تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۲۶۰۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

سفر رئیس بنیاد مستضعفان به یاسوج/ 22 هزار میلیارد در کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود /۲ هزار پروژه عمرانی در دست اجرا داریم

۰
سفر رئیس بنیاد مستضعفان به یاسوج/  22 هزار میلیارد در کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود /۲ هزار پروژه عمرانی در دست اجرا داریم
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: : ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، آب، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عزیر فیلی گفت: ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، آب، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه‌ها در این استان هزینه می ‌شود.
وی با تبریک دهه امامت و ولایت، اعیاد قربان و غدیرخم و هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: بیشترین میزان اعتبارها در فصل‌های حمل و نقل جاده‌ای، تأمین آب و بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.
فیلی بیان کرد: جاده پاتاوه -دهدشت، چهارخطه های بهبهان -گچساران، یاسوج -شیراز، یاسوج - سمیرم، تأمین آب چهار شهر حوزه کهگیلویه از سد کوثر و تکمیل تأمین آب آشامیدنی شهرهای دوگنبدان و لیکک از مهمترین زیرساخت‌های در دست اجرای کهگیلویه و بویراحمد است.
**هم اکنون حدود ۲ هزار طرح عمرانی در این استان در دست اجراست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه، هم اکنون حدود ۲ هزار پروژه عمرانی با درصدهای متفاوت پیشرفت فیزیکی در دست اجرا داریم، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های عمرانی به ارزش هفت هزار میلیارد ریال در تا پایان سال ۱۳۹۷ در استان بهره‌برداری خواهد شد.
وی اظهار داشت: بیمارستان‌های ۲۸۶ تختی یاسوج، ۱۶۰ تختی گچساران و ۳۲ تختی باشت از مهمترین پروژه‌هایی است که تا پایان سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.
معاون امور عمرانی استانداری با اشاره وجود ۲ منطقه بسیار محروم زیلایی و لنده در این استان گفت: توسعه جدی این مناطق با حمایت بنیاد مستضعفان و دفتر ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد.
فیلی ابراز داشت: مقدمات اولیه توسعه منطقه لنده به عنوان دومین پایلوت کشوری رفع محرومیت با مشارکت بنیاد مستضعفان انجام شده است.
وی افزود: رئیس بنیاد مستضعفان چهارشنبه هفته جاری به استان سفر می کند و برای شتاب بخشی به این طرح مهم از منطقه لنده بازدید خواهد کرد.
فیلی تصریح کرد: برای توسعه منطقه زیلایی نیز هفت هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه امضا شده است.
معاون عمرانی استانداری عنوان کرد: براساس این تفاهم نامه تحولی چشمگیر در زیرساخت‌های رفاهی و اقتصادی این مناطق ایجاد خواهد شد.
فیلی یادآور شد: ۲۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف این استان فقط به بهره‌برداری می ‌رسد.
معاون امور عمرانی استانداری اظهار داشت: این تعداد شامل ۱۸۱ طرح عمرانی و ۹۳ طرح اقتصادی است.
وی افزود: ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت کلنگ زنی می ‌شود که شامل ۲۴ طرح عمرانی و ۱۷ طرح اقتصادی است.
فیلی، میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی را افزون بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
فیلی بیان کرد: میزان اشتغالزایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی استان در هفته دولت امسال یک هزار و ۴۳۶ نفر است.
به گفته وی، یک هزار نفر از این تعداد مربوط به طرح‌های عمرانی و مابقی نیز مربوط به طرح‌های اقتصادی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1