تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۰۲۳۳۲
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

بخشداران هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد را رصد کنند/ در اعمال نظارت‌ها با هیچ فردی تعارف نداریم

۰
بخشداران هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد را رصد کنند/ در اعمال نظارت‌ها با هیچ فردی تعارف نداریم
کبنا ؛مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد رصد فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و گفت: هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستاها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.
به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد سیدعلی پرواز در این نشست که با حضور بخشداران، معاون فرماندار شهرستان چرام و کارشناسان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخشداران مطابق قانون عمل کنند و از حقشان دفاع کنند.
وی گفت: برنامه دفتر سیاسی و انتخابات نظارت روش‌مند و هدف‌مند بر عملکرد بخشداران، فرمانداران و رصد فعالیت مدیران‌کل است در این اعمال نظارت‌ها با هیچ فردی تعارف نداریم و نتیجه این ارزیابی‌ها به مقامات مافوق ارائه می‌شود.
پرواز، بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت و  همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط بخشداران و فرمانداران تأکید کرد و افزود: بخشدار به عنوان مدیر دولت تدبیر و امید موظف است از عملکرد این دولت دفاع کند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات خاطرنشان کرد: بخشداران و معاونین فرماندار در عین رعایت اصل سلسله مراتب، با فرماندارن هماهنگی صدرصدی داشته باشند.
پرواز، بر ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در بخش‌ها به صورت مستند و با ذکر جزئیات به مردم تأکید کرد و گفت: بخشداران از ظرفیت رسانه‌ها جهت اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند.
وی  رصد فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و تأکید کرد: هرگونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستاها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.
این مسؤول همچنین تأکید کرد: تمامی اتفاقات و مسائل بخش نظیر تجمعات، سخنرانی، فعالیت های دانشجویی و ... به صورت پیش خبر و همچنین خبر کامل به دفتر سیاسی و انتخابات ارسال شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات اظهار داشت: بخشداران از فعالیت‌های با نشاط و قانونمند دانشجویی دفاع نمایند و زمینه حضور و مشارکت فعالانه مردم در مسائل اجتماعی و سیاسی را فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1