم استان است.
 مدیر کمیته اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم حتی قدرت خرید هم نداشته باشند ولی استقبال و حضور خوبی از خود نشان دادند و این نقطه مثبتی بود که در نمایشگاه امسال مشاهده شد.
 وی از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان تشکر کرد و گفت: اهالی رسانه علیرغم اینکه خود بخشی از نمایشگاه بودند، ولی روزانه اخبار بسیاری از روند برگزاری نمایشگاه و حضور مردم و مسئولان را در رسانه‌های خبری، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و نشریات خود منعکس کردند.
شایان‌ذکر است هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوم تا هشتم بهمن‌ماه جاری در دو نوبت صبح (ساعت ٩ تا ١٢ ظهر) و عصرها (ساعت ١٥ و ٣٠ تا ٢٠ شب) در محل مصلی امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه‌مندان است.


کد مطلب: 406758

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406758/ساعت-بازدید-نمایشگاه-کتاب-یاسوج-افزایش-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1