تاریخ انتشار
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۵۸۷۰
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عذر مسؤولان برای عدم حضور در یوم‌الله 9 دی پذیرفتنی نیست

۸
۱
کبنا ؛دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا مسؤولان می‌توانند به دلیل نگاه سیاسی در مراسم این روز شرکت نکنند گفت: عذر مدیران برای عدم حضور در راهپیمایی 9 دی پذیرفتنی نیست.
سید علی‌محمد دانشی با گرامی‌داشت فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت حداکثری در یوم‌الله 9 دی به مانند همه سال‌های گذشته حضور خواهند داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حماسی‌تر از همه سال‌ها برای تو دهنی زدن به اقدامات دیوانه‌وار ترامپ و برای نشان دادن بصیرت و ولایتمداری خود در این مراسم حضور خواهند داشت افزود: مردم استان تاکنون در هیچ صحنه‌ای برای انقلاب و اسلام و کشور خود کم نگذاشته‌‌اند و از بصیرتمندترین مردم ایران به شمار می‌روند که شما در راهپیمایی فردا آن را مشاهده خواهید کرد.
این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شمه‌ای از آن چه که در فتنه 88 بر کشور گذشت خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها درست در زمانی که در حال عقب‌نشینی از بسیاری مواضع خود علیه ایران بودند فتنه‌ای امریکایی، صهیونیستی و انگلیسی با همکاری فریب خوردگان داخلی به کمک آن‌ها آمد و از موضع دیگری با ما سخن گفتند.
دانشی؛ مرعوبین داخلی را عده‌ای فریب خورده دانست و گفت: این عده از مبانی دینی هیچ بهره‌ای نبرده‌‌اند و در هر میدان و عرصه‌ای به جای حضور در کنار مردم در کنار اربابان خارجی خود هستند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط امسال را متفاوت از گذشته در آستانه چهل سالگی انقلاب دانست و گفت: همه از هر قشری و به خصوص احزاب سیاسی درون نظام باید در این روز همپای مردم حضور داشته باشیم.
وی مسؤولیت‌ها را به مانند امانتی در دست مسؤولان دانست و گفت: جوانان زیادی شهید شدند تا مدیران ما بر صندلی‌های مدیریتی تکیه بزنند و باید امانت‌دار خون شهدا باشیم.
دانشی با توصیه به مدیران که باید همراه مردم در یوم‌الله 9 دی حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای رفتار شود که احساس کنیم مسؤولان از مردم جدا هستند چرا که مسؤولان هم مشروعیت خود را از همین مردم می‌گیرند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسؤولان می‌توانند به دلیل نگاه سیاسی و گفتمانی که دارند در مراسم این روز شرکت نکنند؛ خاطرنشان کرد: عذر مدیران برای عدم حضور در راهپیمایی 9 دی پذیرفتنی نیست.(منبع: فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی همکار
Iran, Islamic Republic of
یه سری به بازار بزن و ببین مردم در چه فقر و فلاکتی بسر می برند بعد بیا و از فتنه و بصیرت و شجاعت حرف بزن.
البته که نیاز نداری باید هم بصیر باشی.
fatah
Iran, Islamic Republic of
برای شما موتلفه ای ها بیش نیست . هم توی ایران وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
.واز حق مسلم مردم یعنی اعتراض وراهپیمایی جلوگیری کردند بازهم خودشان را طلبکارمیذانند
Iran, Islamic Republic of
شما که دستور میدی
بیکار
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا
فقر و بیکاری داره بیداد میکنه اونوقت شعار میدی
Iran, Islamic Republic of
تخم ریاکاری دربین مردم نکارید.نماز که واجبات الهی است خداوند برای آن اجبار قرار نداده که شما روزی را که خود همین مردم بودند که خلق کردند مجبور به شرکت میکنید .اگر دم ازبصیرت میزنید چرا در گفتار وکردار. تجدیدنظر ندارید
8382
Iran, Islamic Republic of
کی نظرازشما خواست جناب دانشی شماکه هیچ مسعولیتی نداریدچرااظهارنظرمیکنیدبرادرمن
تاتا
Iran, Islamic Republic of
لطفا دوران ریاست وللللللششششش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1