تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۴۹۲۵
مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد در همایش بسیج و بقاع متبرکه مطرح کرد

متاسفانه در بین دولتمردان چندان روحیه بسیجی حاکم نیست

۰
کبنا ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها گفت: حاکم شدن روحیه بسیحی راه برون رفت از مشکلات است.
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در همایش بسیج و بقاع متبرکه که در حرم امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد، گفت: امامزادگان برای ترویج دین در زمان خودشان بسیجی‌وار در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بسیج را شجره طیبه دانست و عنوان کرد: هفته بسیج در سطح استان برنامه‌های متنوعی برگزار شد و پایگا‌ه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های خوب و ارزشمندی داشت.
وی ادامه داد: بسیجیان ما در زمان اعزام به جنگ‌ در اماکن مذهبی حضور پیدا می‌کردند و با دعا و‌ توسل به این بزرگواران و با روحیه‌ای مضاعف عازم جنگ می‌شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمان جنگ تمام کشورها حتی با دادن یک چوب کبریت از صدام و رژیم بعث حمایت کردند اما بسیجیان ما در برابر این تهاجم ناجوانمردانه ایستادند.
وی عنوان کرد: در روزهای تشکیل بسیج و پیروزی انقلاب بسیج رسالت حفاظت از انقلاب و در دوران جنگ ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز را داشت اما امروز وظیفه و رسالت بسیج حضور در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و سایر حوزه‌ها است و اگر در این شرایط روحیه بسیجی حاکم شود به طور یقین تمام موانع از سر راه برداشته می‌شود.
این مسوول عنوان کرد: متاسفانه در دولتمردان ما آنطور که باید و شاید روحیه بسیجی حاکم نیست، زمانی از این وضعیت و مشکلات رهایی پیدا می‌کنیم که تفکر بسیجی داشته باشیم.
جنتی‌پور با بیان اینکه وقتی می‌گویم بسیج عده‌ای فکر می‌کنند بسیج جنگ و تفنگ است‌، افزود: در سال‌های اخیر بسیج ما پویاتر شده و در همه عرصه‌های پیشرفت و ترقی کشور بسیج حضور دارد.
وی عنوان کرد: بسیج تنها در ایران نیست امروزه بسیج و روحیه بسیجی در عراق، لبنان، افغانستان، سوریه و یمن در مقابل دشمنان ایستاده است.
در ادامه نصیرزاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس به خصوصیات یک بسیجی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم در لشکر مخلص حضرت امام اسم ما هم به عنوان بسیجی ثبت شود باید معرفت، معنویت، بصیرت و ولایت‌مداری را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: اگر این چهار ویژگی بسیجی را داشته باشیم دیگر نیازی به غرب و امریکا و برجام و این موارد نیست، مشکلاتمان را خودمان می‌توانیم با کار و عمل از بین ببریم و  دشمنان را از رسیدن به مقاصدی که دارند مایوس کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1