تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۹۰
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری مطرح کرد

برگزاری 17 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی / اعزام 8500 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور / استاندارد و ایمنی اتوبوس‌ها به شدت مهم است

۰
برگزاری 17 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی / اعزام 8500 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور / استاندارد و ایمنی اتوبوس‌ها به شدت مهم است
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب اسلامی هدف بسیج دانش آموزی است.
حمید خرم دل صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و با بیان اینکه 13 آبان ماه پایانی بر امپراطوری امریکا بود، اظهار کرد: 40 سال است که ما در تحریم هستیم، اما با این وجود پیروزی‌ها متعلق به ملت ایران است و الان امریکا، امریکای 40 سال پیش نیست و هر روز در عرصه بین الملل منفورتر می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: یک چهارم شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان و فرهنگیان بود که این نشان می‌دهد که این قشر چه نقش مهمی در جامعه دارند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 17 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
وی یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را طرح شهید بهنام محمدی دانست و افزود: این طرح پلی بین خانه، مدرسه و مسجد است و 53 مدرسه را تحت پوشش این طرح قرار می‌دهیم و اعتبارات خوبی را سپاه برای این طرح گذاشته است. در این طرح وظیفه تربیت و تمدن سازی اسلامی دانش آموزان مدنظر می‌باشد.
 خرمدل با بیان اینکه 8500 دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، بیان کرد: تاکنون 1500 دانش آموز در قالب 18 کاروان به این اردوها اعزام شده‌اند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر در حوزه راهیان نور است، گفت: استاندارد و ایمنی اتوبوس‌ها در این اردوها به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی افزود: در اردوهای راهیان نور به همراه هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی حضور دارند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث توانمندسازی فرمانده هان پایگاه‌ها، 250 نفر از فرمانده پایگاه دانش آموزی آموزش دیدند.
خرمدل افزود: در بسیج دانش آموزی، دانش آموزان به لحاظ علمی، اخلاقی و رفتاری مورد آموزش قرار می‌گیرند و در واقع هدف بسیج دانش آموزی، تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب اسلامی است که الحمدالله ظرفیت‌های خوبی در سطح استان وجود دارد و به امید روزی که دانش آموزان ما قله‌های پیشرفت و سعادت را فتح کنند.
وی ذر بخش پایانی صحبت‌های خود از مردم، دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشگاهیان و اقشار مختلف خواست تا در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1