تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۰۳۹۸۰
دانشجویان حقوق دانشگاه‌های یاسوج با صدور بیانیه‌ای مطرح کردند

دست‌ مریزاد دانشجویان به قاضی‌القضات / بین جعل بزرگ میلیاردی و تشویش اذهان رابطه‌ای معناداری است / قضات از جایگاه خود دفاع نمایند

متن ارسالی
۱۹
۱
دست‌ مریزاد دانشجویان به قاضی‌القضات / بین جعل بزرگ میلیاردی و تشویش اذهان رابطه‌ای معناداری است / قضات از جایگاه خود دفاع نمایند
کبنا ؛دانشجویان بسیجی رشته حقوق دانشگاه‌های یاسوج با صدور بیانیه‌ای از رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت قاطعانه‌ای کردند و خواستار برخورد جدی با مافیای ثروت و قدرت شدند.
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ اخیراً در برخی رسانه‌های معلوم الحال استان، مطالبی در تخریب رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد انتشار یافته که مطرح کننده این مطالب خود نیز شخصی است که به چنگال عدالت عدلیه استان دچار شده، و شاید هرگز چنین روزی را پیش بینی نمی‌کرد. اما در خصوص انتشار مطالبی که از سوی وی در برخی از رسانه‌های استان مطرح شده و شنیدن چند نکته خالی از لطف نباشد.
فساد مثل اژدهای هفت سر افسانه‌هاست ... از بین بردنش آسان نیست، کسانیکه متنفع از فساد هستند، برخورد با این‌ها کار بسیار سختی است، ولی حتماً باید انجام بگیرد.
(مقام معظم رهبری)
۱- این نوع تاختن به مدیر دستگاه قضایی به خودی خود، حکایت از جدی بودن عزم و اراده مدیر در برخورد با تخلفات را تداعی می‌کند.
 ۲- اگر رسانه مذکور و شخص معلوم، حریت داشت و چیزهایی می‌دانست چرا تا قبل از این از دستگاه قضایی مطلبی را نگفتند و منتشر نکردند.
۳- این نوع عقده گشایی ناشی از عدم توان نفوذ مافیای ثروت و قدرت در دستگاه قضایی استان و کوتاهی دست اختاپوس خانوادگی از سر سرمایه‌های استان به بهانه سرمایه گذاری است.
۴- زندگی شخصی و اداری ‌رئیس‌کل را عموم مردم می‌توانند ببینند و از همسایگان ایشان هم سراغ بگیرند و به عموم اعلام کنند، اما بین حکم حبس یک جعل بزرگ میلیاردی، و این گونه تشویش اذهان رابطه‌ای معناداری است که به منظور انحراف اذهان از برملاء شدن یک فساد سیستمی انجام شده و می‌شود.
چرا که چنین عقده گشایی و ترور شخصیت دقیقاً پس از ناامیدی از نفوذ در تغییر حکم انجام می‌گیرد که البته در افکار عمومی مردم، چنین حکمی در مقابل چنین رانت‌ها و سوء استفاده‌های کلان میلیاردی بسیار ناچیز می‌نماید، که خود گویای پاره‌ای از تاثیر پذیری هاست، اما در عین حال جای تشکر از اقدام انقلابی دستگاه قضایی استان باقی است.
۵- استقلال قضات را زیر سئوال بردن با وجود به خدمت گرفتن قوی‌ترین وکلا، خود حدیث جدید از سر عصبانیت از دستگاه عدلیه و شیپور از سرگشاده دمیدن است، که البته قضات اشاره شده در مطالب منتشره باید از جایگاه خود دفاع نمایند و اجازه ندهند، جایگاه و اعتماد عمومی به قضات زحمت کش و خدوم با این تشویش‌ها دچار خدشه شود.
۶- ضمن خدا قوت و دست مریزاد به قضات شجاع که بارها تهدید و تطمیع هم شدند و خاصه ریاست دستگاه قضایی استان، از آن‌ها می‌خواهیم قبل از اعلام حکم، فاعلین جرائم بانکی، عاملان و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌هایی که زمینه چنین رانت و فساد میلیاردی در استان را فراهم نمودند و چشم پوشی کردند، برخورد جدی‌تر و قاطع‌تری انجام شود.
چگونه است که مردم عادی برای تاخیر فقط چند ساعت در پرداخت تسهیلات مشمول جریمه می‌شوند ولی شخص دیگری صدها میلیاردتومان معوق بانکی دارد و کسی را به کاری نیست. اطلاع دقیق نداریم، اما یحتمل کل بدهکاران بانکی ریز و درشت در زندان‌های استان به کسری از چنین معوقاتی نمی‌رسد و این با کدام آیین حقوقی و نظام اجتماعی سازگاری دارد؟
۷- سرمایه گذاری در کشور و استان ما هرگز حماقت نیست و نبوده و نخواهد بود، اما سرمایه داشتن نباید ابزاری برای فرار مالیاتی، تملک اراضی ملی، فخر فروشی و تصاحب زمین‌های نسق دار مردم و نفوذ در مزایده‌ها شود. تاکنون چنین سرمایه گذاری‌هایی باعث اشتغال چند نفر و با چه کیفیتی شده‌اند؟
۸- انتقام و عقده گشایی کم‌ترین هزینه‌ای است که دستگاه قضایی استان در قبال مقاومت در برابر مافیای زر و زور و تزویر باید بپردازد. و قطعاً مدیران قضایی شجاع باید علاوه بیش از این محافظت شوند، امیدواریم دستگاه قضایی با این جوسازی‌ها خدای ناکرد از موضوع خود کوتاه نیاید، و اکنون که بارقه‌های امید از شجاعت و دقت نظر دستگاه قضایی استان در دل مردم جوانه دمیده است، مدیرکل محترم و قضات این دستگاه به پشتوانه حمایت مردم، باید عزمی راسخ‌تر و جدی‌تر جلو تمام دنیای گردنگشان اقتصادی استان بیاستند.
ما به نوبه خود از اقدام پر از امید قاضی القضات استان و قضات شجاع استان حمایت کرده و مطمئن باشند که دعای خیر آحاد مردم محروم و بی دفاع بدرقه اقدامات خداپسندانه شما خواهند بود و رجاء واثق داریم که این آغاز راهی برای دیگر فسادهای سیستمی از جمله چشمه نباتی یاسوج، زمین خواری‌ها و ... در این استان باشد.
-----------------------------------------------------------------
تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های یاسوج
اسامی محفوظ
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
/
United States
شما یا خود جناب. چون این طرز بیان و انشا جز این دو نفر نمیتونه متعلق به کس دیگه ای باشه مگر اینکه از طرف ایشون لطف بسیار بزرگی در حقش شده باشه که با شناخت دیرینه ای که مردم این شهر از این . دارن همچین چیزی تقریبا غیرممکنه.
Iran, Islamic Republic of
درود بر قاضی القضات استان
این بار خیلی خیلی اعتقادم بیشتر شد به دستگاه قضا
علی
Iran, Islamic Republic of
اسامی را هم اعلام فرمایید این بیانه توسط دانشجویان نبوده
علی
Iran, Islamic Republic of
اسامی را هم اعلام فرمایید این بیانه توسط دانشجویان نبوده
Iran, Islamic Republic of
با این ادبیات سرمایه گذاری در این استان نمی ماند.
Iran, Islamic Republic of
شما اگه تونستید دو نفر نون بدید.
فعال فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باسلام کارزیبایی است ولی مطالب رورساتر ودرحدفهم مخاطب مینوشتین بهتربودهر چند ما هم بعنوان خانواده انقلابی وشهید استان دست مدیر دادگستری رو میبوسیم ا
Iran, Islamic Republic of
سپاس جناب مزارعی
سپاس دانشجویان عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار روحم شاد شد از این. اقتصادی در استان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به دانشجویان عزیز که حق مطلب را در مورد دستگاه محترم قضا
ادا نمودند./
دلسوز ملت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت بر آنانی که در ایجاد عدالت گامهای موثر برداشته اند و خواهند برداشت.
اما به این موضوع نیز باید توجه داشت که اگر صحبتهای . هم درست باشد آن وقت باید از وضعیت پیش آ. و دیگر امیدها را به جای دیگر پیش برد .پس هنوز مشخص نشده است که چه.
Iran, Islamic Republic of
احسنت به نویسنده که این چنین شفاف حرفها و رنج های بی ثمری که سالهاست دردی شده بر دل خیلی از مردم این شهر را عنوان کرد. زیباتر تشبیهی است که میتواند توصیف کند
حاج آقا مزارعیدانشجویان و هر مسئولی که در مقابل مفسد اقتصادی در حمایت از مردم به بپا خیزد بداند,که دستانشان التیام بخش دمل چرکین بزرگین است که داغی بر دل بسیاری از کارگران و خانواده هایشان .
دعای خیر مردم پشت و پناهتان و ایزد نگهدارتان جناب اقای مزارعی
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر مزارعی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد به قاضی القضات مصمم باشید مردم پشت شما هستند
United States
با چنین وضعیتی معلوم نیست. حرف بزنن تا مردم به یقین برسن و به صحت موضوع پی ببرن
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مزارعی، امیدوارم برخورد قاطع با بدهکار بانکی داشته باشند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد به همه عدالتخواهان واقعی
.دیر زمانی است که بسان. سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این استان بخصوص در شهرستان بوراحمد ریشه دوانده اند و با توجه به.ورده ای که به دست آورده اند تمامی ارکان قدرت را به دست گرفته اند
تا کنون کدام اشتغال پایدار ایجاد شده است که مردم ندیده اند؟ هرکس هم مشغول به کار شده است اینقدر حقو ق ومزایا دریافت نکرده که مجبور به خانه نشینی گردیده.
مسولین این استان باید در پیشگاه خدا جوابگو باشند بخاطر واگذاری اراضی ملی و بیت المال .
چرا افراد بی بضاعت و توانمند این استان نتوانند از اراضی ملی و دولتی یا وامهای میلیونی نه چند ده میلییاردی استفاده کنند و صرف عقب افتادن یک قسط توسط مدیران بانکی دادگاهی شده یا حقوق ضامن انها توقیف گردد.
کی و کجا. بخاطر پرداخت نکردن مالیات دولت، حقوق کارگران و قشط های چند صد میلیارد. قرار گرفته اند کما اینکه هر روز پول بیشتری از بیت المال.گردیده است.
امیدوارم متن بصورت کامل منتشر گردد.
United States
خدایا شکر,خدایا هزاران بار شکر که دعاهای همه ما رو مستجاب کردی. الهی به حق بزرگی و عدالتت خودت تاوان حقی که از ما پایمال کرده رو بگیر.
حاج آقا مزراعی شما دستای خدا رو زمین هستید,علی یارتان خدا پشت و پناهتان.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1