کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عذر مسؤولان برای عدم حضور در یوم‌الله 9 دی پذیرفتنی نیست

8 دی 1397 ساعت 23:29

دانشی با توصیه به مدیران که باید همراه مردم در یوم‌الله 9 دی حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای رفتار شود که احساس کنیم مسؤولان از مردم جدا هستند چرا که مسؤولان هم مشروعیت خود را از همین مردم می‌گیرند.


دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا مسؤولان می‌توانند به دلیل نگاه سیاسی در مراسم این روز شرکت نکنند گفت: عذر مدیران برای عدم حضور در راهپیمایی 9 دی پذیرفتنی نیست.
سید علی‌محمد دانشی با گرامی‌داشت فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت حداکثری در یوم‌الله 9 دی به مانند همه سال‌های گذشته حضور خواهند داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حماسی‌تر از همه سال‌ها برای تو دهنی زدن به اقدامات دیوانه‌وار ترامپ و برای نشان دادن بصیرت و ولایتمداری خود در این مراسم حضور خواهند داشت افزود: مردم استان تاکنون در هیچ صحنه‌ای برای انقلاب و اسلام و کشور خود کم نگذاشته‌‌اند و از بصیرتمندترین مردم ایران به شمار می‌روند که شما در راهپیمایی فردا آن را مشاهده خواهید کرد.
این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شمه‌ای از آن چه که در فتنه 88 بر کشور گذشت خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها درست در زمانی که در حال عقب‌نشینی از بسیاری مواضع خود علیه ایران بودند فتنه‌ای امریکایی، صهیونیستی و انگلیسی با همکاری فریب خوردگان داخلی به کمک آن‌ها آمد و از موضع دیگری با ما سخن گفتند.
دانشی؛ مرعوبین داخلی را عده‌ای فریب خورده دانست و گفت: این عده از مبانی دینی هیچ بهره‌ای نبرده‌‌اند و در هر میدان و عرصه‌ای به جای حضور در کنار مردم در کنار اربابان خارجی خود هستند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط امسال را متفاوت از گذشته در آستانه چهل سالگی انقلاب دانست و گفت: همه از هر قشری و به خصوص احزاب سیاسی درون نظام باید در این روز همپای مردم حضور داشته باشیم.
وی مسؤولیت‌ها را به مانند امانتی در دست مسؤولان دانست و گفت: جوانان زیادی شهید شدند تا مدیران ما بر صندلی‌های مدیریتی تکیه بزنند و باید امانت‌دار خون شهدا باشیم.
دانشی با توصیه به مدیران که باید همراه مردم در یوم‌الله 9 دی حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: نباید به گونه‌ای رفتار شود که احساس کنیم مسؤولان از مردم جدا هستند چرا که مسؤولان هم مشروعیت خود را از همین مردم می‌گیرند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسؤولان می‌توانند به دلیل نگاه سیاسی و گفتمانی که دارند در مراسم این روز شرکت نکنند؛ خاطرنشان کرد: عذر مدیران برای عدم حضور در راهپیمایی 9 دی پذیرفتنی نیست.(منبع: فارس)


کد مطلب: 405870

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405870/عذر-مسؤولان-عدم-حضور-یوم-الله-9-دی-پذیرفتنی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1