تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۰۵۹۹۳
رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

همایش منطقه‌ای نقش «مساجد» در پیروزی انقلاب اسلامی در گچساران برگزار می‌شود

۰
همایش منطقه‌ای نقش «مساجد» در پیروزی انقلاب اسلامی در گچساران برگزار می‌شود
کبنا ؛جلسه برنامه‌ریزی اجرای همایش و نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون فرماندار و مسئولان مربوطه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گچساران تشکیل شد.
در این جلسه بنا شد در محل مصلی شهرستان گچساران غرفه‌هایی برای نمایش دستاوردهای ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی تعبیه شود و هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.
همچنین پیرامون همایش منطقه‌ای «نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی» هماهنگی‌های لازم صورت گرفت. این همایش از طرف ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی در روز 17 بهمن برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد گچساران در این باره گفت: همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با 16 عنوان در دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.
 در این نشست حسین اسماعیلی با بیان اینکه دانشگاه‌های آزاد اسلامی مجموعه‌ای است که به دستور امام  راحل پس از پیروزی انقلاب به عنوان یک مجموعه خصوصی و غیردولتی در ایران تاسیس شد، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه برگزار می‌شود.
 وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را تا پایان ماه جاری به دانشگاه ارسال کنند، گفت: زمان اعلام نتایج 10 بهمن ماه خواهد بود.
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این همایش در روز 17 بهمن ماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: همایش منطقه‌ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی با 16 عنوان  برگزار خواهد شد.
 اسماعیلی ابراز کرد: نقش روحانیت در اعتلای مساجد، نقش مساجد در ایجاد اتحاد و همدلی، نقش مساجد در استحکام خانواده، نقش مساجد در بسیج و سازماندهی مردمی،نقش مساجد در بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی، نقش مساجد در احیاء امر به معروف و نهی از منکر،نقش مساجد در ترویج و تبیین هنرهای تجسمی و نقش مساجد در اتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خواهد بود.
 وی به دیگر عناوین اشاره کرد و گفت: از دیگر محورهای همایش منطقه‌ای از جمله نقش مساجد در تبیین و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی، نقش جلسات مذهبی خانگی در پرورش نیروهای انقلابی، نقش مساجد در جذب، پرورش و استعدادیابی کودکان، نوجوانان و جوانان،عوامل چالش‌زا در مساجد و تاثیر آن برکاهش استقبال مردمی،نقش مساجد در تبیین و تقویت سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ابراز کرد: نقش مساجد در اتقاء ارزشهای اخلاقی، سلامت روانیجامعه و ایجاد آرامش روحی، نقش حمایت‌های مالی و معنوی اصناف و بازاریان از مساجد و تکایای مذهبی و نقش رسانه‌ها از جمله محورهای برگزاری همایش منطقه‌ای است.
 این مسوول تصریح کرد: برای برگزاری همایش  مبلغ 288 میلیون ریال اعتبار نیاز است که از این میزان 50 درصد آن از اعتبارات داخلی دانشگاه و مابقی با مشارکت ادارات و نهادها برگزار می‌شود.
اسماعیلی با بیان اینکه مکان افتتاح این همایش در سالن همایش دانشگاه پرستاری دانشگاه آزاد پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: اختتامیه این همایش در مسجد الغدیر دانشگاه آزاد گچساران برگزار می‌شود.
 علاقه‌مندان به موضوع تا روز 30 دی‌ماه فرصت دارند مقالات خود را در محورهای همایش به آدرس پست الکترونیکی engelabmasjed.iaug@gmail.com ارسال کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1