کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری مطرح کرد

برگزاری 17 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی / اعزام 8500 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور / استاندارد و ایمنی اتوبوس‌ها به شدت مهم است

6 آبان 1397 ساعت 10:40

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر در حوزه راهیان نور است، گفت: استاندارد و ایمنی اتوبوس‌ها در این اردوها به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرند.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب اسلامی هدف بسیج دانش آموزی است.
حمید خرم دل صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و با بیان اینکه 13 آبان ماه پایانی بر امپراطوری امریکا بود، اظهار کرد: 40 سال است که ما در تحریم هستیم، اما با این وجود پیروزی‌ها متعلق به ملت ایران است و الان امریکا، امریکای 40 سال پیش نیست و هر روز در عرصه بین الملل منفورتر می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: یک چهارم شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان و فرهنگیان بود که این نشان می‌دهد که این قشر چه نقش مهمی در جامعه دارند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 17 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
وی یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را طرح شهید بهنام محمدی دانست و افزود: این طرح پلی بین خانه، مدرسه و مسجد است و 53 مدرسه را تحت پوشش این طرح قرار می‌دهیم و اعتبارات خوبی را سپاه برای این طرح گذاشته است. در این طرح وظیفه تربیت و تمدن سازی اسلامی دانش آموزان مدنظر می‌باشد.
 خرمدل با بیان اینکه 8500 دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، بیان کرد: تاکنون 1500 دانش آموز در قالب 18 کاروان به این اردوها اعزام شده‌اند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر در حوزه راهیان نور است، گفت: استاندارد و ایمنی اتوبوس‌ها در این اردوها به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرند.
وی افزود: در اردوهای راهیان نور به همراه هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی حضور دارند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث توانمندسازی فرمانده هان پایگاه‌ها، 250 نفر از فرمانده پایگاه دانش آموزی آموزش دیدند.
خرمدل افزود: در بسیج دانش آموزی، دانش آموزان به لحاظ علمی، اخلاقی و رفتاری مورد آموزش قرار می‌گیرند و در واقع هدف بسیج دانش آموزی، تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب اسلامی است که الحمدالله ظرفیت‌های خوبی در سطح استان وجود دارد و به امید روزی که دانش آموزان ما قله‌های پیشرفت و سعادت را فتح کنند.
وی ذر بخش پایانی صحبت‌های خود از مردم، دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشگاهیان و اقشار مختلف خواست تا در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا کنند.


کد مطلب: 404090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404090/برگزاری-17-عنوان-برنامه-هفته-بسیج-دانش-آموزی-اعزام-8500-دانش-آموز-اردوهای-راهیان-نور-استاندارد-ایمنی-اتوبوس-ها-شدت-مهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1